Sara
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 1 av 5
Ikke for meg.
Enig med noen andre, håret mitt ble veldig tørt og stivt. Det ble som en ekkel hinne på håret. Kommer ikke til å kjøpe igjen.1 produkt i posten Ikke for meg.16 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ukeHeisann Sara! 😊 Takk for din anmeldelse ✨ Et tips er å riste flasken godt før bruk og deretter spraye lett mot hodebunnen. La produktet sette seg i noen sekunder og masser det deretter inn i hodebunnen før du børster gjennom håret. Hvis det har bygget seg opp produkt i håret og hodebunnen, kan det være lurt å bruke en mild dyptrensende sjampo av og til, etterfulgt av ekstra fuktighet for å gjenopprette balansen 🙏🏻 Holder tomlene for at det fungerer bedre for deg! Ønsker deg en riktig fin dag! 🌸
- Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Helt greit.
Litt tykkere konsistens, og jeg liker ikke helt lukten av den.1 produkt i posten Helt greit.356 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fornøyd
Et godt produkt som jeg har brukt en stund nå, jeg merker selv at jeg ser forskjell på vippene mine, både lengre og fyldigere.1 produkt i posten Fornøyd842 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Veldig fornøyd
Har akneutsatt hud og synes denne fungerer veldig bra for huden min, opplever at huden har blitt mye bedre etter å ha brukt denne en stund.1 produkt i posten Veldig fornøyd777 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Beroligende
En lett, behagelig og beroligende krem å smøre i ansiktet. Har tendens til akne og synes den roer det litt ned.1 produkt i posten Beroligende219 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Behagelig maske
Behagelig og kjølende maske, synes også den roer huden litt når man har akneutbrudd. Merker litt forskjell på porene mine. Drøy produkt som varer lenge, men bruker den kun på problemområder.1 produkt i posten Behagelig maske582 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fornøyd
Har bare brukt den grønne og røde. Synes de dekker den røde og blå ganske bra. Sitter også godt på huden.1 produkt i posten Fornøyd945 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Bra
Pleier å kjøpe disse, men den blå Detox. Behagelige, sitter på plass og gjør det de skal, synes jeg. Men foretrekker den blå framfor disse. Men disse irriterte heller ikke øynene mine.1 produkt i posten Bra271 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Veldig fornøyd
Jeg synes det er stor forskjell på håret mitt etter å ha brukt dette produktet i noen måneder. Opplever at håret har blitt mindre krusete og tørt. Den eneste ulempen er at man ikke får ut det siste av produktet som er i bunnen, men ellers varer det ganske lenge til mitt hår. Litt dyrt produkt, men det har vært verdt det, kommer til å kjøpe igjen.1 produkt i posten Veldig fornøyd1649 visninger - Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fuktighetsgivende
Synes det er et veldig bra produkt som jeg bruker hver kveld. Lukter godt.1 produkt i posten Fuktighetsgivende737 visninger