- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 5 av 5
Xlash Hydra Glow PDRN Eye Gels ✨
Jeg fikk teste disse øyepatchene, og etter første bruk ble de raskt en fast del av rutinen min🩷. Lappene har en behagelig størrelse og dekker hele området under øynene godt. Huden min er kombinasjonshud, men området rundt øynene er ofte tørt og ser noen ganger trøtt ut😅. Jeg bruker lappene i omtrent 15-30 minutter på renset hud, og etterpå føles området fuktet og ser tydelig friskere ut. Jeg likte at lappene sitter godt på plass under bruk. Jeg oppbevarer dem i kjøleskapet før bruk, noe som gir en kjølende følelse som gjør opplevelsen enda mer behagelig. Pakken inneholder fem separate par, noe som er praktisk på reise eller når man ønsker litt ekstra pleie i hverdagen. Jeg merket heller ikke noen sterk lukt eller hudirritasjon under bruk. Alt i alt et veldig behagelig produkt som raskt gir fuktighet og et oppfrisket utseende rundt øynene. 💜 #lykoinfluester #xlash1 produkt i posten Xlash Hydra Glow PDRN Eye Gels ✨ - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 måned
Brun uten sol unboxing😍
Har blitt #lykoinfluester igjen & skal få teste brun uten sol fra #rebeccastella. Så gøy & passende til sommeren siden jeg er en bleikfis🙈 Det er en facemist, hanske & en mousse 🤗 Beklager dårlig lys i videoen, men klokka var mye, gleder meg iallfall veldig til å teste disse produktene 🩷😍 #lykocreator - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 3 av 5
Blandet følelser om denne..
Fått i oppdrag å teste denne foundationen & her er min mening: Bakgrunn: Tørr hud med noen gamle arr & litt rødhet her og der. 🙂Førsteinntrykk: Liker emballasjen. Selve foundationen er litt tynnere enn jeg er vant til, men jeg likte den ved første påføring, hadde ingenting å klage på. Nyansen jeg hadde passet bra på meg, så det var et pluss siden jeg har vanskelig for å finne riktig nyanse. 😅Min mening: Som dere hører i videoen ble jeg misfornøyd etter å ha testet den igjen, den la seg ikke fint i T-sonen selv om jeg ikke hadde problemer med det før. Dekkevnen er ok & den går an å bygge opp, men ikke nok for min smak, jeg liker når det dekker mye. På slutten av videoen påfører jeg den igjen & synes den legger seg ok, men fortsatt litt skeptisk, det er ikke en favoritt hos meg, men jeg kommer definitivt til å bruke den opp siden jeg liker formelen & dekkevnen var helt ok. 😌Konklusjon: Den er ok, jeg liker formelen & dekkevnen er absolutt godkjent, men jeg skulle ønske litt mer. Liker ikke hvordan den legger seg rundt T-sonen, men håper det går å løse fremover, må prøve meg frem. Kommer til å bruke den opp, men ikke kjøpe igjen hvis problemet vedvarer. #lykoinfluester #lumene1 produkt i posten Blandet følelser om denne..1807 visninger- Kommentaren lades 1 månedMen du er jo altfor voldsom når du påfører. Ta det rolig og fukt svampen, så skal det nok sitte perfekt. Med en god primer også.
- Innlegget ble opprettet 2 årVurdering: 5 av 5
Shine shine shine ⭐️
Argan olje? Nei takk! Argan olje fra UNITE? Ja få teste! Og jeg er frelst! 🙏🏻 Oljer har en tendens til å gjøre mitt hår fett, og ikke gi den effekten jeg ønsker. Je har frizzy hår, bruker noe varme i form av rettetang, krølltang ect så si hver dag. Denne er også varmebeskyttende 😍 MEN det er mer🤩 ✨ Lukter kjempe godt ✨ Lett å fordele ✨ Drøy i bruk 10/10 #lykoinfluester #unite1 produkt i posten Shine shine shine ⭐️2461 visninger