Karin

  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Uvant men behagelig

    Masken min varmet godt, veldig avslappende. Ikke noe man gjør hver dag kanskje, men fint å ha i baderomsskapet hvis man har hatt en stressende dag og trenger en liten "treat".
    1 produkt i posten Uvant men behagelig
    7 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Effektivt mot lukt

    Lavilin fjerner all lukt samtidig som den er mild. Det tar litt tid å venne seg til en annen type deo, men den er veldig bra hvis man har sensitiv hud.
    1 produkt i posten Effektivt mot lukt
    28 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Veldig bra

    Lukter godt, lett å smøre ut, god pris. Jeg bruker den til hverdags på armer og ben i solen, men supplerer med høyere beskyttelse i ansiktet (jeg er lys).
    1 produkt i posten Veldig bra
    100 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Nei!

    Merkelig, vanskelig å påføre godt, lett å få i øynene, plagsom konsistens og lukt. Har gitt den til mannen min.
    1 produkt i posten Nei!
    179 visninger
    • Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.Kommentaren lades 6 dager
      Hei! Takk for at du deler din opplevelse. Så synd at produktet ikke fungerte for deg og at det opplevdes som vanskelig å påføre. Men så bra at det i det minste kan komme til bruk hos mannen din 🌸 Du har sikkert allerede god kontroll på bruken, men et lite tips kan være å riste flasken godt, spraye cirka 20 cm fra ansiktet med lukkede øyne og munn, og deretter la tåken legge seg i omtrent 10–15 sekunder før du åpner øynene igjen 😊 Hvis sprayformatet ikke helt passer for deg, kan kanskje en krem eller en stick være et godt alternativ 💗 Ha en solrik og herlig dag 🌞
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Hårredder

    Denne fungerer superbra på mitt tørre hår. Bruker den som regel i tupper/lengder i fuktig hår sammen med et par dråper arganolje. Har også brukt den i tørt hår. Jeg liker at den ikke tynger, men likevel fukter, og at den ikke gir en klissete følelse. Håret føles naturlig. Jeg er inne på fjerde eller femte tuben, så den har virkelig blitt en trofast favoritt, selv om den er ganske dyr.
    1 produkt i posten Hårredder
    182 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    For skikkelig tørre lepper

    Denne er skikkelig bra hvis du, som meg, har veldig tørre lepper. Bra pris også.
    1 produkt i posten For skikkelig tørre lepper
    2 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 dager
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Fantastisk!

    Denne hårmasken gjorde en forskjell allerede ved første bruk. Mitt tørre og slitte hår ble skikkelig fuktet. Jeg har tynne hårstrå og bølgete hår som lett blir tørt og begynner å bli grått. Etter denne hårmasken føles det friskere og med mer "schwung". Enormt prisverdig for dette resultatet! Det eneste mulige minuset er at den ikke luktet så godt. Ikke dårlig på noen måte, men litt svakt kjemisk. Etterlater ingen lukt i håret.
    1 produkt i posten Fantastisk!
    23 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Allroundprodukt

    Veldig bra at den finnes i minipakning. Man kan bruke den til alt mulig - huden, tørre hårtupper osv. Bra reiseprodukt
    1 produkt i posten Allroundprodukt
    1360 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Stivt og krusete hår

    Dette passer nok ikke til håret mitt, som er tørt. Jeg kjenner ikke noe fuktighet i det hele tatt, håret blir bare stivt og krusete. Det lukter ikke så godt, ikke direkte dårlig heller, men har en svak kjemisk lukt. Jeg må eksperimentere litt mer, så kanskje det kan brukes.
    1 produkt i posten Stivt og krusete hår
    1730 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjøper

    Helt greit

    Lukter godt, men litt sterkt. Ikke superfin emballasje, men det pleier ikke Lykos egne produkter å ha. Hyggelig med matchende sett.
    1 produkt i posten Helt greit
    444 visninger