Elli
- Innlegget ble opprettet 3 uker
6.11 eller 7.11?
Hei! Jeg ønsker råd om hvilken fargenyanse jeg skal velge for håret mitt. Det er farget for to måneder siden, men holder på å gå ut. Jeg vil oppnå et veldig kaldt resultat uten å måtte bleke, det gjør ikke noe om det oppleves mørkere. Jeg lurer også på om jeg skal velge 5 % vol eller 20 % vol. Takk! <31 produkt i posten 6.11 eller 7.11?19 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 ukerHei Elli! 👋🏼😊 En avfarging kan trekke fram enda flere varme/oransje pigmenter, noe som gjør det vanskeligere å få et kaldt og jevnt resultat etterpå 🤗 Det er bedre å jobbe direkte med riktig nyanse for at du skal få en kald tone 🤍 Ta vare på deg selv 🌸