Ina

  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 3 av 5

    Helt greit

    Da har jeg testet denne sammen med tilhĂžrende shampo og balsam, og har primĂŠrt brukt den i vĂ„tt hĂ„r etter bruk av de andre produktene. Jeg har prĂžvd den ogsĂ„ i tĂžrt hĂ„r. HĂ„ret mitt er veldig langt og bleket, og ganske skadet sĂ„ jeg bruker mye produkter for Ă„ styrke og vedlikeholde. Dette produktet gav meg mye raskere fettete hĂ„r enn andre produkter jeg bruker, sĂ„ det er nok ikke noe jeg kommer til Ă„ fortsette Ă„ bruke. Men, jeg fĂžlte absolutt at det gjorde jobben den skulle. HĂ„ret fĂžltes sterkt og solid, og det trakk inn i hĂ„ret relativt raskt. Det er drĂžyt i bruk, og jeg trengte lite produkt for Ă„ dekke mitt lange hĂ„r. Det er veldig positivt. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Helt greit
    17 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 3 av 5

    FĂžles godt i bruk

    Da har jeg testet denne balsamen sammen med tilhĂžrende shampo i et par uker og merker jeg er litt delt. Balsamen gjĂžr hĂ„ret veldig mykt og er veldig drĂžy i bruk. NĂ„r jeg pĂ„fĂžrer det pĂ„ hĂ„ret fĂžles produktet som silke - og det fĂžles veldig bra! Mitt hĂ„r er bleket og skadet, og trenger mye pleie, og jeg likte veldig godt effekten av denne. Den skiller seg nok ikke nevneverdig fra andre rimeligere produkter slik jeg opplevde det. Duften er veldig nĂžytral, og flasken er praktisk i bruk. Produktet er sĂ„pass tyktflytende at det kan vĂŠre litt vanskelig Ă„ klemme ut av flaska pga tykkelsen pĂ„ flaska. Ellers er jeg lite imponert av advarselen pĂ„ pakka. Det stĂ„r at pĂ„ grunn av innholdet skal man ikke oppholde seg i sol i to uker (det stĂ„r at man mĂ„ dekke til huden) i fare for brannskader. Jeg er ikke villig til Ă„ gjenkjĂžpe et produkt som i praksis ikke burde brukes pĂ„ sommerhalvĂ„ret. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten FĂžles godt i bruk
    7 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 2 av 5

    Middels fornĂžyd

    Da har jeg testet denne shampoen i et par uker og merker jeg er litt delt. Den rengjĂžr hĂ„ret, men selv om den egentlig er ganske drĂžy i bruk sĂ„ skummer den sĂ„ dĂ„rlig at man mĂ„ tilfĂžre ekstra vann for Ă„ klare Ă„ skumme den godt gjennom hĂ„ret. Da ender det med at jeg bruker mer enn nĂždvendig hver gang for Ă„ klare Ă„ dekke hele hĂ„ret. Duften er veldig nĂžytral, og flasken er praktisk i bruk. Produktet er sĂ„pass tyktflytende at det kan vĂŠre litt vanskelig Ă„ klemme ut av flaska pga tykkelsen pĂ„ flaska. Ellers er jeg lite imponert av advarselen pĂ„ pakka. Det stĂ„r at pĂ„ grunn av innholdet skal man ikke oppholde seg i sol i to uker (det stĂ„r at man mĂ„ dekke til huden) i fare for brannskader. Jeg er ikke villig til Ă„ gjenkjĂžpe et produkt som i praksis ikke burde brukes pĂ„ sommerhalvĂ„ret. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Middels fornĂžyd
    4 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 mĂ„neder
    Vurdering: 4 av 5

    Gir hÄret ekstra fylde

    Jeg bruker konsekvent ulike oljer eller kremer til hĂ„ret for Ă„ bevare det sĂ„ godt jeg kan, sĂ„ jeg har prĂžvd mange ulike produkter med tiden. HĂ„ret mitt er veldig langt (til korsrygg) sĂ„ jeg trenger ofte litt mer produkt for Ă„ dekke over hele. Jeg likte godt at dette produktet var drĂžyt i bruk, og to pump holdt til hele hĂ„ret mitt, og det var lett Ă„ spre ut over alt. Mild duft, og merket lite til det. Jeg syns kanskje mest at oljen gav hĂ„ret litt fĂžlelsen av Ă„ ha litt mer fylde, og litt tyngre enn jeg er vant til. Resultatet er at det var mindre frizzy, sĂ„ jeg vil absolutt fortsette Ă„ bruke denne, spesielt inn i vinterperioden nĂ„ der luer og andre hodeplagg ofte fĂ„r hĂ„ret til Ă„ vĂŠre litt ekstra elektrisk. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Gir hÄret ekstra fylde
    33 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 mĂ„neder
    Vurdering: 4 av 5

    Utrolig drÞy i bruk til langt hÄr

    Som pĂ„ sjampoen syns jeg ogsĂ„ pĂ„ balsamen at skrukork rett og slett er veldig upraktisk nĂ„r man stĂ„r med vĂ„te hender og skal forsĂžke Ă„ Ă„pne. Jeg likte godt hvor drĂžy den er i bruk, og til mitt lange hĂ„r pleier jeg Ă„ trenge en stor dose balsam for Ă„ fĂžle at hĂ„ret er mykt og spenstig. HĂ„ret mitt blir ekstremt pistrete og uhĂ„ndterlig uten balsam, sĂ„ jeg merker fort hvis balsamen ikke har rukket over hele hĂ„ret. SĂ„ jeg var utrolig positivt overrasket over hvor lite produkt jeg trengte for Ă„ dekke over hele hĂ„ret. Den har en veldig nĂžytral duft, sĂ„ jeg hadde personlig Ăžnsket en litt mer parfymert balsam slik at duften sitter igjen i hĂ„ret etter vask. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten Utrolig drÞy i bruk til langt hÄr
    27 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 mĂ„neder
    Vurdering: 4 av 5

    StÄr til forventningen

    FĂžrste jeg la merke til var at jeg syns det var litt tungvinn utforming pĂ„ flasken, for skrukork var rett og slett litt upraktisk i glatte hender. Produktet er veldig drĂžy i bruk, og det likte jeg godt. Jeg har veldig langt hĂ„r, og har ofte hĂžyt forbruk av sjampo, men denne merket jeg at jeg kunne bruke mindre sĂ„pe av gangen og fortsatt fĂ„ et bra resultat. Den skummer bra, og fordeler seg godt utover hele hĂ„ret. Jeg sjamponerer alltid to ganger fĂžr jeg gĂ„r over til balsam, og fĂžlte for det samme ogsĂ„ med denne. Den har en veldig nĂžytral duft, sĂ„ jeg hadde personlig Ăžnsket en litt mer parfymert sjampo slik at duften sitter igjen i hĂ„ret etter vask. Vurderingen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson – testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.
    1 produkt i posten StÄr til forventningen
    41 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 3 av 5

    Helt ok

    Jeg deltar som testpilot gjennom Smartson og fikk derfor tilsendt denne som gratis prÞveprodukt. Konsistensen er flÞyelsmyk, og den er veldig enkel og behagelig Ä pÄfÞre. Jeg opplevde at den svertet en del, og jeg er avhengig av at leppeprodukter sitter skikkelig i min hverdag. Derfor brukte jeg den ikke mer enn et par ganger, og kommer ikke til Ä kjÞpe igjen. Pigmentet er kjempebra, fargen er kjempefin og den var som nevnt superbehagelig Ä pÄfÞre.
    1 produkt i posten Helt ok
    2562 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 5 av 5

    KjempefornĂžyd

    Jeg har deltatt som testpilot gjennom Smartson og derfor fÄtt tilsendt et gratis prÞveprodukt. Denne lineren var jeg kjempefornÞyd med, og har brukt den gjentatte ganger. Jeg er ikke stÞdig pÄ Ä legge liner, og synes denne var veldig enkel for meg Ä legge pÄ. Den tÞrket raskt slik at den ikke sverter, og sitter kjempegodt hele dagen og kvelden.
    1 produkt i posten KjempefornĂžyd
    3042 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 5 av 5

    Veldig fornĂžyd

    Jeg deltar som testpilot gjennom Smartson og har derfor mottatt gratis prÞveprodukt. Jeg har nÄ brukt den jevnlig i over ei uke, og er sÄpass fornÞyd at jeg kunne vurdert Ä kjÞpe den igjen. Jeg har variert pÄfÞring med Beautyblender og Foundation-kost, og synes den lar seg pÄfÞre jevnt med begge deler. Den sitter pent, og dekker godt. Jeg har testet den alene og sammen med diverse settingpowder, blush og bronzer. Eneste jeg har Ä utsette pÄ den er at det er tydelig mindre produkt pÄ ansiktet, eller dÄrligere effekt, etter en hel arbeidsdag.
    1 produkt i posten Veldig fornĂžyd
    2101 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 2 av 5

    Ikke noe jeg ville brukt penger pÄ

    Jeg har deltatt som testpilot via Smartson og har mottatt gratis prÞveprodukt av denne maskaraen, og jeg kan dessverre ikke si at jeg ville anbefalt denne. Kosten er todelt slik at den ene siden legger fra seg en stor mengde produkt pÄ vippene, og den andre delen skal spre produktet utover og fordele. Dessverre blir dette bare et klumpete sÞl. Det oppleves unÞdvendig vanskelig Ä pÄfÞre, og resultatet er ikke bra. For all del, den fungerer jo, og den setter fra seg farge pÄ vippene. Etter litt jobbing klarte jeg Ä pÄfÞre den slik at den sÄ helt ok ut, men det viser seg etter en arbeidsdag sÄ drysser den kraftig. Dette er ikke noe jeg ville brukt penger pÄ, for det finnes langt bedre maskaraer der ute pÄ markedet.
    1 produkt i posten Ikke noe jeg ville brukt penger pÄ
    1803 visninger