Helene
- Innlegget ble opprettet 4 mÄneder
NÄr fÄr dere denne inn igjen?
Hei! Dette er en stor favoritt hos meg! NĂ„r fĂ„r dere den inn igjen?1 produkt i posten NĂ„r fĂ„r dere denne inn igjen?111 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 4 mĂ„nederHejsan Helene! đ€ Vi förstĂ„r att du ser fram emot den hĂ€r produkten! đ©· Just nu har vi inget exakt datum för nĂ€r den kommer tillbaka, men vi hoppas att den snart Ă€r hĂ€r. Klicka pĂ„ "Bevaka" sĂ„ fĂ„r du ett mail sĂ„ fort den finns tillgĂ€nglig att bestĂ€lla. Ha det bĂ€st! đ1 liker
- Innlegget ble opprettet 5 mÄnederVurdering: 2 av 5Verifisert kjÞper
Jeg hadde lyst til Ă„ like denne men
Jeg hadde lyst til Ă„ like denne da jeg sĂ„ alle de positive omtalene om den, men dessverre fungerte den ikke i mitt hĂ„r. Jeg har fint/normalt ubleket hĂ„r som ikke tĂ„ler allverdens med produkt i fĂžr det blir for mye, men denne har jeg prĂžvd opptil flere ganger hvor jeg begynner i det smĂ„ og bygger opp underveis. HĂ„ret "klappet sammen" kort tid etter fĂžning og hĂ„ret fĂžles stritt og ser fettete ut til tross for at det er mer volum i det.1 produkt i posten Jeg hadde lyst til Ă„ like denne men1779 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 5 mĂ„nederHei igjenâ€ïž Sebastian Thickety Foam er en lett volum-mousse spesielt utviklet for Ă„ gi tykkere, fyldigere hĂ„r. Den bygger kropp og tekstur uten Ă„ tynge hĂ„ret, og passer derfor godt for bĂ„de fint og normalt hĂ„r. đ Hva den gjĂžr â Gir volum og lĂžft fra rĂžttene â Skaper tykkere fĂžlelse/tekstur i hĂ„ret â Lett Ă„ bruke i bĂ„de kort og langt hĂ„r â Etterlater ikke hĂ„ret stivt eller klistrete đĄ Hvordan bruke den Rist flasken godt PĂ„fĂžr i fuktig hĂ„r (fokuser ved rĂžttene) FĂžn hĂ„ret med rundbĂžrste for ekstra lĂžft Eller la lufttĂžrke for mer naturlig, volumĂžs look đ©âđŠ± Passer for â Fint hĂ„r som trenger mer fylde â Deg som vil ha volum uten mye produktfĂžlelse â HĂ„r som fort faller flatt etter styling Ha en finfin dag!1 liker
- Innlegget ble opprettet 5 mÄneder
Helene
Hei! NĂ„r fĂ„r dere denne inn igjen?1 produkt i posten Helene671 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 5 mĂ„nederHeisann Heleneđ Vi har for Ăžyeblikket ingen nĂžyaktig leveringstid. Vil du ha en e-post nĂ„r det er tilbake pĂ„ lager? Klikk pĂ„ "OvervĂ„ke" sĂ„ fĂ„r du beskjed sĂ„ fort den er inneđđ Ha en fin dag!
- Innlegget ble opprettet 1 Är
Hvilken farge?
Hei! Hvilken av disse fargene bĂžr jeg gĂ„ for nĂ„r jeg er en nr 3 i Armani luminous silk og MAC NC12? :)1 produkt i posten Hvilken farge?1175 visninger- Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 1 Ă„rHei Helene đ Basert pĂ„ at du bruker Armani Luminous Silk i nr. 3 og MAC NC12, vil jeg anbefale at du ser pĂ„ fargen 1N2 Ecru i EstĂ©e Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup. Den har en lys tone med en nĂžytral undertone, som bĂžr passe veldig fint til deg! Hvis du Ăžnsker et alternativ som er hakket lysere eller mer gyllent, kan ogsĂ„ 2N1 Desert Beige vĂŠre aktuell â men den er litt mĂžrkere enn Ecru.
- Innlegget ble opprettet 1 ÄrVurdering: 2 av 5
De har endret fargene uten Ă„ si ifra
VÊr obs om du har brukt denne tidligere at NARS har endret fargene. Jeg har brukt Gobi i Ärevis men den er nÄ alt for mÞrk for meg. Min venninne som bruker Oslo opplevde det samme, sÄ for oss er de nÄ blir helt ubrukelige. Veldig synd da de var den eneste foundationen jeg opplevde passet med min undertone.1 produkt i posten De har endret fargene uten Ä si ifra1560 visninger- Kommentaren lades 1 ÄrTakk for en rask tilbakemelding! Jeg skjÞnner at det innimellom gjÞres endring i formuleringer og finish, men ogsÄ derfor er det veldig viktig at de opplyser oss forbrukerne om det slik at vi unngÄr bomkjÞp da dette er ganske dyre produkter :)1 liker
- Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 1 av 5Verifisert kjÞper
Styr unna
Dette er de dÄrligste hairpinsene jeg har prÞvd. De sitter slapt Selv pÄ meg som har helt normalt tykt hÄr, og sklir ut nesten med en gang jeg beveger meg.1 produkt i posten Styr unna499 visninger - Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 4 av 5
Synd at de fjernet den gamle pumpa
SÄpa er fortsatt veldig god, men synd at de fjernet det gamle pumpehodet. NÄ kommer det alt for mye ut om man ikke passer pÄ, noe som ikke er Þkonomisk eller miljÞvennlig.1 produkt i posten Synd at de fjernet den gamle pumpa883 visninger - Innlegget ble opprettet 2 Är
Hvilken farge?
Jeg bruker Gobi i Sheer glow serien. Vil da Gobi i denne typen passe meg, eller har den en annen finish? :)1 produkt i posten Hvilken farge? - Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 5 av 5
Beste skrubben
Dette er den absolutt beste kroppsskrubben jeg noensinne har brukt. Produktet er dyrt, men drÞyt i bruk og gir den mest silkemyke huden som gjÞr at det er verdt hver krone. Denne er blitt min faste skrubb :)1 produkt i posten Beste skrubben147 visninger - Innlegget ble opprettet 3 Är
Hvordan er disse i fargene?
Hvordan er disse i fargene? Jeg er Gobi i Nars Sheer Glow, er jeg da Gobi i denne serien ogsÄ? :)1 produkt i posten Hvordan er disse i fargene?