Siv

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Dårlig emballasje 75 ml

    Jeg bruker alltid denne duften både til deo og andre produkter. Har noen ganger kjøpt deo når den kommer i større emballasje på 75 ml. Har oppdaget at den lekker rundt kulen. Når man snur den for å fukte kulen, drypper det lett når man skal påføre den. Hvorfor?
    1 produkt i posten Dårlig emballasje 75 ml
    11 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      Hei Siv! 😊 Takk for din anmeldelse ✨ Kulen kan bli overfylt hvis flasken vendes opp ned. Varme kan også gjøre væsken tynnere, og noen ganger kan litt produkt i tetningen forårsake lekkasje. Mitt beste tips for å redusere lekkasje er å oppbevare flasken stående, unngå varme steder. Tørk av rundt kulen av og til, og sørg for at lokket skrus ordentlig på 👌 Hvis du mistenker at det er en produksjonsfeil, registrer gjerne en reklamasjon via kontoen din og den aktuelle bestillingen, så skal vi selvfølgelig se nærmere på det. Ønsker deg en fin dag! 🌸