Freja
- Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 1 av 5
Ikke bra
Dette var den verste hårfargen, den ble ikke i det hele tatt som den skulle, selv om vi gjorde alt som sto. Håret ble som gummi, grønt og oransje samtidig som det brant og luktet som blekemiddel, selv om det ikke står at det er det.1 produkt i posten Ikke bra47 visninger