• Innlegget ble opprettet 1 Ă„r
    Vurdering: 4 av 5

    Liker den

    Jeg har testet dette produktet i ca. 3 uker nĂ„, og siden jeg har testet all hudpleie fra #rebeccastella fĂžr rebranding, kan man ikke unngĂ„ Ă„ sammenligne med de gamle produktene. Jeg liker faktisk designet pĂ„ emballasjen bedre enn den gamle hudkremen. Lukten plager meg ikke, da den lukter sĂ„ mildt, men jeg savner duften av den gamle kremen🧐 Jeg er aldri tĂžrr i huden, sĂ„ jeg har vanskelig for Ă„ svare pĂ„ om den fukter godt nok for tĂžrre hudtyper, men den er behagelig og lett i konsistensen, og det setter jeg pris pĂ„, da jeg ikke trenger en fet krem😍 #kykotestpilot #rebeccastella
    1 produkt i posten Liker den
    2654 visninger