L
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Endelig SdJ for meg!
Man vil jo like Sol de Janeiro, ikke sant...? Dessverre har ingen duft virkelig festet seg på meg eller jeg på den... Inntil denne grønne skjønnheten! Elsker den akkurat passe jordnære fikendften, som likevel er SdJ-søt. Holder godt for å være en mist! #lykoreview1 produkt i posten Endelig SdJ for meg!209 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Barnslig moro
"Unnskyld, men lukter du tyggegummi...?" spurte en venn. Ja, svarte jeg, 40+, glad og følte meg ung for et øyeblikk :-) Holder leppene fine akkurat lenge nok til neste dose også #lykoreview1 produkt i posten Barnslig moro38 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Stabilt serum
Gjør ingen mirakler, men føles som det "nærer" huden fint. For å være et serum er det også uvanlig fyldig, så det fungerer godt alene (og gir en fin glød!) #lykoreview1 produkt i posten Stabilt serum206 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Tre for to
Jeg hadde egentlig ikke trengt fuktserumet... men nå fulgte det liksom med på kjøpet. Bra greier som jeg kommer tilbake til! (Liten advarsel: Balmet er litt vanskelig å få ut av tuben på slutten – spesielt hvis man, som meg, har den i dusjen, der grepet blir dårligere) #lykoreview1 produkt i posten Tre for to106 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Verdt å kjøpe (men ikke nødvendig å kjøpe)
Gah! Hvorfor er jeg så svak for "box-deals"...? Bruker jo aldri alt...? Men denne var likevel uvanlig verdt å kjøpe, med produkter jeg kunne ha kjøpt enkeltvis (hovedsakelig: Hickap, Ordinary. Maria Åkerberg, Inkey List og Geek & Gorgeous) #lykoreview1 produkt i posten Verdt å kjøpe (men ikke nødvendig å kjøpe)129 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Selv min mann tåler det!
"Denne kan jeg jo bruke som en vanlig ansiktskrem," sa den hudfølsomme mannen. Nok sagt! :-) #lykoreview1 produkt i posten Selv min mann tåler det!788 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 3 av 5
Fint - men for oransje - glød
Fin formula og fin glød, men nyansen jeg har er altfor oransje, både som highlighter og bronzer. Litt for tørr for min modne hud også, hvis jeg bruker mye (og da ser jeg altså ut som Trump ;-))1 produkt i posten Fint - men for oransje - glød20 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 2 av 5
Kulere ytre enn innhold
ELSKER flasken! Både farge og form skiller seg ut. Men... den lukter som en standard Klein/Boss/Gucci-parfyme fra slutten av 90-tallet. Ganske skarp blomsterduft (orkidé lukter kanskje sånn) og dermed ikke så vanilje/amber som notene antyder. Ikke så magnetisk, etter min nese. (Og beklager, men "eliksir" er vel litt overbrukt som ord nå til dags...?)1 produkt i posten Kulere ytre enn innhold84 visninger- Kommentaren lades 2 månederTakk for tipset – men siden jeg har referert til parfyme helt siden 90-tallet, vet jeg hvordan man bruker det ;-) (kanskje noen andre har nytte av det likevel!) Noe ALLE sikkert forstår er at duft er subjektivt, så det er ikke noe rart med min litt mer negative anmeldelse.
- Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 4 av 5
Jeg velger å tro
Jeg har testet dette serumet i litt over 2 uker. Altfor kort tid til å si noe om hårhelse eller fyldigere krøller... ... men, i motsetning til andre produkter i samme sjanger (og jeg har prøvd mange!) har jeg godt håp for Redkens nye. Ut fra det jeg har lest om ingrediensene, er det grunn til forsiktig optimisme, og Redken er et merke jeg har et godt inntrykk av fra før. Produktet i seg selv er enkelt å bruke og gir en frisk, sunn følelse i hodebunnen. Noen lignende produkter blir klissete, oljete eller stive når de påføres, men ikke dette. Det FØLES også som om det faktisk virker – ikke med en hysterisk stikkende eller varmende følelse (som lignende spray noen ganger gir), men med en viss prikking rett når væsken lander. I motsetning til sjampo og balsam er duften ikke for mye "Ajax sitrus", og den sitter heller ikke igjen, noe jeg setter pris på. Sammen med treatment sprayen, som gir god volum, føles dette som et komplett system for hodebunnen og fremtidig fylde. (Og i motsetning til sprayen er serum-munnstykket akkurat passe stort og gir en fint fordelt mist). Jeg velger å tro (noe som trengs til denne prisen ;-) ) Anmeldelsen ble utført på oppdrag fra Smartson – testpiloten fikk prøve produktet gratis.1 produkt i posten Jeg velger å tro67 visninger - Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 5 av 5
En rootlift for meg som hater root lifts!
Jeg har lest meg opp. Jeg vet at azelainsyre, denne hudpleiedarlingen, faktisk også skal være bra for hodebunnen og hårhelsen. Jeg vet også at det er et av få stoffer jeg ikke allerede har testet i jakten på fyldigere 40+ hår; Varmende sprayer, illeluktende masker, stive skum... Been there done that. Men selv om jeg leser om Redkens nyhet, blir jeg ikke helt klok på hva som er forskjellen på "serum" og "treatment." For meg betyr de ordene omtrent det samme, og begge kommer i en sprayflaske og sies å øke tettheten. Jaja. Bare å teste. Første gang sprayer jeg nok litt for entusiastisk: Håret blir stivt ved røttene. Det får meg til å innse at dette nok er mer et stylingprodukt...? (Aha, "Instant" ja!) Og volumgivende stylingprodukter har jeg selvfølgelig også testet – men hatet... Jeg klarer liksom aldri å få til root lifts eller tekstursprayer eller volummousse... Alt blir så stivt som første (overentusiastiske) spraying av Redken Instant Densifying Spray. Jeg børster ut så godt jeg kan og går på jobb. Og kommer hjem med et hår som er luftig, fluffy og høyere enn siden jeg var rundt 12. Egentlig burde jeg trekke en stjerne for at spraymunnstykket føles litt plastaktig og upålitelig. Men når jeg først har lært meg å ikke ta for mye, blir dette min nye bestevenn. Øker den fylden også på sikt (noe jeg velger å tro at den kan!) trengs ekstra stjerner. Dessuten er fargen på flasken fin! Jeg har testet hele Acidic Grow Full System-systemet og trodde aldri dette skulle bli min favoritt, men som dere forstår av ovenstående blir dette mitt gjenkjøp. Anmeldelsen ble gjennomført på oppdrag fra Smartson – testpiloten har fått prøve produktet kostnadsfritt.1 produkt i posten En rootlift for meg som hater root lifts!51 visninger