Helene

  • Innlegget ble opprettet 4 mĂ„neder

    NÄr fÄr dere denne inn igjen?

    Hei! Dette er en stor favoritt hos meg! NÄr fÄr dere den inn igjen?
    1 produkt i posten NÄr fÄr dere denne inn igjen?
    111 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 4 mĂ„neder
      Hejsan Helene! đŸ€— Vi förstĂ„r att du ser fram emot den hĂ€r produkten! đŸ©· Just nu har vi inget exakt datum för nĂ€r den kommer tillbaka, men vi hoppas att den snart Ă€r hĂ€r. Klicka pĂ„ "Bevaka" sĂ„ fĂ„r du ett mail sĂ„ fort den finns tillgĂ€nglig att bestĂ€lla. Ha det bĂ€st! 💌
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 5 mĂ„neder
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Jeg hadde lyst til Ă„ like denne men

    Jeg hadde lyst til Ä like denne da jeg sÄ alle de positive omtalene om den, men dessverre fungerte den ikke i mitt hÄr. Jeg har fint/normalt ubleket hÄr som ikke tÄler allverdens med produkt i fÞr det blir for mye, men denne har jeg prÞvd opptil flere ganger hvor jeg begynner i det smÄ og bygger opp underveis. HÄret "klappet sammen" kort tid etter fÞning og hÄret fÞles stritt og ser fettete ut til tross for at det er mer volum i det.
    1 produkt i posten Jeg hadde lyst til Ă„ like denne men
    1779 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 5 mĂ„neder
      Hei igjen❀ Sebastian Thickety Foam er en lett volum-mousse spesielt utviklet for Ă„ gi tykkere, fyldigere hĂ„r. Den bygger kropp og tekstur uten Ă„ tynge hĂ„ret, og passer derfor godt for bĂ„de fint og normalt hĂ„r. 🌟 Hva den gjĂžr ✅ Gir volum og lĂžft fra rĂžttene ✅ Skaper tykkere fĂžlelse/tekstur i hĂ„ret ✅ Lett Ă„ bruke i bĂ„de kort og langt hĂ„r ✅ Etterlater ikke hĂ„ret stivt eller klistrete 💡 Hvordan bruke den Rist flasken godt PĂ„fĂžr i fuktig hĂ„r (fokuser ved rĂžttene) FĂžn hĂ„ret med rundbĂžrste for ekstra lĂžft Eller la lufttĂžrke for mer naturlig, volumĂžs look đŸ‘©â€đŸŠ± Passer for ✔ Fint hĂ„r som trenger mer fylde ✔ Deg som vil ha volum uten mye produktfĂžlelse ✔ HĂ„r som fort faller flatt etter styling Ha en finfin dag!
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 5 mĂ„neder

    Helene

    Hei! NÄr fÄr dere denne inn igjen?
    1 produkt i posten Helene
    671 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 5 mĂ„neder
      Heisann Helene🎀 Vi har for Ăžyeblikket ingen nĂžyaktig leveringstid. Vil du ha en e-post nĂ„r det er tilbake pĂ„ lager? Klikk pĂ„ "OvervĂ„ke" sĂ„ fĂ„r du beskjed sĂ„ fort den er inne😊💌 Ha en fin dag!
  • Innlegget ble opprettet 1 Ă„r

    Hvilken farge?

    Hei! Hvilken av disse fargene bÞr jeg gÄ for nÄr jeg er en nr 3 i Armani luminous silk og MAC NC12? :)
    1 produkt i posten Hvilken farge?
    1175 visninger
    • Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hei Helene 🌞 Basert pĂ„ at du bruker Armani Luminous Silk i nr. 3 og MAC NC12, vil jeg anbefale at du ser pĂ„ fargen 1N2 Ecru i EstĂ©e Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup. Den har en lys tone med en nĂžytral undertone, som bĂžr passe veldig fint til deg! Hvis du Ăžnsker et alternativ som er hakket lysere eller mer gyllent, kan ogsĂ„ 2N1 Desert Beige vĂŠre aktuell – men den er litt mĂžrkere enn Ecru.
  • Innlegget ble opprettet 1 Ă„r
    Vurdering: 2 av 5

    De har endret fargene uten Ă„ si ifra

    VÊr obs om du har brukt denne tidligere at NARS har endret fargene. Jeg har brukt Gobi i Ärevis men den er nÄ alt for mÞrk for meg. Min venninne som bruker Oslo opplevde det samme, sÄ for oss er de nÄ blir helt ubrukelige. Veldig synd da de var den eneste foundationen jeg opplevde passet med min undertone.
    1 produkt i posten De har endret fargene uten Ă„ si ifra
    1560 visninger
    • Kommentaren lades 1 Ă„r
      Takk for en rask tilbakemelding! Jeg skjÞnner at det innimellom gjÞres endring i formuleringer og finish, men ogsÄ derfor er det veldig viktig at de opplyser oss forbrukerne om det slik at vi unngÄr bomkjÞp da dette er ganske dyre produkter :)
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 2 Ă„r
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Styr unna

    Dette er de dÄrligste hairpinsene jeg har prÞvd. De sitter slapt Selv pÄ meg som har helt normalt tykt hÄr, og sklir ut nesten med en gang jeg beveger meg.
    1 produkt i posten Styr unna
    499 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 Ă„r
    Vurdering: 4 av 5

    Synd at de fjernet den gamle pumpa

    SÄpa er fortsatt veldig god, men synd at de fjernet det gamle pumpehodet. NÄ kommer det alt for mye ut om man ikke passer pÄ, noe som ikke er Þkonomisk eller miljÞvennlig.
    1 produkt i posten Synd at de fjernet den gamle pumpa
    883 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 Ă„r

    Hvilken farge?

    Jeg bruker Gobi i Sheer glow serien. Vil da Gobi i denne typen passe meg, eller har den en annen finish? :)
    1 produkt i posten Hvilken farge?
    1543 visninger
    • Kommentaren lades 2 Ă„r
      takk! <3
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 5 av 5

    Beste skrubben

    Dette er den absolutt beste kroppsskrubben jeg noensinne har brukt. Produktet er dyrt, men drĂžyt i bruk og gir den mest silkemyke huden som gjĂžr at det er verdt hver krone. Denne er blitt min faste skrubb :)
    1 produkt i posten Beste skrubben
    147 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r

    Hvordan er disse i fargene?

    Hvordan er disse i fargene? Jeg er Gobi i Nars Sheer Glow, er jeg da Gobi i denne serien ogsÄ? :)
    1 produkt i posten Hvordan er disse i fargene?
    1047 visninger
    • Kommentaren lades 3 Ă„r
      Takk! Da blir den med i neste bestillingen💛
      1 liker