• Innlegget ble opprettet 3 mĂ„neder

    PĂ„fylling – hva synes dere? ♻

    Jeg fikk nylig denne pĂ„fyllingen fra Vichy Dercos, og jeg synes ideen er veldig interessant ♻ Å kunne fylle pĂ„ samme flaske i stedet for Ă„ kjĂžpe en ny fĂžles som et mer bĂŠrekraftig alternativ. Jeg har faktisk ikke prĂžvd den ennĂ„, men jeg er nysgjerrig. Har noen her prĂžvd Vichy Dercos eller andre pĂ„fyllingsprodukter? Hva synes dere? #vichydercos #refill #hĂ„rvĂ„rd
    2 produkter i innlegget PĂ„fylling – hva synes dere? ♻
    154 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 mĂ„neder
      Jeg har prĂžvd sjampoen, men visste ikke at det fantes refill 😍 HĂ„ret mitt blir ganske tĂžrt og stritt (jeg trenger mye fuktighet), men med en god hĂ„rkur eller balsam etterpĂ„ gĂ„r det greit. Fungerer topp mot flass og klĂžende hodebunn. Jeg bruker det noen ganger. Men foretrekker andre produkter nĂ„r hodebunnen min har det bra.
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 1 Ă„r

    Small changes, big impact. 💚

    Introducing L'OrĂ©al Professionel's new #refill system – good for your hair, your wallet, and the planet. Our new shampoo refills use 73%* less plastic and are less expensive.   Less plastic. Same amazing formulas co-developed with professionals. Smaller price tag.   👉 Get started on your sustainable #HairCare journey now! *Versus the 500ml bottle. #haircarejourney #hairproductsthatwork #hairtransformation #hairsavior #refillrevolution
    4 produkter i innlegget Small changes, big impact. 💚
    3178 visninger