Malin

Lyko Creator
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 dager
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Føltes lovende i starten

    Førsteinntrykk: denne er fin! Det føles som en sånn foundation som gjør jobben, men fortsatt lar den egen hud skinne gjennom, og minner om en av mine dyrere favorittbaser. På huden blir finishen "blurry" men likevel litt glødende, så man ser frisk ut uten at det blir flatt eller for "sminket." Den er enkel å påføre og går raskt å få fin fordi konsistensen er tynn. Den er silikonbasert, og jeg merker at hvis jeg tar for mye produkt (eller holder på for lenge på samme område), kan den begynne å rulle litt. Så jeg har fått best resultat når jeg kjører et tynt lag, bygger forsiktig der jeg trenger, og så lar den være. Jeg har kombinert hud med oljete T-sone. Har også litt rødhet og sprukne blodkar som jeg gjerne sminker bort, men jeg vil absolutt ikke dekke alt. Jeg liker når basen jevner ut, men likevel slipper gjennom huden min. Dessverre er ikke nyansen 1.5 helt perfekt da den er litt for gul (men det er et vedvarende problem for meg). Kan ikke ha nøytral/kald tone for da blir jeg grå i ansiktet, men mange "varme" blir litt for varme. 1.5W er litt for varm, 0–0.5 blir for lys og kald, og 1.75 for mørk. Jeg hadde nok trengt å blande 1.5W med 0 eller 0.5 for en helt perfekt match. Men jeg får den likevel til å funke med litt concealer og bronzer ☺️ Den dekker passe, skjuler rødheten min og jevner ut, men man ser fortsatt min egen hud under ✨ Det som gjør meg litt trist er når produktet er så fint i starten, at det separerer og legger seg i de få tørre partiene jeg har og i porene. Ikke så sjarmerende å se både tørr og fet ut samtidig. #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Føltes lovende i starten
    243 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 dager
      Du er supervakker på bildet i hvert fall 😍
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 uker
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Elsker det 😍

    Ble frelst med en gang av Lip Glow Oil Balm fordi den føles som det perfekte 2-go-produktet. Fargen Honey er en nøytral nyanse som er vanskelig å mislykkes med, og jeg liker at det er litt farge, men fortsatt veldig naturlig. På leppene er den superbehagelig: fuktighetsgivende, myk, og fremfor alt ikke så klissete som noen gloss og oljer kan bli. Jeg skulle virkelig ønske at alle nyanser hadde SPF30, for det ville nok gjort at jeg brukte den mer, siden leppene er noe man ofte glemmer. Jeg elsker leppepomader, og det er kanskje skjønnhetsproduktet jeg bruker mest, og jeg foretrekker produkter man kan smøre på uten å tenke. Jeg vil ha noe som fungerer uten speil og som ikke krever at man er supernøyaktig, og jeg vil at det skal føles behagelig på leppene hele tiden. Resultatet blir myke lepper med en lett tint og en frisk glossy finish. Perfekt hverdagslepomade som gjør at man ser velstelt ut. Og at den ikke er klissete gjør at jeg faktisk vil ha den på 🙌🏻 #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Elsker det 😍
    416 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uker
      Superfint! 💞🤍 Jeg har den i nyansen Blackcurrant. ✨
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 uker
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Glowig ✨

    Altså, jeg er generelt svak for stift-produkter. Og denne føltes topp med en gang. Produktet er fint på både kinn og lepper, og jeg liker at det føles kremet allerede ved første strøk. Den er enkel å påføre og legger seg fint på huden uten å ta med seg produktet som ligger under. Jeg har testet med fingre, børste og makeup-svamp, og den er like lett på alle måter. Anbefaler likevel å duppe av litt produkt på hånden før påføring i ansiktet, så det ikke blir for mye produkt på huden med en gang. Det er enklere å bygge opp enn å prøve å fjerne farge. Jeg har kombinert hud med oljete T-sone. Finishen blir superfin og lystgivende, uten at det ser oljete ut. Denne gir akkurat det jeg vil ha; et kremprodukt som ser naturlig og mykt ut: fin farge og glød, og nyansen Cool Pink er så fin til hudtonen min. Ser straks mye friskere og mer opplagt ut 🩷 Holder også hele dagen uten noen touchups. Liker den veldig godt! #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Glowig ✨
    533 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uker
      fint😍💗
      1 liker
  • Betalt samarbeid
    Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 uker

    Budsjettips!

    Reklame for Smuuti Skin (PR) Har testet Strawberry Boost-serien. Med C-vitamin og jordbærekstrakt for glød og fuktighet 🍓✨ Har du testet eller har du lyst til å prøve?
    3 produkter i innlegget Budsjettips!
    111 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 uker
      Elsker wrap-masken!
      1 liker
  • Betalt samarbeid
    Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 måned

    Beste solkremen 😍

    REKLAME FOR SMUUTI SKIN (PR) Du glemmer vel ikke solkremen nå som vårsola er her? ☀️ Min favoritt solkrem heter Smuuti Skin Watermelon Sun Cream. Fungerer så bra under sminke eller bare for seg selv. Gir fuktighet og en fin glød ✨
    1 produkt i posten Beste solkremen 😍
    139 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 måneder

    Hjelp, jeg må finne en erstatning!

    Dette har vært min favorittfoundation i flere år, og siden den nå er utgått, må jeg finne en ny som kan erstatte den 😭 Har dere noen tips til veganske/cruelty-free foundations som er silikonbaserte?
    1 produkt i posten Hjelp, jeg må finne en erstatning!
    72 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder

    Lilla 💜

    Vil du fremheve det grønne i øynene dine, kompletterer lilla øyenskygge det grønne 😍
    3 produkter i looken Lilla 💜
    288 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 måneder
      Åh så fint 😍💜🩷
      1 liker
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder
    Vurdering: 4 av 5

    Koselig rensing!

    Jeg pleier ikke å like så mye duft i ansiktsproduktene mine, MEN... siden det er et produkt som ikke blir på huden, så går det fint. Jeg liker virkelig duften! Følelsen er også herlig. Det er en skumrens, men jeg opplever ikke at den er så uttørrende som lignende produkter kan være. Den føles myk og fungerer godt som en andrerens. Jeg liker det veldig godt ⭐️⭐️⭐️⭐️ (Men jeg ville kanskje ikke anbefale den hvis du har superfølsom hud, selv om jeg tror det ville gå bra.)
    1 produkt i posten Koselig rensing!
    303 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder

    Best i skjønnhet 2025 🏆

    Jeg har kåret mine beste produkter 2025 ✨ Har vi noen felles favoritter?
    13 produkter i innlegget Best i skjønnhet 2025 🏆
    1335 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 5 måneder

    Galaxy Drift

    Kjøpte en av de nye Cat Eye-lakkene fra Depend til jul og vil alltid at neglene mine skal se slik ut 😍 Har dere prøvd noen av Depends Cat Eye?
    2 produkter i innlegget Galaxy Drift
    2310 visninger
    • Kommentaren lades 5 måneder
      Så fint! 😍
      1 liker