Katarina

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 1 av 5

    Merkelig nyanse og konsistens

    Dårlig produkt som gir en tykk, kakeaktig overflate på huden. Ser ikke naturlig ut.
    1 produkt i posten Merkelig nyanse og konsistens
    49 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 uke
      Hei Katarina! 🤗 Takk for at du anmelder, det setter vi virkelig pris på 🙌 Synd at denne ikke levde opp til forventningene. For noen kan det fungere bedre å påføre produktet i tynne lag på godt fuktet hud, men kanskje passet dette produktet rett og slett ikke dine ønsker 🤍 Ønsker du personlige anbefalinger på andre SPF-produkter, er du hjertelig velkommen til å sende en e-post til hudterapeuten@lyko.com 🥰 Ha det best ☀
  • Innlegget ble opprettet 4 uker
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Veldig god øyekrem!

    Bruker vanligvis Cliniques "All about eyes", men denne er bedre fordi den ikke lukter like mye parfyme og varer lenger!
    1 produkt i posten Veldig god øyekrem!
    142 visninger
  • Innlegget ble opprettet 8 måneder
    Vurdering: 3 av 5

    Helt greit

    Helt greit ansiktskrem som gir fukt. Mangler imidlertid det lille ekstra, den føles litt tam. Jeg hadde nok forventet mer.
    1 produkt i posten Helt greit
    1240 visninger
  • Innlegget ble opprettet 9 måneder
    Vurdering: 1 av 5

    Ikke bra i det hele tatt!

    Store klumper sitter fast på vippene, jeg har aldri opplevd en så dårlig mascara. Børsten er enorm og jevner ikke ut fargen.
    1 produkt i posten Ikke bra i det hele tatt!
    669 visninger
    • Brukerens rolle: Farmaceut på Lyko.Kommentaren lades 9 måneder
      Hei Katarina😊 Takk for tilbakemeldingen – vi er lei oss for at maskaraen ikke levde opp til forventningene dine🤍 Et tips er å tørke av børsten litt før påføring og jobbe i tynne lag for å unngå for mye produkt på vippene. Her er et annet tips som jeg håper du vil like bedre: lyko.com/sv/maybelline-new-york/maybelline-lash-sensational-sky-high-black- Ønsker deg en superfin dag🌞
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Wow!!!

    Jeg var sååååå skeptisk. Er 54 år og synes ansiktet mitt føles så trøtt og - ja, det er det med store porer som jeg bruker både god rens og serum mot. Tok en klikk av denne kremen og lo høyt - ren magi! Jøss, for en god effekt!!! Det eneste jeg nå lurer på er om dere som har prøvd denne har andre gode tips som ikke koster over tusenlappen! Gjerne for 50+ hud/minske porer!
    1 produkt i posten Wow!!!
    2335 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 2 av 5

    For mild

    Dessverre gjør denne verken til eller fra. Jeg er 54 og trenger mye mer fuktighet.
    1 produkt i posten For mild
    1256 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 år
      Hei Katarina! 💖 Hvis huden din trenger mer fukt, så kanskje dette kan være et alternativ å sjekke ut: lyko.com/sv/clinique/clinique-all-abouteyes-rich?fromsearch=Clinique%2BAll%2BAbout%2BEyes%2BRich ✨ Hvis du ellers trenger hjelp til å finne noe annet som gir den fukten du trenger, så er hudterapeutene våre tilgjengelige i Lyko-appen under Søk-funksjonen og deretter Beauty Scan. De er alltid klare til å hjelpe 🥰 Håper du finner det du leter etter! Ha en fin dag 🌸
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Fantastisk!

    Bytter noen ganger øyekrem, men går alltid tilbake til denne!
    1 produkt i posten Fantastisk!
    2114 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Lukter rart

    Har hørt mye om denne mirakelkrema, men lukten føles ikke bra.
    1 produkt i posten Lukter rart
    3253 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 år
      Hei Katarina, takk for at du tar deg tid til å anmelde! 🤗 Så typisk hvis du ikke helt er enig med duften! Vanligvis forsvinner den ganske raskt etter påføring 🥰🙌
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 2 av 5

    For tykk

    Etterlater en klissete overflate og er vanskelig å få jevn.
    1 produkt i posten For tykk
    1242 visninger
    • Kommentaren lades 1 år
      Jeg gjør alltid det, men denne er for tykk uansett. Touche Éclat er mye bedre.
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Beste eyeliner!

    Sitter hele dagen og ser superfin ut på øyelokkene! Jeg bruker briller og er 54 år, noe som er vanskelig når det gjelder øyesminke, men wow, denne er så bra!
    1 produkt i posten Beste eyeliner!
    770 visninger