Solveig
Lyko Creator
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 4 av 5
Fungerer fint!
Har fått denne i flere Lovables, og har testet den ut selv om jeg egentlig ikke bruker selvbruning til vanlig. Liker at den er i sprayform, lett å påføre og gir en fin, solkysset glød. Har prøvd å også påføre litt nedover armene, men da synes jeg den fort blir flekkete så det anbefales ikke. Den lukter sterkt av kokos og jeg har stort sett brukt den på kvelden før leggetid. Den etterlater brune flekker på sengetøyet, noe som trekker ned. Stort sett er jeg fornøyd og etter en Spania-ferie der jeg stort sett hadde brukt SPF50 og ikke tilbrakt noe særlig tid i solen, men brukt denne litt før og etter turen og fikk jeg masse komplimenter for brunfargen 🏖️😎 #lykoreview1 produkt i posten Fungerer fint!141 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fin bursdagsgave!
Bestilte på mandag og hentet den på posten i dag - veldig rask levering! Litt mindre Lovable enn de forrige, men mye fint innhold! Gleder meg veldig til å teste ut UV-lampen - litt dumt at den bare fungerer på sitt eget merke, og ikke er universell (ut ifra det jeg har lest, har ikke testet enda), men blir gøy å prøve ihvertfall 💅 Leppemasken lukter kjempedeilig - jeg er akkurat tom for min Laneige Lip Mask, så da passer det perfekt å prøve Mario Badescu sin 😍 Blush sticken har en utrolig fin farge, så den gleder jeg meg til å prøve! Leppestiften og glossen er nok litt for mørke for meg, men jeg skal prøve dem ut - og det positive er å få testet de til denne prisen! 💋💄 Kroppsoljen lukter supergodt - klarer ikke å slutte å lukte på den 😍 Ellers gleder jeg meg til å teste både øyemaskene og Face Formula! Tror det må bli til helgen - jeg har bursdag denne helgen, så dette var min bursdagsgave til meg selv 🥰 (åpnet litt for tidlig 🤫) Vesken som følger med er litt rar som mange sier. Føler ikke den kan brukes på noen fornuftig måte. Jeg prøvde å klippe av sløyfen, og da blir den ihvertfall litt mindre voldsom - men fortsatt vanskelig å komme til nedi vesken. Blir nok ikke å bruke den selv, men vil tro min datter på 5 år kommer til å elske den 💕 Kan absolutt anbefales - og så er det jo slik at ikke alle pakker kan passe til alle, men denne likte jeg godt 🥰 #lykoreview1 produkt i posten Fin bursdagsgave!4760 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ukeVesken høres ut som en fin gave til en 5-åring. Takk for tipset ❤️2 liker
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fin!
Veldig deilig fuktighetskrem - lukter godt, gir godt med fuktighet og trekker raskt inn i huden. Virker også beroligende på min hud, som kan fort bli rød. Veldig fornøyd. Jeg har kombinasjonshud med tørre kinn og litt fetere T-sone. Største minuset er at det ikke er den rimeligste kremen (ikke den dyreste heller, altså), men jeg har mange andre gode fuktighetskremer som er mye billigere. Hadde nok gitt høyere score om prisen var lavere. #lykoreview1 produkt i posten Fin!550 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Helt grei
Denne fungerer helt greit for meg. Har kombinasjonshud, og har denne stående i dusjen. Elsker rens på pumpeflaske - så praktisk i morgenrutinen, lett å dosere og lite produkt går til spille. Den er parfymefri, og det synes jeg personlig er litt kjedelig, men mange foretrekker jo det. Synes den legger seg litt som en hinne på huden etter at den er vasket av, så derfor bare 4 stjerner. Har også andre rens som jeg er mye mer fornøyd med, men kunne vurdert gjenkjøp fordi den er rimelig og praktisk. #lykoreview1 produkt i posten Helt grei255 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Hard konsistens
Har kjøpt hele renseserien til Topz for å teste ut om dette kan fungere for meg, men er nok ikke helt overbevist. Jeg har kombinasjonshud, og dobbelrenser huden på kvelden. Tidligere vært fornøyd med Smuuti Sorbet Balm og House of Hur Cleansing Balm. Først og fremst: Jeg synes denne er for hard i konsistensen. Det kjennes som konsistensen til kokosfett - helt stivnet, og opplever at jeg må grave den ut fra boksen med spatelen som følger med (pluss for den). Vanskelig å dosere pga dette - du kan få mye produkt eller lite produkt avhengig av gravingen. Når jeg så får ut produktet må det masseres inn i ansiktet, men synes ikke den løser seg ordentlig opp, selv ikke i dusjen, så jeg dytter rundt på en klump med «kokosfett», som løser seg sakte opp. Det er også fort gjort å miste hele klumpen som er gravd ut ned i sluket mens jeg prøver å manøvrere spatel ned i boksen og lukke den igjen. Den fjerner vannfast mascara hos meg, men det er kanskje vel så mye ved hjelp av varmt vann. Når den så vaskes av huden, opplever jeg en hinne igjen på huden, litt plastikk-aktig. Den har ingen lukt. Det kan jo være positivt for noen, men jeg foretrekker milde, gode dufter. Neida, den gjør nok deler av jobben sin og fjerner sminke og solkrem, og fordi jeg bruker vannbasert rens etterpå redder det seg inn igjen ved at jeg får bort plasthinnen, så jeg kommer til å bruke den opp, men det blir ingen gjenkjøp selv om den er rimelig. #lykoreview1 produkt i posten Hard konsistens120 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 ukerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Veldig bra!
Har brukt denne shampooen en god stund nå, og er veldig fornøyd! Føler den renser godt i hodebunnen, tilfører fuktighet og glans til håret, og er veldig prisgunstig! Lukter godt også og gir ingen irritasjon i hodebunnen hos meg. Kjøpte en flaske på 1000 ml og den er veldig drøy i bruk, men kommer nok til å kjøpe ny og fortsette med denne også når flasken er tom ☺️ #lykoreview1 produkt i posten Veldig bra!222 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Fin varmebeskytter
Synes denne lukter godt, enkel å fordele i håret og opplever at den gir god beskyttelse av håret, både mot varme og UV-stråling. Har brukt den en del og vært fornøyd, men synes ikke den gjør så mye mer for håret mtp glans, så bruker andre produkter når jeg vil ha mer glans. #lykoreview1 produkt i posten Fin varmebeskytter726 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 3 av 5
Greit nok, men
Fikk denne i en Lovables, og har testet den ut over en periode. Den fungerer greit om man følger bruksanvisningen - den må påføres på helt tørr hud, og gnis utover. Da kjenner man at den har små korn som gir en peeling effekt, og den lukter helt greit. Opplever at den er mild og har god effekt som peeling. Utfordringen er at med en gang man tilsetter vann, begynner den å lukte kvalmende oppkast og hvis man påfører den i dusjen når huden er våt, er lukten veldig intens. Da forsvinner også disse små kornene som gir peeling med en gang, så peelingeffekten forsvinner. Dersom man påfører den på tørr hud og kun vasker av med vann etterpå går det greit, men for meg som liker å bruke peeling i dusjen føles dette ganske håpløst. Gir den tre stjerner for den fungerer greit om man bare bruker den på tørr hud, men ingen favoritt. Vil bruke den opp, men kommer nok ikke til å kjøpe igjen. #lykoreview1 produkt i posten Greit nok, men237 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Bra!
Det er vanskelig å gi disse Lovables en dårlig karakter, merker jeg - man får jo teste utrolig mange produkter til en veldig bra pris! Selv om ikke alle produktene er like bra, gir jeg pakken som helhet 5 🌟 fordi det er så mye verdi i å teste så mye spennende ❤️ Denne Lovables kjøpte jeg for en stund siden, men ser at jeg ikke har skrevet anmeldelse av den enda. Fordelen er at jeg nå har rukket å teste ut mange produkter ❤️ Milk Hydro Grip Primer - gjør jobben sin, sminken sitter bra. Den er veldig liten da, og går fort tom. Men bra så lenge den varer. Ole Henriksen Strengt Trainer - fløyelsmyk fuktighetskrem. Vet ikke om den er så magisk at den er verdt prisen, men kjennes deilig ut på huden. Litt for liten til å se noe resultat (jeg har den i reise-toalettmappen). Powder Puff - veldig fin, funker bra, gjør jobben. The Inkey List Tripeptide Plumping Lip Balm er en ny favoritt. Gir bra med fuktighet til leppene, og opplever at leppene blir litt mer plumped på lengre sikt. Maria Åkerberg Scalp Treatment - lukter godt, gjør ikke håret fett etter bruk. Har nesten brukt opp en flaske. Om den hjelper håret er jeg usikker på, men den skader ihvertfall ikke. Har fått veldig mye finere hår i det siste, men har også blitt flinkere til å bruke olje og andre produkter som beskytter håret, så vil tro det er en kombinasjon ☺️ Prøver å bruke den hver dag, men glemmer det ofte 😅 Mixsoon Bean Essence - ingen favoritt hos meg. Synes at den «pillet» mye under hudpleie og sminke, alt som ble lagt over bare flasset av. Så jeg kan kanskje bruke den som peeling, men ikke som serum/essens. Gav ingen hudirritasjon, men kjennes litt «slimete» ut. Geek&Gorgeous A Game 5 Night Cream - denne liker jeg godt, bruker den på kvelden. Gir ingen irritasjon, fin konsistens, lett å smøre ut. Har økt fra annenhver kveld til nesten hver kveld, og huden tåler den bra. Det er de produktene jeg har rukket å teste så langt - men gleder meg til å teste resten 🤩 #lykoreview1 produkt i posten Bra!186 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Nydelig 🤩
Jeg var veldig skeptisk til om denne fargen ble for lys for meg, og at den skulle bli litt «Barbie-rosa» - men ble fristet til å prøve da jeg har lest så mye om den og den er så pen på andre 😍 Kjøpte 303 Rose Tendre, og det er en nydelig rosa farge, ikke «Barbie-rosa», men litt mer dempet rosa - veldig fin! Likte konsistensen på leppestiften også og den kjentes fuktgivende på leppene (ikke som en lipbalm altså, men som en pleiende leppestift). Varigheten er nok så som så - tåler ikke alt mulig og må påføres igjen, men føler at leppestifter ofte ikke tåler all verdens før den forsvinner og de som tåler mye tørker ut leppene veldig. Men alt i alt er jeg fornøyd med kjøpet - blitt en av favorittene mine 🥰 #lykoreview1 produkt i posten Nydelig 🤩322 visninger