Maria
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Ikke verdt pengene
Denne trekker seg såvidt i huden, og blir mer produkt på hodeputa enn ansiktet. Ligger som en film på huden og kjennes veldig grisete/fette ut på huden da den som sagt trekker nesten ikke inn i huden. Duften er heller ikke så veldig god på denne. Anbefaler ikke denne.1 produkt i posten Ikke verdt pengene6 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 ukeHei Maria, og takk for at du deler erfaringen din! 😊 Denne versjonen av Multi-Active Night er formulert for tørr hud og har en rik tekstur, så på normal/kombinert hud kan den føles som en film, trekke saktere inn og lett overføres til puten. Bruk kun en ertestørrelse, varm kremen mellom håndflatene og påfør over lett fuktig hud — gi den noen minutter til å sette seg før du legger deg. Hvis du ønsker, ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi gi deg tips om noe annet – hvis du ikke allerede har en nattkrem du liker bedre 🥰
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
Mer god duft enn fuktighet i krukka
Denne får to stjerner for god duft, men ikke noe annet. Nå har jeg brukt denne i en god stund, og kan med hånda på hjertet sia at jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen ! Den skal tilføre fuktighet til huden, men den tilfører mer duft enn hva fuktighet. Den legger seg som en hinne på huden, ikke trekker den inn og sminken ser meget kakete ut. Etter å ha nærmest hatt den på huden i en hel dag kjenner jeg følelsen av at det ligger som en hinne. Vil ikke anbefale den til noen som faktisk trenger fukt, da det er meget bortkastet penger 💸.1 produkt i posten Mer god duft enn fuktighet i krukka8 visninger- Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.Kommentaren lades 1 ukeHei 😊 Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Så leit å høre at denne ikke fungerte slik du hadde håpet, spesielt når du har brukt den over tid og fortsatt opplever samme resultat 💕 Noen fuktighetskremer har en rikere og mer beskyttende tekstur, og kan derfor føles som om de legger seg som en hinne på huden dersom huden ikke trekker til seg alt like godt. Dette kan også gjøre at sminke legger seg mindre jevnt oppå, særlig hvis man bruker litt for mye produkt eller kombinerer den med andre litt tyngre lag i rutinen. Et lite tips som noen opplever kan hjelpe er å bruke en liten mengde på lett fuktig hud, la den sette seg i 5–10 minutter før sminke, og eventuelt vurdere et lett fuktserum under. Duft kan være fint, men viktigst er at kremen gir fukt 🌸 Håper tipsene hjelper, eller at du finner en fuktighetskrem som passer huden din bedre fremover 🌻
- Innlegget ble opprettet 2 årVurdering: 3 av 5
Bra farge, men..
Har brukt denne i alle år, fantastisk farge som sitte fint på kroppen og smitter ikke av på klærne. Men siste 3-4 flasker jeg har kjøpt har vært feil på på pumpe-systemet.. Det kommer ikke fin og luftig skum ut på hver pump og det renner ut selvbruning ut i korken når du rister flasken. Pga kvalitet på selve flaske trekker jeg ned 2 ⭐️ men på selve kvaliteten på selvbruningen er det 3⭐️1 produkt i posten Bra farge, men..2487 visninger