Linn
- Innlegget ble opprettet 1 uke
Alternativ til hodebunn?
Hei Jeg har sett at dere tidligere har anbefalt andre Derma rollers for hodebunnen, men anbefalingene er litt for "pricy". Finnes det en Derma roller dere kan anbefale i en lignende pris som denne? Takk for svar!1 produkt i posten Alternativ til hodebunn?57 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 6 dagerHejsan linneaalpha! 😊 Her er tre prisvennlige alternativer å se på: Brushworks Micro Needle Derma Roller (0,25 mm) for mild stimulering, Yuaia Haircare Dermaroller (0,5 mm) hvis du vil ha litt tydeligere stimulering, og Hairburst Microneedling Derma Scalp Roller som et annet godt valg. lyko.com/sv/brushworks/brushworks-micro-needle-derma-roller-9fd91482 lyko.com/sv/yuaia-haircare/yuaia-haircare-dermaroller lyko.com/sv/hairburst/hairburst-microneedling-derma-scalp-roller Rask bruk: rengjør og desinfiser rolleren før og etter, 0,25 mm kan brukes oftere mens 0,5 mm vanligvis 1-3 ganger i uken med lett trykk, rull på tørr hodebunn og unngå irritert eller sår hud. Ta vare på deg selv! 🌼
- Innlegget ble opprettet 11 månederVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Skuffet, anbefaler ikke
Kjøpte blyantspisseren for ca. 1 uke siden og klarer ikke lenger å la være å anmelde og advare. - Blyantspisseren er laget av tynn plast og gir virkelig følelsen av at den kan gå i stykker når som helst. - Toppen og bunnen går fra hverandre når man prøver å spisse (selv om man holder løst i den). Dette kan virke som en bagatell, men den er knapt brukbar. - Sist men ikke minst, alle blyantene mine som tidligere var helt problemfrie å spisse, går nå i stykker. Når jeg spisser dem med denne, "setter" bladene seg fast og det blir små hakk i selve blyanten. - Den fjerner dessuten altfor mye av blyanten; etter 2 vendinger har jeg mindre enn halvparten av blyanten igjen. 2 blyanter (hvorav den ene ble kjøpt på Lyko i forbindelse med denne) er nå så godt som ubrukelige.1 produkt i posten Skuffet, anbefaler ikke750 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 11 månederHei Linn 🌸 Jeg forstår at dette ble en skuffelse. Registrer en reklamasjon slik at vi får muligheten til å se på saken din. Ønsker deg en fin tirsdag 🌞