Joakim

  • Innlegget ble opprettet 5 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Ekte vidunderlig

    Legger et lag under øynene og avslutter med pudder, og ringene forsvinner nesten helt
    1 produkt i posten Ekte vidunderlig
    362 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    ELSKER Karmas duft

    Min favorittduft av alle permanente kolleksjoner (Alchemy er min favoritt gjennom tidene). Lukter vår/tidlig sommer. Håndsåpene med glassbeholdere koster 160 nå. Med en refill kan du fylle opp glassbeholderne to ganger for 220 kr, altså 100 kr billigere enn å kjøpe to beholdere. Helt prisverdt 👍
    1 produkt i posten ELSKER Karmas duft
    173 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 uker
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Det kuleste jeg noen gang har kjøpt

    ELSKER designen på denne!! Lett å ha med på farten. Legger seg ikke som en hinne, men absorberes raskt av huden. Er det egentlig for dyrt for mengden produkt man får? Ja. MEN JEG BRYR MEG IKKE, for designen er så kul!!
    1 produkt i posten Det kuleste jeg noen gang har kjøpt
    1547 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 måned

    Står "overvåk" på alle nye produkter

    Når slippes disse?
    1 produkt i posten Står "overvåk" på alle nye produkter
    386 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 måned
      Hei Joakim! 👋 Så gøy at du har sjekket ut disse nyhetene 😍 Jeg ser at de er bestilt og på vei, men jeg kan ikke si en eksakt dato. Holder fingrene for at det ikke tar altfor lang tid 🙏 Ha det bra!
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 1 måned
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Had glemt hvor bra denne gelen er

    Brukte denne for noen år siden, men valgte å prøve noen andre produkter etter det. Kjøpte en tube denne uken. Had glemt hvor bra denne er. Holder holdet HELT uten problemer. Trenger virkelig ikke mye produkt heller. Har ingenting negativt å si i det hele tatt 🙌
    1 produkt i posten Had glemt hvor bra denne gelen er
    264 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Utrolig frisk

    Bruker kroppen mye på jobb, og lukter derfor ofte svette i armhulene etter jobb. Prøvde å kjøpe denne, og tar den alltid på etter dusj etter jobb. Svettelukten har HELT forsvunnet. Selv om jeg tar den på om kvelden, lukter det ikke under eller etter jobb dagen etter. Fantastisk bra ✌️
    1 produkt i posten Utrolig frisk
    304 visninger
    • Kommentaren lades 1 måned
      Vurderer denne, men alle slike deodoranter har alltid etterlatt hvite, kakeaktige flekker på innsiden av klærne mine. Hvordan opplever du det?
  • Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Utrolig god!

    Altså tannkremen er virkelig genuint SUPERgod! Smaker veldig godt, og jeg føler meg faktisk frisk i munnen etterpå. Leste imidlertid litt om at fluorinnholdet er lavere enn anbefalt i denne, så derfor en stjerne mindre. Bruker den ikke hver dag på grunn av det, men en gang i uken iallfall 🙌
    1 produkt i posten Utrolig god!
    392 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    For søt

    Smakte dessverre for søtt og klissete for meg. Hi Smile har noen virkelig gode smaker på tannkremen sin, men dessverre føltes det ikke friskt i munnen etter denne.
    1 produkt i posten For søt
    625 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 3 måneder
      Hei Joakim! 🥰 Høres herlig ut at du har funnet noen andre gode smaker på tannkrem fra Hi Smile ✨ Takk for din anmeldelse! Ha en fin dag 🌞
  • Innlegget ble opprettet 3 måneder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjøper

    Bra spray, dårlig duft

    Selve hårsprayen er superbra! Holder stylingen ordentlig. En av de bedre sprayene jeg faktisk har brukt. Men den lukter... Litt surt? 😬 Jeg kjenner ikke noe søt duft av tropiske frukter i det hele tatt. Måtte spraye en Hair Mist i håret etterpå fordi duften ikke var spesielt god.
    1 produkt i posten Bra spray, dårlig duft
    1387 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Sykt bra??

    Jeg generelt ikke liker masker som man skal smøre ut over ansiktet og så dra av når den har tørket, men denne?? Sitter veldig fint på ansiktet, lett å smøre ut. Og utrolig lett å dra av når den har tørket?? Ingen problemer med små lapper som nekter å dra med, men hele masken kan dras av i ett drag? 10/10. Fikk også hele hudpleierutinen min til å bli absorbert i ansiktet uten problemer. Fungerer sykt bra! Jeg skulle imidlertid gjerne sett en større tube for den prisen. Føles ikke som den vil vare spesielt lenge. Derfor en stjerne mindre.
    1 produkt i posten Sykt bra??
    1486 visninger