Produktet er virkelig fantastisk, men dessverre kom det frem med en ødelagt og revet emballasje, som om det var gammelt eller allerede brukt. Leveransen tok dessuten mer enn 10 dager, selv om det sto at det skulle komme innen to dager. Det var en veldig dårlig og utilfredsstillende opplevelse.
1 produkt i posten Skuffet over leveransen og produktets tilstand
Brukerens rolle: Lyko Creator.1 ukeKommentaren lades 1 uke
Hejsan Shereen 👋😊
Takk for at du deler din opplevelse. Så hyggelig å høre at du liker produktet, men så trist at både leveransen og emballasjens tilstand trakk ned helhetsinntrykket 🤍
Hvis produktet eller emballasjen har blitt skadet under transporten, er du velkommen til å kontakte oss, så hjelper vi deg gjerne med å se over saken og finne en løsning ✨
Det høres også trist ut at leveransen tok betydelig lengre tid enn forventet. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil at vi skal se nærmere på hva som kan ha skjedd 📦
Takk for tilbakemeldingen, og ha en fin dag! 🌸