ulrika
- Innlegget ble opprettet 1 dagJeg var heldig som vant hele calming chot-serien. Jeg likte virkelig serumet, kjølende, masse fukt. Anbefaler 🫶 Solkremen var akkurat så bra som koreanske skal være, men denne har bonusen at den gir kjøling! Min store favoritt er likevel kremen, generøs mengde, en gel som beroliger og får varm og irritert hud til å føles kjølig med en gang 💕💕 Toneren ga jeg til min niese da hun var så ivrig etter den 🫶. Takk fra mitt hjerte for denne gevinsten 🎁1 produkt i posten
- Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Myk og snill
Og det er akkurat det min tørre hud trenger. Enkle, få men nøye gjennomtenkte ingredienser 🫶1 produkt i posten Myk og snill25 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fullendt
Den beste azelainsyreformuleringen etter min mening. Såååå bra til å roe ned og dempe rødhet. Min fjerde flaske. Jeg trekker en stjerne for prisen 🤩1 produkt i posten Fullendt95 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Oh ja
Huden min har vært for tørr i vinter til at denne skulle rekke som eneste "krem." Men nå som sommeren har kommet, er den perfekt. Jeg er forelsket, den er fylt med det aller beste for huden og fuktighet uten å føles tung. Denne gangen ble det en stor flaske.🤩1 produkt i posten Oh ja203 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Halleluja øyeblikk
Håret mitt ELSKER October Stockholm. Jeg har tykt hår som er nesten midjelangt, tørt som dun. Jeg har fuktet håret godt, brukt k18 bonding spray. Og når håret er passe fuktig, blander jeg inn fargen. Den lille fuktigheten gjør at fargen er lett å fordele. Jeg sjamponerer og skyller grundig og følger opp med min favoritt, k18 leave in treatment. Vakker farge som varer lenge 💕💕💕💕💕1 produkt i posten Halleluja øyeblikk38 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Robuste greier
En god dermaplaner med vekt i skaftet som hjelper til så det blir stødig. Trekker en stjerne fordi det ikke finnes refillblader å kjøpe løst. Litt unødvendig å få med håndtaket ved hver bestilling.1 produkt i posten Robuste greier56 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Buskete bryn
Det er ikke noe jeg noen gang har hatt. Men nå vokser de så det knaker, fire uker inn og jeg er fornøyd!1 produkt i posten Buskete bryn136 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Substans
En ny bekjentskap for meg. Den føles ganske vannaktig, men så snart den får kontakt med huden, får den substans, trekker lett inn og etterlater huden PLUMPET 🫶1 produkt i posten Substans65 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Et kjært gjensyn
Dette var et av de første serumene jeg prøvde. Har hatt pause en stund, men nå er den tilbake. Avkjølende og behagelig om sommeren og beroligende, som et sommerskyss for huden1 produkt i posten Et kjært gjensyn69 visninger - Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Øyenseumet som gir og gir
Jeg begynte å bruke det bare rundt øynene, men innså raskt at denne godbiten er perfekt for hele ansiktet. Så silkeaktig, og huden min jubler 🫶1 produkt i posten Øyenseumet som gir og gir539 visninger