Mira
Lyko Creator
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 dagerVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Innovativt, men det er rom for forbedring 🩷🧡
Nå i sommersolen er det viktig å smøre seg inn, og å gjøre det flere ganger hvis man velger å oppholde seg i solstrålene 🌞 Spesielt jeg, som er rødhåret og lett blir brent, må alltid ha med solkrem om sommeren for ikke å bli en hummer🦞Men det kan ofte være litt upraktisk å ha en stor flaske solkrem i vesken 🫤 Det er også litt vanskelig å kunne påføre solkrem igjen over sminke uten å ødelegge den, noe som ofte skaper et dilemma om jeg vil ødelegge sminken min eller risikere å bli brent. 🥵 Derfor ble jeg veldig glad for å få teste Peach Barrier Peach Sun Cushion fra #SMUUTISKIN !🥳🥳🥳 Produktet er en SPF50 solkrem i cushion-format, som sammen med den lille hjerteformede puffen man får med, skal gjøre det enkelt å kunne påføre solkrem i løpet av dagen, også over sminke! Mitt førsteinntrykk var at emballasjen var veldig søt, men også en veldig god størrelse å ha med i vesken! 🧡🩷At puffen er hjerteformet er også en morsom detalj! Det er veldig lett å bruke produktet, og det legger seg fortsatt ganske bra over sminke (selv om svampen kan ta opp litt av sminken). Men en litt mindre god ting er at man ikke helt vet hvor mye solkrem man trenger, og det føles som man må bruke ganske mye. Dette i kombinasjon med at emballasjen ikke kan fylles på igjen, gjør at det føles som produktet vil gå tomt veldig raskt (siden man kun får 15 ml produkt), og at man kanskje har brukt pengene sine på noe som ikke varer så lenge. Prisen for den lille mengden man får er kanskje ikke ideell :/ Men hvem vet – det kan kanskje vare hele sommeren og være et perfekt produkt for å sikre at man kan påføre solbeskyttelse på nytt etter noen timer! Jeg setter personlig pris på at produktet er parfymefritt, da jeg er sensitiv for parfyme! Det inneholder også ferskenekstrakt og ceramider som beskytter hudbarrieren (alltid et pluss)! Jeg elsker også at det er SPF 50, for en med rødt hår som meg blir lett brent ved minste sollys 😜👩🏻🦰 Jeg synes selve ideen er fenomenal, men utførelsen kan kanskje forbedres litt. Det er mest at den ikke kan fylles på igjen, men ellers gjør den lille størrelsen den perfekt å ha med i vesken på en solrik dag👛🧡🩷 Så hvis du som meg kanskje velger å ikke legge på mer solkrem hvis du har sminke på, er dette et innovativt produkt for å kunne beskytte deg, men samtidig ikke ødelegge sminken! Til tross for forbedringspotensialet med å kunne fylle på produktet, er det fortsatt lett og praktisk🥰 #LYKOINFLUTESTER1 produkt i posten Innovativt, men det er rom for forbedring 🩷🧡185 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Allover mist er overordnet bra 🤭🌺
Jeg har fått æren som #lykoinflutester til å teste Fenty Skin Body Allover Body Mist Hey Bouquet Mini fra #fenty! Dette er en allover body mist hvis duft beskrives som bold floral. 💐 Mitt førsteinntrykk var at det var en søt flaske, veldig clean i utseende, med en gjennomsiktig rosa som jeg synes matcher duften. 🩷 Mengden man får synes jeg er bra for en mini, og flasken har en fin størrelse som gjør den smidig å slenge i vesken on the go eller reise med🛫👜 Jeg liker virkelig den fint fordelte misten som er myk og sprer seg godt og behagelig over huden. 🚿 Selve duften er veldig konsentrert og føles veldig sterk og intens først (nesten litt kjemisk 🙃). Men den er søt og blomstrende, samtidig som den har et dybde takket være innslag som sandeltre. Dette gjør den til en herlig sommerduft etter min mening, virkelig ferie vibes🌺 Dette er en duft for de som virkelig vil merkes Jeg synes misten holder veldig bra gjennom dagen, og man merker hvordan duften forandrer seg over tid; først ganske sterk og litt mer krydret, men etter en stund trer den blomstrende søte mer fram. 🌸🍭 Men for meg, om man tar for mye, så blir det nettopp det – for mye – da den fortsatt er ganske tung med sandeltre og rosa pepperkorn, så jeg er ganske lett på hånden med denne. Ofte bruker jeg parfymer og ikke body mists, men ble positivt overrasket over hvor lite mist man trenger og hvor bra den holder over dagen. Jeg elsker søte parfymer, men pleier å heller gå mer mot gourmand enn det blomstrende – men dette var en hyggelig forandring som jeg tror vil bli brukt en del i sommer☀️ Oppsummert en søt, blomstrende og sommerlig duft, men også krydret og litt mørkere. Fin mist, trenger bare litt og holder bra! All over mist er altså overordnet bra 😄 Anbefaler for de som leter etter en ny duft som virkelig merkes til sommeren!! 🥰1 produkt i posten Allover mist er overordnet bra 🤭🌺 - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Naturlig og dewy!✨💧
Alle som kjenner meg vet at min favoritt sminkeprodukt er blush. Så å teste nye er alltid noe jeg ser frem til. Derfor er jeg spent på å fortelle at jeg har som #lykoinflutester fått teste Futurist Blushmaker i nyansen ”Stolen Glance” fra #esteelauder !! 🥳🥳 Mitt førsteinntrykk av denne kremrougen var at emballasjen føltes bougie, men også praktisk: en tube som gjør det enkelt å få ut rougen, og en applikator som gjør at man kan være veldig presis med hvor mye og hvor du vil ha rougen. Jeg syntes også at fargen var extreeeeemmt fin!😽 Påføringen av produktet var enkel med en najs applikator, og det var også veldig enkelt å blande ut. Ikke super pigmentert farge, men oppbyggbar📈📈 Rougen er dewy💧 (noe jeg liker) og gir en naturlig flush av farge. Den har også ganske god holdbarhet i løpet av dagen 🥰🫰 Jeg som har akneutsatt hud elsker når sminke også er pleiende - noe denne er med blant annet bringebæreksrakt og glyserin!! Så denne gir meg ingen kviser 🙌🙌 Jeg vil si at applikatoren og formelen gjør dette til en god nybegynner blush, men jeg synes ikke helt at prisen matcher nybegynner-viben; litt for dyrt…💸 Men for de som ønsker en pleiende blush, som er oppbyggbar, lett å påføre og blande ut, samt er veldig naturlig og dewy, er dette et super alternativ!! 💖💖 Jeg liker den virkelig veldig godt, men vet ikke om jeg personlig ville kjøpt den igjen med tanke på prisen ¯\_(ツ)_/¯ Jeg eier jo som sagt mye annen rouge😆1 produkt i posten Naturlig og dewy!✨💧209 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Bra - men er det verdt prisen?
Jeg er tilbake, og denne gangen får dere ta del i min anmeldelse av Double Wear Stay-In-Place Concealer fra #esteelauder. Denne concealeren beskrives å gi langvarig dekning, olje kontroll og fuktighet.🥰 Mitt førsteinntrykk var at emballasjen var veldig fin; enkel og stilren, men ser også luksuriøs ut (noe merket uansett er). 😌 Deretter, da jeg leste om produktet, fikk jeg vite hvor gjennomtenkt staven - designet var for å tilpasse seg de forskjellige funksjonene som en concealerstav kan ha - noe jeg syntes var veldig morsomt 🤗 Jeg har en kombinert hudtype som for det meste er fet, men er litt tørrere på steder som under øynene og rundt nesen. Huden min er også akneutsatt. 🫣 Jeg valgte nyanse 1C fordi jeg har en lys og kald hudtone, men til tross for det opplevde jeg concealeren som litt gul på meg, noe jeg ikke forventer når jeg velger en nyanse som skal ha kald undertone. 🤔 Concealeren var lett å påføre med staven og hadde veldig god dekning. Siden det er en matt concealer, er den litt på den tørre siden, og jeg syntes det var lettere å blande ut med fingrene enn med pensel. Som lovet hadde produktet god olje kontroll for de fete områdene på huden min, men det satte seg litt i linjene under øynene mine og ble litt for tørt rundt nesen min (som de fleste concealere gjør for meg🥲). Jeg merket ikke fuktigheten som ble nevnt med en gang. \_(4C4)_/ Holdbarheten var imidlertid veldig god, og concealeren så ikke ut til å tette porene eller forårsake at jeg fikk flere kviser. 🙌 Oppsummert: En matt concealer med god dekning, presis stav og olje kontroll. 2B God dekning 🙈 2B Anstendig holdbarhet 2B Olje kontroll 🧖♀️ 2B God concealer stav 2B Enkel påføring ✨ 2B Ingen flere kviser -Er den litt for varm i tonen?🔥 -Er den litt for tørr for mine tørre områder🏖️ -Ikke fuktighetsgivende som beskrevet❌ -Prisen (likevel en high-end concealer som gjør jobben dårligere enn noen billigere) 💸 Det er en god, men dyr, concealer som sannsynligvis passer for litt fetere hudtyper, og ulempene med denne (bortsett fra prisen) kan være veldig individuelle, men hvis du leter etter en matt, medium - høy dekning concealer, og har råd til å bruke litt penger på det, kan dette være noe for deg! 🤗 #lykoinflutester1 produkt i posten Bra - men er det verdt prisen? - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 5 av 5Verifierad testare
Stjernene sier det selv🤯
Ny dag, ny Lyko-misjon!! Denne gangen har jeg som #lykoinflutester testet blant annet Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 fra #esteelauder !!😝 Forpakningen er enkel, men ser luksuriøs ut. Jeg synes det er litt upraktisk hvordan man distribuerer produktet fra flasken - det er ikke noe direkte. Det blir vanskeligere å kontrollere hvor mye produkt man får ut, med mindre man er utrolig lett på hånden. Det ville vært bedre med en pumpe eller noe. Produktet skal være en mattende foundation, med byggbar medium til full dekning som varer i 24 timer uansett hva man finner på. 🙌 Denne foundationen er matt, noe jeg setter pris på siden jeg har kombinert/fet hud. Men selv om den er mattende, synes jeg fortsatt at min naturlige glød skinner fint gjennom.✨ Den er også parfymefri, oljefri og skal ikke tette porene, noe jeg som har ganske akneutsatt hud setter pris på - og jeg har ikke opplevd at denne har påvirket porene mine eller fått meg til å få utbrudd. 🔥Dekningen er god og holdbarheten også: jeg har hatt denne på i et 12-timers arbeidsvakt som servitør der man løper hit og dit, samt en hel dag med snøscooterkjøring der jeg har hatt hjelm på, og jeg har knapt sett forskjell før og etter. Også enkel å blande ut, smitter ikke av og ser naturlig ut!😋 God dekning God holdbarhet Enkel å blande ut Oljefri og tetter ikke porene Parfymefri Ingen animalske produkter Smitter ikke av SPF - Prisen Til tross for prisen var dette en fulltreffer for meg - og jeg ville kjøpt den igjen!!⭐️ Virkelig verdt det🥳🥳1 produkt i posten Stjernene sier det selv🤯454 visninger- Kommentaren lades 4 månederJeg er helt enig med deg, prisen er et minus, men den er så bra🤩 Den holder virkelig en hel arbeidsøkt, en kveld ute osv.1 liker
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Super alt-i-ett spray!
Jeg har som #LYKOINFLUTESTER fått testet ”9 wonders All-in-one No 109 Orange” fra #NOBERU, et merke jeg aldri har testet før! Dette hårproduktet skal være en multifunksjonell spray, og virke som varmeskydd som motvirker frizz og gir mykhet og glans. Mitt førsteinntrykk av produktet var at emballasjen så både luksuriøs og stilren ut. Duften var frisk, men litt krydret enn hva jeg vanligvis går for. Misten ble jevnt fordelt over håret og hadde en lett konsistens. Jeg setter virkelig pris på multifunksjonaliteten til produktet, da jeg vanligvis bruker 2 forskjellige produkter til leave in og varmeskydd, men denne gjør det mulig å bruke bare én! Blir veldig enkelt. Jeg har tykt, bølgete og frizzy hår, og jeg opplevde at denne motvirket mitt frizz og gjorde håret mitt både glattere og mykere!! Jeg opplever imidlertid ikke at den forkorter tiden som den sier at den skal gjøre… men likevel: Flott alt-i-ett spray! Jeg anbefaler virkelig, men ønsker at den fantes i en litt søtere duft😅1 produkt i posten Super alt-i-ett spray!252 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Nice 👏
Jeg har fått teste ”9 Wonders Anti-frizz Conditioner” fra #noberu som #lykoinflutester. Forpakningen føles luksuriøs, og duften også, men litt for tung og maskulin for min smak. Jeg har tykt, bølgete og frizzy hår og synes dette er en super anti-frizz balsam. Mindre frizz, håret føles mykere og glattere og ser mer glansfullt ut. Anbefaler virkelig for dere som har problemer med frizz, spesielt i kombinasjon med de andre produktene fra samme kolleksjon!🤩1 produkt i posten Nice 👏131 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Bra 🤩
Denne gangen som #LYKOINFLUTESTER har jeg blant annet fått prøve ”9 Wonders Anti-frizz Shampoo” fra merket #NOBERU. Forpakningen ser både stilren og luksuriøs ut etter min mening! Duften er imidlertid litt mer maskulin for min smak, da jeg foretrekker søte og fruktige dufter :/ Jeg synes absolutt at denne sjampoen er bra. Jeg har tykt, bølgete og krusete hår, og det føles som om dette hjalp med å motvirke mitt krus og gjorde det mykere. I tillegg føltes det som om det tok lengre tid enn vanlig for håret mitt å bli fett?1 produkt i posten Bra 🤩318 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 5 av 5Verifierad testare
Wow, bare wow 🌟
Denne gangen har jeg som #lykoinflutester fått teste ”Wonder’Bond Lash Filler + Hyaluronic Mascara” fra #rimmel! Dette beskrives som en vippetykkende volumemascar, som skal ha intens farge og pleiende ingredienser! Stort pluss når sminkeprodukter pleier i stedet for å slite!😄 Førsteinntrykk: basic, men fin emballasje, liker at den er lilla. Børsten så lovende ut, med bøy for å følge øyets naturlige form, og et design som gjør at riktig mengde produkt kommer med på børsten klar til å påføres! 🥰 Så da jeg endelig skulle bruke den, ble jeg faktisk litt sjokkert. Jeg er ganske kresen med mine mascaras, så min forventning var at jeg bare ville synes denne var helt grei - men jeg tok helt feil! Produktet er ikke bare enkelt og raskt å bruke, men resultatet blir utrolig fint! Vippene mine får ikke bare mer volum, men ser også lengre og fyldigere ut. Se bare på forskjellen uten og med! Ingen klumper, og ingen problemer med å separere vippene! I tillegg smuldrer den heller ikke i løpet av dagen🥳🥳 kan ikke være annet enn fornøyd! Denne holdt hva den lovet og overgikk mine forventninger. Med en rimelig pris blir dette en mascara som jeg virkelig anbefaler!!!💗1 produkt i posten Wow, bare wow 🌟 - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 7 månederVurdering: 2 av 5Verifierad testare
Dårlig dyse, men gjør jobben sin, antar jeg ¯\_(ツ)_/¯
Jeg er en person som er veldig opptatt av helsen til håret mitt, så det er veldig viktig for meg å ha en god varmebeskytter hver gang jeg bruker noen form for varme på håret mitt. Derfor passet det veldig bra at jeg som #lykoinflutester fikk lov til å teste Instant Heat Protection fra #waterclouds. Det første inntrykket av produktet var at emballasjen var enkel, men pen, og at sprayen hadde en frisk duft. Denne varmebeskytteren skal ikke bare være en beskyttende spray som forhindrer skader fra varme, men som også er pleiende og bidrar til volum og glans i håret.🌟 Jeg har testet en del varmebeskyttelsesprodukter, og jeg kan dessverre ikke si at denne var en som skilte seg ut for meg. Den gjør jobben sin og beskytter mot varmen, men mer enn det la jeg ikke merke til noe spesielt. I tillegg er dysen på flasken ikke ideell, da den sprayer i en smal stråle i stedet for en fin tåke, noe som gjør det vanskeligere å fordele det jevnt over håret. 🥲 Men ja, den gjør jobben sin, men ikke mye mer enn det. Jeg merker ikke noe ekstra volum, kanskje en liten smule mer glans, men dysen trekker også ned opplevelsen av produktet. Dessverre ikke noe jeg ville anbefale - det finnes definitivt bedre og kanskje til og med billigere varmebeskyttelsesprodukter som gir et mer tilfredsstillende og iøynefallende resultat 😅1 produkt i posten Dårlig dyse, men gjør jobben sin, antar jeg ¯\_(ツ)_/¯514 visninger