LadyLoin
- Innlegget ble opprettet 1 Är12 visninger
- Innlegget ble opprettet 1 ÄrVurdering: 5 av 5
Den beste parfymen jeg noen gang har hatt!!
Tidlaus & vil alltid vĂŠre min #1 parfyme. Selv om jeg har noen andre som jeg elsker (f.eks. HUGO BOSS Alive (den rĂžde, lukter UTROLIG), Armani My Way, Versace Bright Crystal)... sĂ„ vil Escada's Magnetism alltid toppe listen. Min stĂžrste frykt er at den skulle bli "discontinued" đ! Den har en helt unik duft, vet ikke hvordan jeg skal beskrive den, den passer bĂ„de yngre jenter & kvinner. Duften er helt avhengighetsskapende, har aldri fĂ„tt sĂ„ mange komplimenter for en parfyme. Som nĂ„r jeg har brukt Magnetism đđ I tillegg holder duften seg lenge. Har du ikke prĂžvd denne ennĂ„? Da har du gĂ„tt glipp av noe! GĂ„ til nĂŠrmeste butikk som har den pĂ„ lager & lukt pĂ„ den. Jeg ville blitt veldig overrasket hvis du IKKE elsker den & fĂžler at du mĂ„ ha den NĂ đđ Fantastisk, unik & avhengighetsskapende duft đđ1 produkt i posten Den beste parfymen jeg noen gang har hatt!!1049 visninger - Innlegget ble opprettet 1 Ă„r
Bruke oljen fĂžr sjampo???
Jeg kjĂžpte nettopp denne oljen & har hittil kun brukt den i tĂžrt hĂ„r & elsker den! Lukter veldig godt & gjĂžr mitt blekede, tĂžrre hĂ„r mykere og glansigere đđ Men, til spĂžrsmĂ„let mitt, det stĂ„r i beskrivelsen at en mĂ„te Ă„ bruke denne oljen pĂ„, er FĂR man skal vaske hĂ„ret. AltsĂ„ fĂžr "shampoonering". Hvordan skal den da brukes?? En stĂžrre mengde i tĂžrt hĂ„r fĂžr man gĂ„r inn i dusjen & vasker hĂ„ret som vanlig? Eller stĂžrre mengde i vĂ„tt/fuktig hĂ„r og sĂ„ sjampo? Takk for svar đđ1 produkt i posten Bruke oljen fĂžr sjampo???1311 visninger- Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 1 Ă„rHei LadyLoin đ„°đ SĂ„ gĂžy at du har funnet denne skjĂžnnheten! đ€ For Ă„ fĂ„ best mulig effekt vil jeg anbefale Ă„ bruke produktet i tĂžrt hĂ„r for Ă„ oppnĂ„ best sugeevne. Det beskytter ogsĂ„ hĂ„ret mot uttĂžrking hvis du har skjĂžre hĂ„rstrĂ„đ Hvis du har tĂžrt hĂ„r, kan du ogsĂ„ bruke produktet i fuktig hĂ„r etter hĂ„rvask for Ă„ fĂ„ enda mer effekt av produktet. Ta vare pĂ„ deg selv!
- Innlegget ble opprettet 1 Är7 visninger
- Innlegget ble opprettet 1 Är
Hjelp med farge-matching! đ
Jeg er sÄÄÄ spent pĂ„ Ă„ prĂžve denne concealeren! đ Men jeg er usikker mellom 2 nyanser som jeg tror ville passe meg godt. Jeg vil ha en farge som enten matcher min egen hudfarge, eller en nyanse lysere. I ABH's concealer tenker jeg pĂ„... enten "3 ~ Fair skin with peach undertones" eller "4 ~ Fair to Light skin with pink undertones". đ€đ€ Til referanse bruker jeg fargen "322 Ivory" i L'Oreal Paris 'Infaillible 24h More Than Concealer'. Og "Fair Neutral" i Urban Decay 'All Nighter Concealer'. SĂ„ takknemlig for svar/anbefalinger đđđ©·1 produkt i posten Hjelp med farge-matching! đ1487 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHei LadyLoin đđ Det er alltid spennende Ă„ teste nye produkter đ Typisk nok er det litt vanskelig Ă„ sammenligne nyanser mellom forskjellige merker. Men jeg skal selvfĂžlgelig prĂžve Ă„ veilede deg đ€ Fargene du bruker for Ăžyeblikket beskrives som nĂžytrale i undertonen av produsentene đ De lysere nyansene med nĂžytral undertone fra ABH er nr. 1 (very fair skin with neutral undertones) og nr. 6 (light skin with neutral undertones). Nr. 1 er lysere enn nyansene du bruker, og nr. 6 kan muligens bli litt mĂžrkere. Nummer 4 ser ut til Ă„ vĂŠre mest lik nĂ„r det gjelder lyshetsgrad, men den drar mot det rosa i stedet for nĂžytral. Det beste er Ă„ prĂžve ut riktig nyanse i en fysisk butikk hvis man har mulighet đ„° Alt godt!
- Innlegget ble opprettet 1 Är
Dette rettetang vs Curl & Shine rettetang??
Hei! Hva er forskjellen mellom denne 'Flat & Curl Straightener' og deres 'Curl & Shine straightener'?? đ1 produkt i posten Dette rettetang vs Curl & Shine rettetang??1496 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHei! đđ»âșïž Begge modellene har funksjoner for effektiv retting og krĂžlling av hĂ„ret. Flat & Curl Straightener fokuserer pĂ„ brukerkontroll med justerbare temperaturinnstillinger, mens Curl & Shine Straightener legger vekt pĂ„ skĂ„nsom styling med keratinberikede plater samt rask oppvarming og automatisk avstenging âšâșïž Ha det bra đ©·đ1 liker
- Innlegget ble opprettet 1 Är
Beste resultat pÄ bleket veldig lysblond hÄr??
Jeg har bleket veldig lyst hĂ„r (nyanse 10 og lysere). Hvis jeg skal farge hĂ„ret mitt med fargen "Bright Red" og vil ha det mest intense "stopplys-rĂžde" resultatet som finnes... Kan jeg legge fargen i mitt platinablonde hĂ„r, eller bĂžr jeg "fylle" hĂ„ret fĂžr med for eksempel en lys kobbernyanse? Slik at fargen fester seg ordentlig osv. SĂ„ for eksempel, hvis man vil gĂ„ fra lysblond til mĂžrkebrunt hĂ„r, sĂ„ skal man jo legge en "filler" farge imellom, slik at den mĂžrke fargen fester seg & det blir et godt resultat. Men mĂ„ man gjĂžre det nĂ„r man skal gĂ„ fra lysblond til knallrĂžd?? Tenker at det kanskje til og med gir bedre/intensivere resultat hvis man gĂ„r direkte fra platina/lysblond til "Bright Red"?? Takk for svar! đâ€ïž1 produkt i posten Beste resultat pĂ„ bleket veldig lysblond hĂ„r??2002 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„rHei đđ SĂ„ gĂžy at du er nysgjerrig pĂ„ Ă„ bytte til en rĂžd hĂ„rfarge! â€ïž Det er virkelig ikke det enkleste Ă„ finne riktig i hĂ„rfargejungelen, sĂ„ for den aller beste hjelpen vil jeg derfor anbefale deg Ă„ ta vĂ„r hĂ„rfargetest der du fĂ„r skreddersydde anbefalinger direkte fra vĂ„rt team av frisĂžrer og fargeeksperter đ„°đ lyko.com/sv/beauty-scan/harfargstestet Alt godt! âš