- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 timerVurdering: 3 av 5
Naturlig look, men emballasjen ødelegger
Jeg syntes at den smelter fint inn i huden, og legger seg naturlig. Den føles lett og er nok perfekt hvis man foretrekker naturlig sminke. For meg som ofte liker litt mer farge og et litt mer sminket utrykk, ble den kanskje litt i svakeste laget. Men absolutt fin hvis du ønsker naturlig sminke. Syntes også at emballasjen ikke er helt bra. Etter 1 ukes bruk er den løs og vanskelig å bruke. Jeg syntes at den burde vært bedre laget, spesielt siden det er et praktiskt produkt å ha med seg. Jeg vet også om flere som har hatt samme problem med emballasjen. #lykocreator #lyko #milkmakeup #lipandcheek1 produkt i posten Naturlig look, men emballasjen ødelegger58 visninger