så jeg har farget håret mitt mange ganger, spesielt grønt. jeg ville farge håret mitt grønt og blått, så jeg gjorde det (la til rødt som ikke var dette merket), men når det hadde falmet ble det grønne veldig gulaktig (det var allerede veldig gult fra starten). så nå har jeg fått flere kommentarer om mitt “Sverige-hår”. fargen er vanskelig å få jevn og den “fester seg” ikke helt så bra siden den er veldig tykk i konsistensen.
første bilde (håret oppsatt) er rett etter jeg farget det og andre bilde er meg med mitt Sverige-hår ca 2 uker senere…
ellers er en bra ting med dem at fargene ikke blør når man farger flere farger og det fester seg ikke så hardt på huden.
jeg har brukt andre grønne hårfarger som har holdt sin grønne nyanse mye bedre selv om det har gått ca 1 måned, denne grønne hårfargen er veldig gul og det fester seg i håret..
Har brukt den annenhver dag nå i noen måneder, og før det ca. 1-2 ganger i uken i en måned. Har ikke merket noen forskjell når jeg har brukt den i ansiktet (jeg har veldig synlige "blackheads"), men den har fungert bra for å roe ned akne på ryggen og brystet.