ulrika

  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Jeg var heldig som vant hele calming chot-serien. Jeg likte virkelig serumet, kjølende, masse fukt. Anbefaler 🫶 Solkremen var akkurat så bra som koreanske skal være, men denne har bonusen at den gir kjøling! Min store favoritt er likevel kremen, generøs mengde, en gel som beroliger og får varm og irritert hud til å føles kjølig med en gang 💕💕 Toneren ga jeg til min niese da hun var så ivrig etter den 🫶. Takk fra mitt hjerte for denne gevinsten 🎁
    1 produkt i posten
    44 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 20 timer
      🤩🤩
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Myk og snill

    Og det er akkurat det min tørre hud trenger. Enkle, få men nøye gjennomtenkte ingredienser 🫶
    1 produkt i posten Myk og snill
    26 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Fullendt

    Den beste azelainsyreformuleringen etter min mening. Såååå bra til å roe ned og dempe rødhet. Min fjerde flaske. Jeg trekker en stjerne for prisen 🤩
    1 produkt i posten Fullendt
    102 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Oh ja

    Huden min har vært for tørr i vinter til at denne skulle rekke som eneste "krem." Men nå som sommeren har kommet, er den perfekt. Jeg er forelsket, den er fylt med det aller beste for huden og fuktighet uten å føles tung. Denne gangen ble det en stor flaske.🤩
    1 produkt i posten Oh ja
    209 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Halleluja øyeblikk

    Håret mitt ELSKER October Stockholm. Jeg har tykt hår som er nesten midjelangt, tørt som dun. Jeg har fuktet håret godt, brukt k18 bonding spray. Og når håret er passe fuktig, blander jeg inn fargen. Den lille fuktigheten gjør at fargen er lett å fordele. Jeg sjamponerer og skyller grundig og følger opp med min favoritt, k18 leave in treatment. Vakker farge som varer lenge 💕💕💕💕💕
    1 produkt i posten Halleluja øyeblikk
    40 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Robuste greier

    En god dermaplaner med vekt i skaftet som hjelper til så det blir stødig. Trekker en stjerne fordi det ikke finnes refillblader å kjøpe løst. Litt unødvendig å få med håndtaket ved hver bestilling.
    1 produkt i posten Robuste greier
    57 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Buskete bryn

    Det er ikke noe jeg noen gang har hatt. Men nå vokser de så det knaker, fire uker inn og jeg er fornøyd!
    1 produkt i posten Buskete bryn
    139 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Substans

    En ny bekjentskap for meg. Den føles ganske vannaktig, men så snart den får kontakt med huden, får den substans, trekker lett inn og etterlater huden PLUMPET 🫶
    1 produkt i posten Substans
    69 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Et kjært gjensyn

    Dette var et av de første serumene jeg prøvde. Har hatt pause en stund, men nå er den tilbake. Avkjølende og behagelig om sommeren og beroligende, som et sommerskyss for huden
    1 produkt i posten Et kjært gjensyn
    73 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 dag
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Øyenseumet som gir og gir

    Jeg begynte å bruke det bare rundt øynene, men innså raskt at denne godbiten er perfekt for hele ansiktet. Så silkeaktig, og huden min jubler 🫶
    1 produkt i posten Øyenseumet som gir og gir
    550 visninger