Lager ett rart belegg på huden, kommer noe såm nesten ser ut såm tråder når jeg fortsetter å ta på andre produkter og går ikke ann å ta på sminke etter. man må nesten vaske ansiktet på nytt🧵
Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.19 timerKommentaren lades 19 timer
Hei!
Takk for at du deler opplevelsen din 💗 Det du beskriver høres ut som det som kalles "pilling", altså at serumrester fra øyemaskene ruller seg på huden når man påfører andre produkter eller sminke etterpå.
Et tips kan være å la serumet trekke godt inn i huden etter at du har fjernet maskene, og eventuelt forsiktig klappe inn overskuddet i stedet for å gni. Opplever du at det fortsatt ligger mye produkt igjen på huden, kan du også prøve å tørke bort litt av overskuddet før du fortsetter med resten av hudpleierutinen 😊
Håper tipsene kan hjelpe deg å få et herlig resultat 💖