Felicia
- Innlegget ble opprettet 4 dagerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fin glød
Den gir fin glød, og huden min ser nesten ut som om jeg ikke engang har foundation på. Den er ikke så dekkende, jeg prøvde å bygge opp dekkevnen, men det ble litt kakete. - Ikke for deg som vil ha full dekning! - litt uhåndterlig emballasje, veldig stor i forhold til mengden foundation du får + god farge-match + ser veldig naturlig og fin ut på huden #lykoreview1 produkt i posten Fin glød319 visninger - Innlegget ble opprettet 4 dagerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Perfekt dupe av black honey
Veldig flatterende farge som kan bygges opp. Leppene blir myke, kjempebra for meg som er tørr. Lukter ikke noe spesielt. På bildet er Catrice og Clinique swatchet, Catrice er den til venstre! #lykoreview1 produkt i posten Perfekt dupe av black honey146 visninger - Innlegget ble opprettet 1 år
Lukten?
Dere som har prøvd denne og Ida Wargs dusjskum, lukter denne parfymen som dusjskummet som kommer i en lignende lilla flaske?1 produkt i posten Lukten?5925 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 årHei der Felicia! 👋 Jeg har luktet på denne og Ida Warg Late Night Shower Mousse 200 ml (art nr 2300-164-0200) og synes de minner om hverandre, men at parfymen har en mer intens duft😍 Jeg ville absolutt si at de passer fint sammen🫧 Ha det bra!4 liker
- Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Tørker på sekunder
Neglelakken tørker virkelig på under 30 sekunder hvis jeg drypper en dråpe på neglen. Den fukter også! Jeg har prøvd å bruke det to ganger på rad (en gang per lag, liksom) og det fungerte også bra!1 produkt i posten Tørker på sekunder925 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Superlim!
Veldig enkelt å påføre med penselen, foretrekker det fremfor tuben som ofte blir klissete etter en stund. Dette er tynnere enn det i tuben og holder også bedre. Har tidligere prøvd duo lash, kiss og ardell, men dette er faktisk det beste jeg har prøvd! Sitter som fjell hele dagen, selv i vindfulle Malmö 😂1 produkt i posten Superlim!697 visninger - Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Bra for prisen
Helt ok mascara! Veldig svart, man ser virkelig at du har mascara. Vippene blir snarere tykkere enn lengre, jeg foretrekker lengre. Har prøvd å bygge opp, men da blir det bare klumpete. Den farger av seg under øynene hvis det er varmt eller hvis du har rennende øyne. Veldig lett å vaske av.1 produkt i posten Bra for prisen444 visninger