Jenny
- Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Det beste hårpleiemerket etter min mening!
Har prøvd nesten alle deres sjampo og balsam, og både jeg og datteren min velger dette merket fremfor andre. Vi har både bleket og skandinavisk hår! Aldri misfornøyde!1 produkt i posten Det beste hårpleiemerket etter min mening!157 visninger - Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Topp produkt!
Datterens favoritt! Hun har prøvd forskjellige varianter, men dette er den beste ifølge henne. Hun har typisk skandinavisk hår og er blond.1 produkt i posten Topp produkt!1761 visninger