Julia
- Innlegget ble opprettet 2 mÄnederVurdering: 5 av 5
Herlig fĂžlelse i hodebunnen
Har testet dette serumet sammen med resten av serien (sjampo, balsam, leave-in spray) i 2 uker og er positivt overrasket! đ„° Serumet fĂžles lett og gir en herlig beroligende fĂžlelse i hodebunnen. HĂ„ret fĂžles ikke fett og tynges ikke ned, men fĂ„r som et lite lĂžft. Jeg synes hodebunnen min fĂžles mer fuktet og mer i balanse enn fĂžr, og at hĂ„r og hodebunn fĂžles renere lenger etter vask đ„° Anbefales varmt! đ Anmeldelsen er utfĂžrt pĂ„ oppdrag fra Smartson - testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten Herlig fĂžlelse i hodebunnen58 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mĂ„nederVurdering: 5 av 5
Fantastisk!!
Denne sprayen er fantastisk! HĂ„ret fĂžles umiddelbart mye mykere og glattere, samtidig som det ogsĂ„ ser litt fyldigere ut! đ€© Jeg synes ofte at leave-in produkter tynger hĂ„ret eller gjĂžr det litt fettete, men ikke denne! HĂ„ret fĂžles like friskt som nyvasket! đ„° Den er lett Ă„ pĂ„fĂžre og trekker raskt inn i hĂ„ret, lukter godt og etterlater ingen stram fĂžlelse, snarere tvert imot, supermykt! Jeg har prĂžvd den i bĂ„de fuktig og tĂžrt hĂ„r, og det har fungert bra pĂ„ begge mĂ„ter đ„° Anmeldelsen ble utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson â testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten Fantastisk!!49 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mĂ„nederVurdering: 4 av 5
Lett Ä gre ut hÄret
Jeg har testet hele denne serien og synes den er superbra! Balsamen lukter godt og gjĂžr at hĂ„ret mitt blir mye (altsĂ„ VELDIG) lettere Ă„ gre ut!! đđŒ HĂ„ret fĂžles heller ikke tungt av balsamen. Blir blankt og fint đ„° Man trenger ikke bruke sĂ„ mye produkt (jeg har kun balsam i tuppene), noe som gjĂžr at en flaske varer en stund đ„ł Etter Ă„ ha testet serien i 2 uker synes jeg hĂ„ret fĂžles og ser sunnere ut, samt litt fyldigere med litt mer volum đ€© Anmeldelsen er utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson â testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten Lett Ă„ gre ut hĂ„ret49 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mĂ„nederVurdering: 4 av 5
Fyldigere hĂ„r? - JA TAKK đ€©
Denne sjampoen hjelper hĂ„ret mitt, som dessverre ikke har sĂ„ mye volum av seg selv đ Men nĂ„r jeg har brukt denne (pluss resten av serien med balsam, serum og spray) synes jeg hĂ„ret fĂžles litt fyldigere og faktisk ser litt fyldigere ut! đđŒ HĂ„ret fĂ„r som et lite lĂžft ved rĂžttene! Lukter godt, litt sitrusaktig. BĂ„de hĂ„ret og hodebunnen fĂžles veldig friskt etter vask đ„° Man trenger heller ikke bruke sĂ„ mye produkt for Ă„ fĂ„ til et herlig skum, sĂ„ det er et ganske drĂžyt produkt, noe som er et stort pluss! Anmeldelsen ble gjennomfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson - testpersonen har fĂ„tt prĂžve produktet kostnadsfritt.1 produkt i posten Fyldigere hĂ„r? - JA TAKK đ€©60 visninger - Innlegget ble opprettet 4 mĂ„nederVurdering: 4 av 5
Syns knapt! đ
Disse nye pimple patches gjĂžr hva de skal uten Ă„ synes! Jeg har hatt noen kviser i denne perioden jeg har testet produktet, og noe jeg virkelig vil fremheve er at de sitter veldig godt og nesten ikke synes! SelvfĂžlgelig ser man dem pĂ„ nĂŠrt hold, men jeg kunne lett glemme at jeg har dem pĂ„. Jeg har brukt dem om natten og synes man ser forskjell nĂ„r man tar dem av om morgenen, ikke helt borte, men definitivt mindre fremtredende. Det reduserer ogsĂ„ spesielt mitt plukking pĂ„ kvisene, noe som gjĂžr stor forskjell pĂ„ irritasjon og rĂždhet! đ Stort pluss at produktet er Cruelty Free!! đȘđŒđ„° Anmeldelsen ble utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten Syns knapt! đ85 visninger - Innlegget ble opprettet 4 mĂ„nederVurdering: 5 av 5
Rens uten Ă„ tĂžrke ut!
Salicylsyre er en favorittingrediens, men jeg opplever noen ganger at produkter tĂžrker ut huden min litt for mye, spesielt om vinteren. Men IKKE denne! đđŒ Huden fĂžles ren og frisk, og man blir ikke tĂžrr og stram, noe som er et stort pluss! Jeg har brukt denne sammen med micellĂŠrvannet i samme serie, som har fungert veldig bra! Jeg har ogsĂ„ ganske sensitiv hud, men denne kunne jeg begynne Ă„ bruke uten problemer. Den svir heller ikke sĂ„ mye i Ăžynene hvis man skulle komme til Ă„ fĂ„ den i dem đ Stort pluss at produktet er Cruelty Free! đȘđŒđ„° Anmeldelsen ble utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson - testpiloten har fĂ„tt prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten Rens uten Ă„ tĂžrke ut!72 visninger - Innlegget ble opprettet 4 mĂ„nederVurdering: 5 av 5
RengjĂžr effektivt og rimelig!
Jeg har ikke brukt denne typen produkt fĂžr, men jeg vil absolutt fortsette! đ Den fjerner smuss og sminke effektivt, og man fĂžler seg sĂ„ frisk og ren etterpĂ„! FĂžles ikke ut som om man har noe pĂ„ huden. Har fungert fint for min vinterfĂžlsomme hud, fikk ingen irritasjon eller rĂždhet i det hele tatt da jeg begynte med denne đ Perfekt nĂ„r man er for trĂžtt til Ă„ kjĂžre en hel rutine med masse forskjellige produkter. Jeg har brukt den bĂ„de som fĂžrste steg og deretter etter rensing for virkelig Ă„ fĂ„ bort alt đ Anmeldelsen ble utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson - testpiloten fikk prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten RengjĂžr effektivt og rimelig!61 visninger - Innlegget ble opprettet 7 mĂ„nederVurdering: 4 av 5
HÄret blir veldig medgjÞrlig!
Dette produktet tenkte jeg ville hjelpe hĂ„ret med Ă„ bli mindre krusete. Og det gjĂžr det!! Etter bare Ă©n bruk kan man virkelig kjenne og se forskjell! HĂ„ret blir medgjĂžrlig, og krus er absolutt ikke et problem! HĂ„ret mitt er egentlig i behov for en klipp nĂ„, men jeg prĂžvde dette fĂžrst, og jeg mĂ„ si at tuppene fĂžles mye friskere! Grunnen til at det fĂ„r 4/5 â er at hvis man som meg naturlig har veldig rett hĂ„r, blir hĂ„ret veldig vanskelig Ă„ sette opp eller style, da det som sagt blir veldig medgjĂžrlig og skinnende, sĂ„nn at hĂ„rstrikker bare faller ut đ PĂ„ bildet har jeg brukt produktet 1 gang etter hĂ„rvask. For hĂ„ret mitt har 1-2 pump vĂŠrt tilstrekkelig, noe som gjĂžr at det varer lenge! đ„° Jeg deltar i et testpanel og har fĂ„tt et gratis testprodukt.1 produkt i posten HĂ„ret blir veldig medgjĂžrlig!217 visninger - Innlegget ble opprettet 8 mĂ„nederVurdering: 4 av 5
âš Imponert! âš
+ Sitter LENGE! + FĂžles lett pĂ„ huden + Irriterer ikke huden + og - TĂžrker raskt, noe som i seg selv er bra, men man mĂ„ tenke pĂ„ det ved pĂ„fĂžring, ta smĂ„ omrĂ„der om gangen. - La seg litt kakeaktig pĂ„ tĂžrre omrĂ„der (typisk rundt nesen), men kunne unngĂ„s med en fuktighetsgivende prep fĂžr! - Liten emballasje, hvis man bruker den som foundation, vil den nok gĂ„ tom raskt Oppsummert ville jeg absolutt kunne tenke meg Ă„ bruke den igjen nĂ„r denne er tom, passer godt nĂ„r man fĂžler at man vil ha noe som holder seg fint lenge pĂ„ huden! đ„° Anmeldelsen ble utfĂžrt pĂ„ oppdrag av Smartson - testpiloten fikk prĂžve produktet gratis.1 produkt i posten âš Imponert! âš166 visninger - Innlegget ble opprettet 1 Ă„r7 visninger