- Innlegget ble opprettet 1 ÄrVurdering: 4 av 5
Liker den
Jeg har testet dette produktet i ca. 3 uker nĂ„, og siden jeg har testet all hudpleie fra #rebeccastella fĂžr rebranding, kan man ikke unngĂ„ Ă„ sammenligne med de gamle produktene. Jeg liker faktisk designet pĂ„ emballasjen bedre enn den gamle hudkremen. Lukten plager meg ikke, da den lukter sĂ„ mildt, men jeg savner duften av den gamle kremenđ§ Jeg er aldri tĂžrr i huden, sĂ„ jeg har vanskelig for Ă„ svare pĂ„ om den fukter godt nok for tĂžrre hudtyper, men den er behagelig og lett i konsistensen, og det setter jeg pris pĂ„, da jeg ikke trenger en fet kremđ #kykotestpilot #rebeccastella1 produkt i posten Liker den2654 visninger