Linda

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Veldig bra!

    Bra fuktighetsgivende reparasjonssjampo og balsam. Både jeg og datteren min elsker dette. På mitt tørre, krøllete hår med fet hodebunn blir det imidlertid fett dagen etter, men jeg pleier å bruke dette når jeg skal ha håret løst og varmebørstet for å unngå krus, og jeg synes det holder håret blankt og fint uten å tynge det ned. Stort pluss at det fungerer fint på datteren min, som ellers er veldig sensitiv og lett får kløende hodebunn av mange sjampoer og balsamer.
    1 produkt i posten Veldig bra!
    884 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 1 av 5

    Ikke la deg lure av navnet.

    Datteren med sitt porøse, litt slitte hår har brukt 5 flasker nå av denne sjampoen og balsamen (siden i høst). Sjampoen er verken god eller dårlig. Gjør den håret ditt lengre? Absolutt ikke! 😄 Sterkere? Nei, ikke det heller! Rengjør som forventet. Balsamen var ikke nok til å gjøre håret mykt og lett å gre ut, så hun har ofte måttet bruke hårmaske. Jeg selv har testet flere forskjellige serier fra Redken de siste 25+ årene, og dette var den "beste" av dem, men likevel ikke noe jeg anbefaler. Gjør ikke noe spesielt, så kjøp heller en budsjett-sjampo i samme kvalitet. Hvis du likevel liker å betale litt ekstra, vil jeg heller anbefale en av Kerastases serier som er betydelig bedre (har vært fornøyd med hver eneste serie jeg har prøvd fra dem).
    1 produkt i posten Ikke la deg lure av navnet.
    97 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      Heisann Linda! 😊 Takk for at du deler en så utførlig anmeldelse og både din og din datters opplevelse 🤍 Du har helt rett i at ingen sjampo i seg selv kan få håret til å vokse raskere. Serier som fokuserer på lengder er i stedet utviklet for å hjelpe til med å redusere slitasje og avbrutte hårstrå, slik at håret lettere kan vokse ut over tid ✨ Det høres ut som om datteren din sitt hår trengte mer fukt og pleie enn det denne serien kunne tilby, og da er det selvfølgelig vanskelig å få det resultatet man ønsker. Hår er virkelig individuelt, og det som fungerer supert for én person, er ikke alltid en fulltreffer for en annen. Takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer 🌸
  • Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 5 av 5

    Beste øyevippeserum

    Beste øyevippeserum! Datteren testet xlash sensitiv. (Tålte ikke vanlig xlash) Brukte 2 flasker hver morgen og kveld hver dag, men det skjedde absolutt ingenting. Byttet til dette fra sweed. Ble litt rød de første 2 dagene, men så gikk det over. Hun har brukt det nå i 5 uker, og øyevippene hennes har aldri vært så fyldige og lange. Stor forskjell!
    1 produkt i posten Beste øyevippeserum
    3043 visninger