• Innlegget ble opprettet 21 minutter
    Vurdering: 2 av 5

    Ikke sikker for min aknehud

    Jeg fikk sjansen til å prøve denne som #lykotestpilot hadde ingen store forventninger, men var likevel spent på å prøve ny hudpleie i håp om å finne noe som passer min aknehud, men dessverre ble det ikke tilfelle. Flasken er veldig fin og luksuriøs, noe som trakk meg sterkt til å ville teste produktet. Men til prisen føles det som pengene går mer til emballasjen enn produktet. Jeg merket ingen merkbar forbedring etter å ha brukt produktet. Det jeg la merke til var at det ga meg mange små kviser. Det gjorde meg veldig skuffet at det ikke fungerte på huden min. Av den grunn føler jeg også at jeg ikke testet det så mye som jeg egentlig trengte. Siden det ga meg kviser, brukte jeg det mindre og gikk tilbake til min vanlige hudpleierutine for å styrke hudbarrieren og unngå flere kviser. Jeg har bare testet dette sammen med deres cleanser, som også ga meg kviser. Produktet lukter godt og føltes bra på huden i starten. Huden føltes ren og oppfrisket. Jeg har tørr/normal hud som kan bli oljete etter en hel dag. Jeg har også hatt problemer med akne i flere år og er veldig opptatt av å finne god hudpleie til min akneutsatte hud. Så jeg ble skuffet over at dette ikke ble en ny favoritt. Resultatet jeg har kommet fram til er at hvis du har mer sensitiv akneutsatt hud, så er kanskje ikke dette produktet for deg. Men hvis du har tørr til normal, ikke akneutsatt eller sensitiv hud, vil dette sannsynligvis fungere fint da det føltes oppfriskende og ikke tørket ut huden. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i posten Ikke sikker for min aknehud
    1 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 4 av 5

    Jeg liker ☺️

    Jeg har fått i oppdrag å teste dette produktet & her er min mening: Førsteinntrykk: Liker designet & at det er en liten spatel man tar opp produktet med av hygieniske årsaker. Lukten er behagelig & jeg synes det er mye produkt i. Liker emballasjen Bakgrunnsinformasjon om huden min: Tørr, sensitiv, kviser som kommer & går, noen gamle arr & porer Min mening: Første gang jeg prøver en "balm" & jeg er positivt overrasket. Når du tar produktet på spatelen & legger det i ansiktet, er det nesten som en maske fordi selve produktet er tykt i konsistensen, noe jeg liker. Det er enkelt å blande ut med vann & rense med. Veldig myk & lett på huden. Opplever derimot at jeg må gå over to ganger for å få bort sminken helt, men det gjør meg ingenting. Har flere renseprodukter & liker å variere, og denne er helt klart godkjent. Viktig å legge til at huden ikke føltes stram eller tørr etterpå Oppsummering: Jeg liker den & kan anbefale. Enkel å jobbe med, men kan trenge en runde til om man har mye sminke. Grunnen til at den ikke får 5/5 er prisen, jeg er en budsjettjente 😇🌸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i posten Jeg liker ☺️
    35 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 timer
      😍😍
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 4 av 5

    Nytt familiemedlem i min rutine ☺️

    Fått i oppdrag å teste dette produktet & dette er min mening: Bakgrunnsinformasjon om huden min: Sensitiv, tørr, kviser som kommer & går, noe akne, store porer Førsteinntrykk: Emballasjen er veldig fin & stilren. Fargen er magisk, men duften var ikke noe jeg likte i starten. Allerede ved første bruk likte jeg den. Min mening: Jeg liker dette produktet. Jeg har ikke en avansert hudpleierutine, så var litt redd for at huden min ikke skulle like det. Allerede ved første bruk gikk det raskt inn i huden & føltes umiddelbart fuktet & rolig. Duften er ikke en favoritt, men jeg har blitt vant til den & synes den er mer fin nå haha. Liker at det ikke er pumpe, men at man heller innholdet i hånden, mye mer hygienisk. Så også på deres side at man kan bruke det som en "sheetmask", noe jeg ikke har prøvd ennå, men tror definitivt det ville fungere bra for huden min. Hvorfor får den da ikke 5/5 stjerner? Jo, delvis på grunn av prisen.. jeg er en budsjettjente selv om jeg selvfølgelig setter pris på litt mer luksuriøse produkter. Synes heller ikke at huden min er magisk forandret, selv om jeg er enig i at den føles mer fuktet & rolig. Oppsummering: Jeg kan anbefale dette produktet da jeg syntes det fungerte for meg, men følte ikke at det ga et "wow"-resultat, men nok til at jeg kan anbefale det. Flasken er superfin & det er luksuriøst å ha den i rutinen min #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i posten Nytt familiemedlem i min rutine ☺️
    86 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 timer
      Ja, den er litt dyr, men jeg har fått den på tilbud i kassen etter kjøp nylig til en rimelig pris. Håper du også får det hvis du vil fortsette med den ❤️
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    TESTPILOTER SØKES! 📣 Hvis du ønsker å teste og anmelde produktene, må du gjøre følgende: 1. Kommenter innlegget med en valgfri emoji. 2. Les informasjonen nedenfor 👇🏼 🌍 🇸🇪 🇳🇴 🇫🇮 📌 #elfcosmetics #lykotestpilot 📅 Utvalgte deltakere vil få teste produktene i 2 uker 📝 Vi ønsker selvfølgelig at du skriver ærlige anmeldelser 📲 Sørg for å oppdatere adressen din og øvrige opplysninger 🤍 Aktiv på Lyko Community = større sjanse for å bli valgt 💌 Siste frist for å melde interesse er 30.6
    2 produkter i innlegget
    88 visninger
    • Kommentaren lades 17 minutter
      🏝️
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dager
    To favoritter, LHcosmetics og Milk Makeup, leverer alltid. Produktene deres overgår alle forventninger. Man blir aldri skuffet 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Det blir super spennende å få teste produktene til Gleeze. Har lest at de skal være superbra😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot
    7 produkter i looken
    2464 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dag
      Må høre hva du synes om Gleeze-produktene senere 😍
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Veldig bra

    Som #lykotestpilot fikk jeg teste dette produktet sammen med PDRN & Retinol Shot Ampoule og Hyal Reyouth Melting Foaming Balm fra #drceuracle. Jeg har kombinert hud, og jeg pleier å bruke andre produkter i rutinen min, men for denne testen la jeg dem til side. Jeg har brukt det i nesten tre uker i kveldsrutinen min. Emballasjen er veldig fin, den kommer i en luksuriøs glassflaske, og produktet er veldig estetisk tiltalende. Det er en tofasevæske med en lys grønn og en mørk grønn nyanse, og når man skal bruke den, rister man den, og da blandes de til en vakker farge. Den har en rennende formel og en svak duft av matcha, men den er ikke forstyrrende. Direkte etter påføring føles huden rolig og fuktet, og den får en fin glød. Jeg er veldig fornøyd med de innledende resultatene, men begynte senere å få utbrudd. Siden det er umulig å vite hva som forårsaket reaksjonen, har jeg pausert bruken av de nye produktene og vil teste dem separat fremover for å se hvordan huden min reagerer.
    1 produkt i posten Veldig bra
    297 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dag
      Veldig fint 💚
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dager
    Vurdering: 3 av 5

    Bra, men…

    Som #lykotestpilot har jeg fått muligheten til å teste tre produkter fra #drceuracle, og jeg har brukt dem i nesten tre uker. Jeg har kombinasjonshud og bruker aktive ingredienser i hudpleierutinen min daglig. Siden jeg allerede bruker retinol regelmessig, valgte jeg å pause mitt vanlige serum i testperioden for å gi dette produktet en rettferdig sjanse. Mitt førsteinntrykk var veldig positivt – emballasjen er virkelig søt! Produktet kommer i en liten skimrende flaske med pipette som føles både luksuriøs og tiltalende. PDRN & Retinol Shot Ampoule inneholder den mye omtalte ingrediensen «laks-DNA» (PDRN), som har blitt en stor trend innen hudpleie, så jeg var virkelig nysgjerrig på å teste den. Formelen er lett og absorberes raskt av huden. Duften er litt spesiell og ikke helt min smak, men den forsvinner raskt etter påføring. Man kjenner at produktet jobber, siden det gir en lett prikking på huden. Når jeg sammenligner resultatene, må jeg likevel si at jeg foretrekker mitt vanlige retinolserum. Det ser ut til å gi en sterkere effekt, og jeg opplever at huden min får en bedre tekstur og ser jevnere og glattere ut. I testperioden fikk jeg også noen utbrudd. Samtidig brukte jeg også Jeju Matcha Tea Essence fra samme merke, så det er vanskelig å avgjøre hvilket av produktene som eventuelt forårsaket reaksjonen, eller om det var kombinasjonen av dem. Selv om jeg virkelig satte pris på produktets estetikk og følte at det hadde en viss effekt, ble det ikke en umiddelbar favoritt for meg. Jeg planlegger likevel å teste det separat for å se hvordan huden min reagerer igjen.
    1 produkt i posten Bra, men…
    309 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 dager
      Så synd at du fikk et utbrudd 🥹 Jeg har kjøpt den og ser frem til å prøve den når behandlingen min med Acnatac er ferdig. Men nå blir jeg litt usikker 🙈 Veldig bra anmeldelse ♥️
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Nydelig hårserum

    Jeg har testet serumet i 2 uker nå. Dette serumet hevder klinisk bevist å øke hårveksten med 214% på bare ti dager. Jeg har påført det i hodebunnen hver kveld. Jeg har delt håret inn i seksjoner og applisert 3 dråper i hver seksjon. Dette serumet er veldig konsentrert og sprer seg ut så lett - noe jeg elsker! Det har en gele-aktig tekstur. Håret ser ganske vått ut etter påføring, men tørker veldig raskt. Jeg elsker pipetten på denne også, det er veldig lett å få ut riktig mengde produkt. Selv etter 2 uker har jeg fortsatt masse igjen i flasken. Jeg har ikke hatt noen negative reaksjoner i hodebunnen ved bruk og føler hodebunnen min føles mer fuktet. Jeg sliter periodevis med en del kløe i hodebunnen, det har forsvunnet helt ved bruk av dette serumet. Håret føles heller ikke fett dagen etter, noe som er et stort pluss for meg. Den lukter ganske maskulint ved påføring, men jeg synes lukten legger seg når den har tørket. Om det hjelper på hårvekst vet jeg ikke enda. Selv om det hevder å gi synlige resultater på ti dager, så har jeg personlig ikke merket noe til det enda. Kanskje på sikt! Jeg kommer uansett til å fortsette å bruke det, da jeg liker hvor fuktet og sunn hodebunnen min føles. Kanskje får jeg en positiv effekt med bedre hårvekst på sikt ☺️ #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Nydelig hårserum
    34 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Bra produkt!!

    Har fått teste disse produktene via Lyko testpilot⭐️ Jeg har testet dette serumet sammen med sjampo og balsam! Jeg har veldig fint, tynt hår og har prøvd de fleste serumene på markedet. Dette inneholder kraftige ingredienser som skal fremme hårvekst og gi fyldigere hår, vanskelig å vurdere på noen uker, men her er hva jeg synes så langt: Førsteinntrykk, akkurat som de andre produktene, er fin, god emballasje. Selve serumet er tynt, og etterlater ikke noe hinne i håret og tynger heller ikke ned eller gjør det fettete. 🌼 Jeg liker duften av det og opplever den ikke som for sterk, slik noen serum kan være. Så totalt sett, et prisgunstig produkt som absolutt er verdt å teste, og det blir spennende å se om det holder det det lover! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra produkt!!
    28 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Veldig bra!

    Har fått teste disse produktene via Lyko testpilot⭐️ Førsteinntrykket er unik, stilren emballasje, god konsistens og en mild duft🌼 Denne serien skal fremme hårvekst og få håret til å se tykkere og fyldigere ut. Jeg liker virkelig denne balsamen, den lukter som sjampoen, som er en mild, litt maskulin duft som jeg personlig elsker. Lukten sitter også ganske lenge! Jeg har veldig tynt, fint hår og opplever ikke at balsamen tynger på noen måte, men gir akkurat passe med fukt og gjør håret mykt! Inneholder også gode stoffer og ingredienser, noe som blir satt pris på. Kan bare anbefale og kommer definitivt til å kjøpe igjen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Veldig bra!
    21 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Veldig bra!

    Har fått teste disse produktene via Lyko testpilot⭐️ Førsteinntrykket er unikt, stilrent design, god konsistens og en mild duft🌼 Denne serien skal fremme hårvekst og få håret til å se tykkere og fyldigere ut. Det er vanskelig å vurdere på noen uker, men jeg kommer med en ny anmeldelse hvis jeg merker det etter lengre tid! Utover det liker jeg virkelig denne sjampoen, den skummer godt, lukter som sagt godt og er veldig drøy for pengene! Håret blir ikke tungt, og jeg opplever at det holder seg friskt lenge. Absolutt et produkt jeg anbefaler og kommer til å kjøpe selv 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Veldig bra!
    15 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 3 av 5

    Pure Grow Conditioner

    Jeg har testet denne balsamen sammen med sjampoen i samme serie i ti dager på mitt tynne, nordiske hår. Balsamen er rik på peptider som skal regenerere og styrke tynt hår. Flasken har det samme, kule designet som sjampoen. Jeg synes balsamen har en fin konsistens - verken for tykk eller tynn. Den lukter som sjampoen - en mild, litt maskulin duft, men ikke noe jeg merker i håret etter at jeg har skylt den ut. Jeg påfører denne etter sjamponering og lar den sitte i 2 minutter før jeg skyller den ut. Håret blir lettere å gre, men for mitt hår føler jeg ikke denne gir nok fukt. Det føles ikke like mykt og behagelig som det gjør ved bruk av mer fuktighetsgivende balsam. Men det er nok bare håret mitt som er litt mer tørt og har behov for mer fukt. En god balsam, men ikke en ny favoritt hos meg. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Pure Grow Conditioner
    14 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Pure Grow Shampoo

    Dette er en sjampo som lover mye! Klinisk bevist å øke hårveksten på bare ti dager. For meg som har typisk tynt og nordisk hår, med noe tynnende hår i tinningene hørtes denne veldig lovende ut. Det første jeg må si er at forpakningen er ganske unik og ser veldig kul ut på dusjhyllen. Det er lett å dosere ut en passe mengde produkt. Duften er mild, men i likhet med hodebunnsserumet fra samme serie, litt maskulin. Jeg synes sjampoen skummer lett opp og den er veldig drøy i bruk. Jeg har sjamponert 2 ganger (som jeg alltid gjør) og fulgt opp med balsam i samme serie. Jeg kan avsløre at jeg ikke har sett noen effekt på hårvekst på disse ti dagene og håret føltes veldig tørt og trått de første gangene jeg brukte den, men etter noen vask begynte håret å føles litt mykere. Men den får faktisk håret til å føles tykkere, noe som er et stort pluss hos meg! Jeg skal fortsette å teste denne i tiden fremover, så får jeg se om den faktisk har noen effekt på hårveksten 😅 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Pure Grow Shampoo
    19 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Bra serum som faktisk ikke er klissete.

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som var i plast og men alikevel hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere serumet med dette designet og pipetten 😄 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne, var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt lukt sensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Serumet er lettflytende med en veldig behagelig konsistens. Den er veldig drøy i bruk så man trenger kun noen dråper. Serumet fordeler seg lett med pipetten.Det trekker raskt inn i hodebunnen uten å etterlate en klissete hinne som noen serum kan gjøre. Håret blir heller ikke fett av serumet, men holder seg fint til neste hårvask. 😊 Jeg opplever den som en ganske mildt serum da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn når jeg hadde i litt av denne . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har brukt denne. 🤭 men hodebunn føltes mer balansert men ikke minst mindre tørr ut 😄 etter bruk av dette serumet men også av sjampoo og balsam i samme serie føles håret mykt, fyldig, friskt og rent etter bruk med disse. håret holder seg friskt og rent lenger enn vanlig og det tyngde ikke ned håret heller. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv med bruk av varmebeskyttende og fønning også. Jeg opplever at håret blir litt mer håndterbart etter bruk, men samtidig ikke supermykt fordi det ble litt tørt. denne er nok en 9 av 10 pga at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med sjampoo og balsam samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minuset jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra serum som faktisk ikke er klissete.
    11 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Bra denne

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere balsamen med dette designet.😄 i tillegg var det hele 300 ml produkt i pakken noe som er veldig fint 😍 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne, var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt lukt sensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Jeg opplever den som en ganske mild balsam, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn når jeg hadde i litt av demne . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har brukt denne. 🤭 Balsamen er veldig drøy i bruk, så man trenger bare en liten mengde. Den fordeler seg lett i håret selv om den har en veldig tykk kremet men ikke tung konsistens😊 Jeg lar balsamen sitte i noen minutter før jeg skyller den ut, slik at den får virke ordentlig og etter det føles håret mykt, fyldig, friskt og rent etter bruk med denne .etter vask med sjampooen i samme serie. håret holder seg friskt og rent lenger enn vanlig og den tyngde ikke ned håret. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv ned bruk av varmebeskyttende og fønning også. Jeg opplever at håret blir litt mer håndterbart etter bruk, men samtidig ikke supermykt fordi det ble litt tørt.så desverre ble mine lengder på mitt lange hår mer tørt så derfor litt trekk for det. .Men håret mitt er også sånn at det blir fort fett i toppen og tørt i lengdene så det er litt vanskelig å finne virkelig 10 av 10 😅 men denne er nok en 8 av 10 pga dette og at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med sjampoo og serum samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minusene jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for den uttørkende effekten på tuppene og for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra denne
    9 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Bra sjampo

    Jeg har vært så heldig å få vært testpilot for #lyko og fått lov å teste dette produkte i ca 2 uker nå. Første jeg la merke til er emballasjen som hadde en uvanlig stilren design. Det var enkelt å åpne og lukke men også å dosere sjampoen med denne designet.😄 Så til duften som er ikke er til å unngå 😅 den lukter friskt , lukter bubblegum synes jeg men samtidig lukter den rent . Den lukter veldig godt men til tider kansje litt mye om man er sensitiv på lukt for etter å ha brukt denne var det flere som kommenterte og spurte åj hva er det? 😅 så ja den satt i lenge etter at håret var tørket. Jeg synes den lukta nesten for mye enkelte dager som gjorde at jeg fikk lettere migrene anfall spesielt når jeg alt var litt luktsensitiv fra før 🥴 men den er etter min mening en god og unisex duft, passer for de fleste.😄 Jeg opplever den som en ganske mild sjampo, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hodebunn . Så derfor har jeg heller ikke klødd når jeg har vasket med den. 🤭 Sjampoen er veldig drøy i bruk, så man trenger bare en liten mengde. Den fordeler seg lett i håret og skummer veldig godt.😊 Håret føles mykt, fyldig, friskt og rent etter vask med denne og det holder seg friskt og rent lenger enn vanlig.Den tyngde ikke ned håret. håret luktet fortsatt godt etter tørking selv ned bruk av varmebeskyttende og fønning også. Men selv med bruk av balsam så ble desverre mine lengdene på mitt lange hår mer tørt . Men håret mitt er også sånn at det blir fort fett i toppen og tørt i lengdene så det er litt vanskelig å finne virkelig 10 av 10 😅 men denne er nok en 8 av 10 pga dette og at lukta ble voldsom i perioder. Jeg har bare brukt produktet i to uker, så det er fortsatt litt tidlig å vurdere om det har hatt noen effekt på hårveksten men den funker veldig fint med conditioner i samme serie i hvertfall 🙌 Eneste Minusene jeg fant og som gjør at jeg trekker en stjerne er for den uttørkende effekten på tuppene og for duften, som var for sterk for min smak i enkelte dager . Alt i alt har opplevelsen vært overveiende positiv, og det blir spennende å se hvordan lengre bruk påvirker hårveksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i posten Bra sjampo
    8 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Overnight Smoothing Serum 30 ml

    Jeg synes Face Formula Overnight Smoothing Serum er et godt produkt som gjør huden mykere og jevnere over tid. Det trekker fint inn i huden, og jeg opplever at huden ser litt friskere og mer glødende ut etter jevnlig bruk. Man trenger heller ikke så mye produkt om gangen, så flasken varer ganske lenge. Samtidig er det et produkt man må bruke litt med omtanke. Siden det inneholder eksfolierende syrer, er det viktig å bruke solkrem på dagtid etter bruk. Det er ikke nødvendigvis et problem, men kan være litt upraktisk for de som ofte glemmer å bruke solkrem. Jeg er heller ikke så begeistret for pipetten. Etter bruk samler det seg ofte produkt på den, noe som kan føles litt rotete. Flasken er også laget av plast, noe som fungerer helt greit, men den føles ikke like eksklusiv som enkelte andre serum i samme prisklasse. Prisen er nok det største minuset. 890 kroner er ganske mye for et serum, og det finnes rimeligere alternativer på markedet. Samtidig trenger man ikke mange dråper per bruk, så produktet varer en stund. Alt i alt er dette et bra serum som gjør det det lover, men den høye prisen og pipetten trekker vurderingen litt ned for meg. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i posten Overnight Smoothing Serum 30 ml
    326 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Pink Serum 30 ml

    Jeg synes Face Formula Pink Serum er et veldig godt serum. Det trekker raskt inn i huden, føles lett og gir mye fukt uten å bli klissete. Huden føles mykere og mer behagelig etter bruk, og jeg opplever at den ser friskere og mer glødende ut. Det passer også godt til sensitiv hud og virker beroligende når huden er litt irritert. Designet på flasken liker jeg veldig godt. Glassflasken føles eksklusiv og gir et rent og enkelt uttrykk som ser fint ut på baderomshyllen. Den føles som et kvalitetsprodukt. Det som trekker litt ned for meg er pipetten. Man må presse den ned for å få opp produktet, og jeg synes den kan være litt hard og upraktisk til tider. Det er ikke et stort problem, men det påvirker brukeropplevelsen litt. Prisen er også litt høy sammenlignet med mange andre serum på markedet. Samtidig synes jeg produktet holder god kvalitet og gjør det den lover. Alt i alt er jeg fornøyd med serumet, men jeg skulle gjerne sett en litt lavere pris og en mer brukervennlig pipette. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i posten Pink Serum 30 ml
    128 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 4 av 5

    Probiotic Cleansing Mousse 200 ml

    Jeg har fått testet denne rensemoussen fra Face Formula i noen uker nå og skal dele med dere min anmeldelse: Jeg syntes denne rensen er mild og behagelig mot huden, og den gjør huden ren uten at den blir tørr eller stram etterpå. Jeg sliter litt med sensitiv hud rundt øyene, og liker at den ikke irriterer huden min Prisen er litt høy sammenlignet med mange andre renseprodukter, men jeg synes kvaliteten er god, og produktet varer ganske lenge. Alt i alt er dette en mild og god rens som jeg gjerne kjøper igjen. På grunn av prisen så gir jeg dette produktet 4 stjerner siden den gjør det mindre tilgjengelig for folk som ønsker en god rens til rimelig pris. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i posten Probiotic Cleansing Mousse 200 ml
    114 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 dager
    Vurdering: 3 av 5

    Bra produkt, men ikke for aknefølsom hud

    Da jeg fikk produktet fra #lykotestpilot, hadde jeg egentlig ingen forventninger, det er første gang jeg prøver noe fra #drceuracle. Men da jeg åpnet produktet, ble jeg umiddelbart gira på å prøve det! Min første reaksjon var at jeg syntes emballasjen var enkel og praktisk, det var ikke skrukork, noe som var fint, og man fikk med en liten skje så man slipper å grave med fingrene i produktet. Ved første bruk elsket jeg produktet! Det smeltet bort all smuss og renset huden grundig. Etterpå føltes huden fuktet og myk, ikke stram, noe jeg vanligvis har problemer med med min vanlige daglige rens. Men morgenen etter våknet jeg opp med mange ferske små kviser. Jeg har brukt produktet både sammen med andre produkter fra merket og også alene med min normale rutine som hjelper meg med akne. Men begge ganger våknet jeg opp med nye ferske kviser. Jeg var virkelig så gira siden produktet var så bra til å rense ansiktet, men så kjedelig at det ga meg kviser. Jeg har kombinert aknehud, noen dager er huden min normal, andre dager tørr, og noen ganger oljete i T-sonen eller i hele ansiktet. Jeg vil si at jeg er mest tørr og blir oljete mot slutten av dagen. Jeg har hatt problemer med akne i flere år og vil si at jeg har litt mer sensitiv hud. Jeg er veldig interessert i hudpleie og liker å prøve ny hudpleie for å finne de perfekte produktene for huden min. Men jeg har nå holdt meg til en og samme rutine i noen måneder som jeg synes fungerer for meg og ikke gir meg akne. Konklusjonen etter å ha prøvd dette produktet i noen uker er at selve cleansing balmen fungerer veldig bra for å fjerne sminke, men fungerer ikke for min aknehud. Fordeler: ➕ Smelter bort smuss ➕ Etterlater huden myk og fuktet ➕ Enkel og praktisk emballasje Ulemper: ➖ Trigger min akne ➖ Dyr #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i posten Bra produkt, men ikke for aknefølsom hud
    117 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Beroligende og oppfriskende ✨🥰

    Jeg har brukt den i noen uker etter omtrent hver gang jeg har følt at jeg vil gi ekstra boost til ansiktet. Ofte etter en lang dag, og den har overgått alle mine forventninger🙌🏽 Jeg var skeptisk til å begynne med fordi jeg ikke er en mist-person, men denne fikk meg til å begynne å bruke mist og til og med kjøpe flere🤩 Den sprayer jevnt og absorberes veldig raskt, jeg føler meg frisk og glødende. Jeg liker også duften, veldig mild, men den forsvinner etter noen minutter (ingen ulempe)✅ #lykoreview #lykotestpilot #lykomission
    1 produkt i posten Beroligende og oppfriskende ✨🥰
    277 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 dager
      Åh, men wow for en beskrivelse! Skal sjekke den ut 😍
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 5 av 5

    Smelter sminken bort på sekunder 🫧

    Jeg har testet Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Melting Foaming Balm og denne cleanseren er seriøst next level 🤩 Den starter som en balm, smelter til en olje når du masserer den inn og forvandles deretter til et lett skum når du tilsetter vann 🫧 Den fjerner sminke og SPF superlett uten å måtte gni hardt. Huden føles ren, myk og hydrert etterpå - ikke stram eller tørr i det hele tatt. Jeg elsker at den inneholder hyaluronsyre som gir masse fukt, så huden føles plump og fresh selv etter rens. Pluss for at den er skånsom nok til daglig bruk og passer også fint for litt sensitiv hud 💧 Dette er en alt-i-ett rens som både er effektiv og pleiende. Perfekt hvis du vil ha ren hud uten å strippe den for fukt. Denne har jeg blitt helt avhengig av og kommer absolutt til å kjøpe igjen! 💙 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i posten Smelter sminken bort på sekunder 🫧
    101 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 5 av 5

    🐟 Laks i hudpleie = glow på et nytt nivå 🧡✨

    Jeg har testet Dr. Ceuracle PDRN & Retinol Shot Ampoule en stund nå og dette er seriøst en gamechanger 🤩 Konsistensen er lett og silkemyk. Den trekker raskt inn i huden uten å føles tung eller fet. Jeg bruker denne som et behandlingssteg på kvelden 🌙 Jeg merker at huden føles jevnere og glattere etter jevnlig bruk. Fine linjer ser litt mindre synlige ut og huden får en fresh, sunn glow. Retinol gir den klassiske hudfornyelsen. PDRN (som er DNA fra laks) støtter både cellefornyelsen, virker beroligende og pleiende, stimulerer hudens reparasjonsprosess, øker fuktigheten i huden og gir mer spenst og glød 🐟 Jeg var litt redd for irritasjon (som man ofte kan få med retinol), men denne føles overraskende mild. Perfekt hvis du vil starte med retinol eller ha en snillere variant i rutinen din. Husk å bruke solkrem på dagtid! ☀️ Dette er en effektiv, men skånsom retinol-ampoule som gir glow, jevnere hud og en “anti-age” boost. Kommer definitivt til å fortsette med denne 🧡 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i posten 🐟 Laks i hudpleie = glow på et nytt nivå 🧡✨
    58 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 5 av 5

    Glødgivende favoritt med matcha 🍵

    Jeg har testet Dr. Ceuracle Jeju Matcha Tea Essence en stund nå og dette har blitt en skikkelig favoritt i hudpleierutinen min 🤩 Først og fremst elsker jeg konsistensen - en hybrid mellom toner og serum. Den er lett, trekker raskt inn i huden og føles ikke klissete i det hele tatt. Huden føles umiddelbart mer hydrert, myk og balansert etter påføring 🙌 Jeg elsker at den inneholder matcha 🍵 Det føles både beroligende og gir huden en fresh glow ✨ Et annet stort pluss er at den er drøy i bruk - du trenger ikke mye produkt per gang, så flasken varer lenge. Lukten er mild og frisk uten å bli for mye 🌿 Alt i alt er dette en lett, fuktgivende og balanserende essence som gir glød og passer de fleste hudtyper. Kommer definitivt til å kjøpe igjen! 💚 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i posten Glødgivende favoritt med matcha 🍵
    59 visninger