Sofia

  • Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 3 av 5
    Verifierad testare

    Ønsket mer

    Lumene lip glow oil balm skal være fuktighetsgivende og gi glans til leppene, har fine ingredienser og flere nyanser. Flere av nyansene har også SPF 30, noe som er topp, og jeg skulle ønske at alle hadde det!! Min opplevelse av produktet er at det er behagelig, men jeg får dessverre ingen wow-følelse. Den føles behagelig på leppene, lukter godt av vanilje og klistrer ikke. Men den varer heller ikke, ikke fordi Lumene har påstått at den skal, men det føles som man må påføre på nytt hvert femte minutt, og da føles produktet plutselig ikke helt verdt det. Kanskje om alle nyansene hadde SPF, da ville jeg mer enn gjerne påført ofte, men akkurat nå finnes det andre produkter jeg heller velger. #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Ønsket mer
    54 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 timer
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Elsker for oss med virkelig lys hud!

    Jeg har prøvd Lumene Multi-Stick i Bronzer-nyansen Light Brown, og herregud, for en magisk formel!! Den bare smelter på huden og er så lett å jobbe med, enten man først jobber den inn i kosten eller legger den direkte på huden (viser begge måtene i videoen). Også så fin å bruke på øyelokkene! Light Brown fungerer kjempebra på en blek hud som min, den blir ikke for grå eller for oransje som bronzer lett kan bli på lysere hud. Elsker at den er parfymefri. Dette er lett en 10/10 poeng for meg 🤩 #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Elsker for oss med virkelig lys hud!
    65 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 timer
      Jeg elsker den også. Blir så bra ❤️
  • Innlegget ble opprettet 8 timer
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Fin og matt base

    Lumene Blur Even Cover foundation utgis som en lystgivende matt foundation med hudpleiende ingredienser som holder hele dagen, hele 16 timer loves! Produktet skal gi høy dekning samtidig som det føles lett på huden. Jeg har prøvd nyansen 0, som er den lyseste av dem. Vanligvis havner jeg blant de lyseste fargene, men noen ganger er selv disse for mørke for meg, men ikke denne! Den var lys nok og en ekte nøytral undertone. Huden min er en kombinasjon av tørr og normal, så vanligvis pleier jeg å gå for mer glødende foundations eller lettere skin tints for ikke å skjule fregnene mine, spesielt om sommeren. Når det gjelder den lystgivende matte finishen, kan jeg bare være enig. Det føles spontant som om glød og matt er to motpoler, men på en eller annen måte klarer denne foundationen å være begge deler samtidig. På grunn av at den er matt, opplever jeg at den fester seg litt i tørre flekker, og jeg tror ikke den ville fungere om høsten eller vinteren for huden min, men om sommeren går det utmerket. Har ikke prøvd i 16 timer, men den holder seg absolutt fin hele dagen! På videoen har jeg lagt et tynnere lag for å få lettere dekning, men det går utmerket å bygge opp for høyere dekning. Anbefaler varmt for normal til oljete hudtype 👏🏻 #lykoinflutester #lumene
    1 produkt i posten Fin og matt base
    39 visninger
  • Innlegget ble opprettet 6 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Stabilt alternativ for mascara

    I en periode har jeg fått prøve Rimmels Wonder’Bonds Lash Filler + Hyaloronic mascara i 001 Black. Maskaraen sies å være ordentlig svart, noe jeg er enig i. At den også skal være pleiende for vippene er et stort pluss. Børsten er fleksibel, og stråene er ikke for harde, men faste nok til å fange og forme vippene. Jeg pleier å ha problemer med at alle mascaraer smudger seg rundt øynene mine i løpet av dagen på grunn av hvordan øynene mine er formet, men det har faktisk ikke denne gjort! Jeg har prøvd både å sette concealer med pudder og å ikke sette concealer i det hele tatt, ingen problemer med smudging! Det står imidlertid i beskrivelsen av mascaraen at den ikke gir klumper, noe jeg ikke helt er enig i. Det er ganske lett at det blir klumpete, og jeg har ikke kunnet legge et andre lag med mascara, for da blir det ikke bra. Men det kan være at det er en slik mascara som blir bedre når den tørker litt, men uansett må man være litt lett på hånden. Konklusjon! Volum? Sjekk! Skånsom mot vippene? Sjekk! Holder seg fin hele dagen uten smuld eller smudge? Sjekk! Klumpefri? Nja.. Verdt å prøve? Absolutt! #rimmel #lykoinflutester
    1 produkt i posten Stabilt alternativ for mascara
    123 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    En uventet favoritt

    Jeg har fått muligheten til å prøve NYX the face glue primer som #lykoinflutester! I løpet av noen uker har jeg prøvd denne primeren og utsatt den for lange dager, blåsende høstvær og småbarnsklebrighet. Her kommer mine tanker! Fordeler: ▫️Ingen duft i det hele tatt på produktet ▫️Gir ingen farge, så den passer for alle ▫️Har ikke gitt noen kviser ▫️Ingen hudirritasjon (har ellers ganske sensitiv hud) ▫️Smuldrer ikke Ulemper: ▫️Har ved et uhell skrudd av hele lokket et par ganger når jeg skulle åpne emballasjen ▫️Litt "barnslig" emballasje, kan få noen kjøpere til å tenke seg om Jeg gjorde en liten wear test på 8 timer (se bildene) der jeg gikk en tur i regnet, fikk mange våte kyss fra datteren min, sov en stund, løp rundt i butikker og generelt gjorde hjemmeprosjekter. På slutten av dagen satt sminken fortsatt fint, og testen får full godkjenning. Jeg er SÅ imponert over hvor godt denne primeren fungerer! Jeg trenger ikke engang å sette blushen min, og den holder fortsatt. Det jeg har lært er at man ikke skal overarbeide produktet når man påfører det, men smøre et jevnt lag og la det sitte i noen sekunder så det får tørke litt. Det jeg kan si, er at jeg nok ikke ville ha kjøpt primeren hvis jeg ikke hadde fått prøve den, på grunn av emballasjen, da den føles mer rettet mot tenåringer. Hadde jeg fått drømme, ville jeg ønsket å ha det samme produktet i en annen emballasje! Oppsummert, tør å kjøpe denne selv om emballasjen ikke appellerer til deg! Den er fantastisk god 👏🏻 #nyxprofessionalmakeup
    1 produkt i posten En uventet favoritt
    201 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifierad testare

    Fantastisk på alle måter!!

    Jeg har prøvd Redkens Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment i noen uker som en #lykoinflutester og her kommer mine meninger! Litt kort om håret mitt for å forstå min utgangssituasjon for anmeldelsen. Jeg har tykt og bølgete hår som tidligere har vært bleket, tuppene har fortsatt striper igjen og kan lettere bli slitt enn resten av håret. Jeg vasker håret mitt to ganger i uken og pleier ikke å bruke varmeverktøy mer enn maks 1-2 ganger i uken. Forpakningen er stilren og enkel å bruke, duften liker jeg personlig veldig godt! Den lukter friskt og voksent, ikke overdrevent søtt, og duften henger heller ikke igjen som en sky rundt hodet, men forsvinner sakte etter en stund. Fordeler: ▫️Håret blir virkelig glansfullt og fint ▫️inneholder varmeskydd opp til 230 grader, noe som betyr at man ikke trenger så mange produkter ▫️Beskytter farget hår ▫️Reparerer håret ▫️Drøy, det trengs ikke mye produkt Ulemper: ▫️Kan bli litt tungt for fint hår Oppsummert liker jeg virkelig produktet og resultatet jeg har fått! Håret mitt er mykt, glansfullt og føles velpleid. Tuppene som fortsatt er litt bleket føles bedre. Jeg er imponert over Redken for dette og har absolutt ingenting å klage på! Virkelig bra 🫶🏻 #redken
    1 produkt i posten Fantastisk på alle måter!!
    505 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    9 visninger
  • Innlegget ble opprettet 9 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Ung og fruktig duft!

    En søt og fruktig parfyme der duften passer godt med den rosa flasken! Jeg opplever duften som ganske ung, og jeg vet at noten ikke er listet, men jeg synes jeg kan kjenne en del jordbær i åpningen. Den legger seg som en kremet vanilje etter en stund, man kan også lett kjenne tonkabønnen som gir varme til vaniljen. For meg holder den hele dagen, og man kan kjenne parfymen fra omtrent en-to meters avstand. Flasken er klassisk i glass, og utseendet forbindes med Ralph Lauren, en mer ungdommelig emballasje med det rosa og enkle. Den ligger godt i hånden, og man får et godt grep rundt flasken. Har ingen klager på automizeren som gir en jevn spray med parfymen. Generelt en søt, ung duft som åpner fruktig og avslutter med en base av vanilje. Parfymen er dessverre litt for søt for min personlige smak, men det er ingenting galt med kvaliteten, flasken eller duftens holdbarhet! #lykoinflutester #ralphlauren
    1 produkt i posten Ung og fruktig duft!
    2086 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    30 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 år
    Vurdering: 4 av 5
    Verifierad testare

    Bra produkt, men minus for emballasjen

    Jeg har fått prøve La Roche-Posays solbeskyttelse Anthelios Hydrating lotion spf 50+, som er en solbeskyttelse for kroppen, men som også kan brukes i ansiktet. #lykoinflutester #larocheposay Fordeler: ☀️ Kremet konsistens som trekker raskt inn og legger seg ikke som en hinne, men føles knapt ☀️ Lett å jobbe med ☀️ Går veldig bra å ha i ansiktet og svir ikke i øynene (jeg bruker kontaktlinser, og det har ikke vært noen problemer i det hele tatt) ☀️ Etterlater ingen hvit hinne ☀️ Parfymefri ☀️ Vann- og svetteresistent Ulemper: 🌧️ Emballasjen er dessverre ikke min personlige favoritt, og jeg refererer til selve lokket. At bare en del av lokket åpnes fungerer ikke, det blir klissete med en gang. Generelt et veldig godt solbeskyttelse som kan brukes over hele kroppen, kanskje litt fetere i ansiktet og derfor ikke passer for de oljete der ute. Minus for emballasjen, men det er virkelig alt. Husk å påføre på nytt hver annen time og oftere etter bading 🌻
    1 produkt i posten Bra produkt, men minus for emballasjen
    654 visninger