Maria
- Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Misfornøyd!
Stroppen til øyebeskyttelsen gikk i stykker med en gang, måtte reparere den igjen noen uker senere. Ingen synlige resultater på huden til tross for bruk i mange uker (noen måneder). Dårlig batteri. Tar lang tid å lade opp og lader ut seg FORT. LED eye perfector sluttet å fungere helt for noen uker siden, den slår seg av et sekund etter jeg satte den på. Ikke kast bort pengene dine på dette verdiløse produktet! Jeg skal reklamere på det!1 produkt i posten Misfornøyd!27 visninger- Kommentaren lades 2 ukerDet har ikke hjulpet! Dere skulle sende meg en QR-kode til pakken, og det har dere ikke gjort! Dere skal gi respons innen 24 timer, og nå har det gått 5 dager! Det gjør meg virkelig enda mer skuffet over dere!