Susanne Abbedissen
Lyko Creator
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Helt ok
Jeg har testet NYX sin Hair And Body Fragrance Mist, og syntes produktet er helt ok. Designet på pakningen er simpelt og knæsj rosa, noe jeg syntes kan virke litt billig og barnslig. Dessverre er ikke dette helt min stil. Pakningen er også av hardplast, noe som gir en følelse av et billig produkt. Selve patentet er bra, og flasken ligger godt i hånden ved bruk. Sprayen har også en jevn og lett fordeling av produkt ved påføring. Duften er sterk av vanilje, men kan forsvinne litt ved påføring. Duften holder heller ikke så lenge, og en må derfor gjerne fylle på flere ganger for å få en varig duft. Jeg liker godt å bruke mist når jeg skal trene, og da er denne veldig god. Dessverre føler jeg duften blir for søt til å brukes ellers i hverdagen. Totalt sett en helt ok mist, men ikke helt min smak. #lykoinflutester #nyx1 produkt i posten Helt ok178 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Ganske god
Jeg har testet NYX sin Fat Oil Body Butter i duften Suga Baddie, og syntes produktet er ganske bra. Produktet har et simpelt design med en knæsj rosafarge. Dessverre virker dette designet litt billig og barnslig etter min mening, og er ikke helt min stil. Krukken gjør det heldigvis veldig enkelt å få ut alt produktet av beholderen, noe som er et pluss! Duften er ganske sterk av vanilje, men gir en behagelig og varig duft ved påføring. Produktet er ganske kremet og fett i konsistensen, noe som gjør det veldig ideelt å bruke på tørre områder som legger, albuer og lignende. Jeg vil fraråde å bruke produktet på områder man er mindre tørr, da dette kan føre til tilstoppede porer og kviser. Totalt sett er det et veldig godt produkt, og kremen er helt genial til ekstra tørr hud! Dessverre trekker designet noe ned. #lykoinflutester #nyx1 produkt i posten Ganske god111 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Helt ok
Jeg har testet NYX sin Fat Oil Body Oil i duften Suga Baddie, men vet ikke helt om den var noe for meg. Designet er veldig simpelt, men søtt. Kanskje litt for barnslig for min smak, og kan virke litt billig. Produktet er enkelt å bruke, og kommer i en hardplast beholder med pumpefunksjon. Noe av det første jeg legger merke til er duften! Den er en utrolig sterk vaniljelukt, men den blir likevel ganske behagelig ved påføring. Dette gjør at duften varer lenge, noe som er et pluss. Oljen er enkel å fordele på kroppen, og legger seg fint på huden. Jeg opplevde heller ikke noe problemer i forbindelse med kviser ved bruk av oljen. Dessverre bruker jeg ikke kroppsoljer så ofte, så det var ikke helt innertier for min del. Designet var heller ikke helt min stil, og duften var litt for søt for min smak. Jeg vil likevel gi produktet 3 stjerner, da oljen virker til å være av god kvalitet og duften av produktet varer. #lykoinflutester #nyx1 produkt i posten Helt ok112 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Naturlig, men lite pigmentert
Jeg har prøvd Estée Lauder sin Futurist Blushmaker i fargen Stolen Glance🩷 Jeg har en kombinert hudtype med tendenser til rosacea, som kan være ganske oljete i t-sonen og delvis dehydrert/tørr og reaktiv i kinnene. Jeg er glad i å bruke blush som gir ansiktet liv, og spesielt glad i cream blush🥰 Produktet kommer i en stilren og eksklusiv pakning, og ligner et leppeprodukt. Påføringstippen er ganske tynn, så man må dessverre trykke ganske mye for å få ut produkt av tuben. Jeg har påført produktet på hånden, blendet med en kost og videre påført i ansiktet. Ved påføring føler jeg at fargen er veldig svak, og man må bruke veldig mye produkt for å få farge. Mulig dette er fordi jeg fordeler den på håndflaten først, slik jeg pleier gjøre med produktene mine. Det er vanligvis en fordel å ha mulighet til å bygge opp fargen, men i dette tilfellet var det nødvendig med veldig mye produkt for å oppnå ønsket farge. Likevel gir produktet et veldig naturlig resultat, noe som er et stort pluss🩷 Totalt sett er produktet helt greit. Det er en fin og naturlig farge, men trengs en del produkt for å bygge opp ønsket farge. Legger ved bilder av før og etter påføring av blushen. Første bildet av huden min er uten blush, andre bildet er etter påføring, og på siste bildet har jeg forsøkt å bygge opp fargen. #lykoinflutester #esteelauder1 produkt i posten Naturlig, men lite pigmentert101 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 2 av 5Verifierad testare
Ikke en favoritt
Jeg har prøvd Estée Lauder sin Double Wear Stay-In-Place Concealer i fargen 2N🥥 Jeg har ganske nøytrale undertoner, og sliter en del med fine linjer og blåtoner under øynene💙 Til vanlig bruker jeg ikke concealer, da jeg ikke har funnet en concealer som gir meg det naturlige resultatet jeg ønsker🥺 Først og fremst vil jeg nevne at jeg var veldig usikker på fargen jeg skulle velge, og innser at jeg har valgt en for mørk nyanse🥺 Jeg vil derfor ikke la dette påvirke vurderingen min av produktet. Produktet kommer i en stilren og eksklusiv pakning, og det er også beholderen til produktet. Man påfører produkter med en applikator som er ganske stor, men en myk og trekantformet pute for påføring. Dette gjør det enkelt å påføre ønsket mengde produkt med god presisjon🙌🏼 Dessverre syntes jeg ikke produktet ga meg ønsket resultat, da produktet la seg veldig unaturlig på huden min. Produktet var ganske tørt i konsistensen, og jeg forsøkte derfor å ikke påføre for mye produkt. Den fremhevet også mine fine linjer, samt ga en ganske oransje og blå farge under øynene🥺 Jeg har ikke brukt produktet over lengre tid, så jeg vet dessverre ikke hvordan produktet oppfører seg utover dagen. Totalt sett syntes jeg dessverre ikke produktet gir meg ønsket resultat, men vet ikke om det har med hudtypen min å gjøre. Jeg er heller ikke så stor fan av concealer, som trolig også spiller inn på vurderingen min😅 #lykoinflutester #esteelauder1 produkt i posten Ikke en favoritt285 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 månederJeg vil gjerne teste denne - har testet mange concealer, men aldri denne 🤍💌
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 3 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Naturlig resultat
Jeg har prøvd Estée Lauder sin Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 i fargen 2N1 Desert Beige🌵 Jeg har ganske nøytrale undertoner, og har kombinert hudtype med tendenser til akne og fine linjer. Til vanlig foretrekker jeg en foundation som legger seg naturlig og lett på huden, slik at huden blir jevnere uten synlige tegn til at jeg har på meg sminke🙌🏼 Først og fremst vil jeg nevne at jeg var veldig usikker på fargen jeg skulle velge, og innser at jeg har valgt en for mørk nyanse🥺 Jeg vil derfor ikke la dette påvirke vurderingen min av produktet. Produkter kommer i en stilren og eksklusiv pakning, og det er også beholderen til produktet. Dessverre syntes jeg det er noe vanskelig å porsjonere mengden produkt, da jeg foretrekker å blende produktet ut på handen med en kost. Forhåpentligvis er dette en tilvenningssak, og patenten gjør at mindre produkt forsvinner som ved for eksempel pumper eller applikatorbørster🙌🏼 Ellers var produktet enkelt å blende i ansiktet, og ga et ganske naturlig resultat om man ser bort ifra at fargen var litt for mørk. Produktet gir en jevnere hudtone, uten at det er veldig synlig at man har på seg sminke🫧 Dessverre kan den oppleves litt tørr i konsistensen, og delvis fremhever fine linjer og hudproblemer. Jeg har ikke hatt produkt på over lengre tid, så jeg vet dessverre ikke hvordan produktet oppfører seg utover dagen. Totalt sett er det et ganske bra produkt, som oppfyller de kravene jeg har for en god foundation🤎 Vil likevel ikke gi produktet topp score, da det som sagt virker litt tørt. Det er likevel et stort pluss at det også er SPF10 i produktet🌞 Jeg håper derfor jeg kommer til å kunne bruke produktet når sommeren nærmer seg, og jeg blir litt brunere✨ #lykoinflutester #esteelauder1 produkt i posten Naturlig resultat393 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 månederJeg ville gjerne teste denne nye formelen, det ville vært spennende å se hvordan den forholder seg til den tidligere formelen som jeg elsker 🥰 i motsetning til alle andre har jeg lært å sette pris på en foundation uten pumpe 🤍 LYKO 🩷 gøy at dere tar inn nyheter når de kommer 😊
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Gir fin glød
Kjæresten min har prøvd Lumene Nordic-C Feel Good Glow Gift Set i en måned nå, da jeg ikke kunne bruke den selv (tåler ikke så godt hudpleie med C-vitamin). Kjæresten min har normal hud, lite problemer ift akne, tekstur osv. Han sliter derimot en del med rynker i pannen, og mangler en del glød i huden. Han bruker ingen hudpleieprodukter til vanlig, noe som gjør huden ganske sliten og dehydrert. Produktene skal hjelpe mot tekstur og ujevnheter, samt gi huden mer glød. Det nevnes altså ikke forbedring av rynker, selv om produkter med C-vitamin gjerne pleier det. Kjæresten min har brukt produktene av og på i en måned, altså ikke hver dag. Han nevner at produktene er behagelige på huden, og føles litt eksklusivt. Resultatet er så som så, da det ikke har gjort store forskjellen. Likevel fukter produktene huden mer, som gir automatisk bedre hydrering og mindre tekstur. Man kan også se at huden har fått mer liv og glød, noe som er veldig positivt. Totalt sett er det en fin pakke med produkter, da det føles veldig eksklusivt og gir god fuktighet til huden. Om det har effekt på pigmentering og fine linjer er noe vanskelig å bedømme ut ifra resultatene til kjæresten min. Til tross for dette blir likevel huden hydrert og glødende, som passer bra nå i kulden. #lykoinflutester #lumene1 produkt i posten Gir fin glød479 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Vanskelig å se effekt
Jeg har nå prøvd Silk’n LED Face Mask 100 i en måned, og har brukt den som anbefalt for best effekt. Jeg har derfor brukt den slik: - Første uken hver 3. dag i 10 minutter, rødt og blått lys. - Andre uken annenhver dag i 10 minutter, rødt og blått lys. - Tredje uken annenhver dag i 15 minutter, automatisk program. - Fjerne uken hver eller annenhver dag i 15 minutter, automatisk program. Masken er veldig fleksibel å bruke, da man enkelt har mulighet til å bevege seg fritt og ha åpne øyne under behandlingen. Masken har beskyttelse rundt øynene, som stenger ute mesteparten av lyset rundt øynene. Masken er også myk og fleksibel, slik at den kan tilpasses slik man ønsker. Dessverre er den litt for lang for ansiktet mitt, så det er vanskelig å få den til å passe perfekt på øyne og munn. Jeg har kombinert og sensitiv hud, med tegn til kviser og rødhet. Jeg sliter også med en del olje i T-sonen, og dehydrert hud i kinnene. Ellers har jeg tegn til fine linjer i panne, mellom øyenbryn, rundt øynene og «smilerynker». Jeg håpte derfor masken skulle forbedre en del av disse plagene. Som man kan se på bildene er det ikke så lett å se forskjellen før og etter en måned bruk av masken. Jeg syntes huden har blitt noe roligere, da den er mindre rød og sår/varm enn tidligere. De fine linjene har også blitt noe mindre synlig. Dessverre opplever jeg en del mer kviser nå enn før jeg begynte å bruke masken. Dette kan selvfølgelig være helt tilfeldig, da jeg sliter en del med hormonell akne. Jeg syntes det er litt vanskelig å evaluere effekten av masken, men liker å tro at den har god langsiktig effekt. Totalt sett vil jeg si at det er et veldig enkelt grep for å potensielt forbedre hudhelsen, men om det har en synlig effekt på meg er nok litt vanskelig å si nå. Selv om jeg ikke kan se betydelig effekt av masken på min hud, skal den heldigvis sørge for at hudpleieproduktene man påfører i ettertid får bedre virkning og trekker bedre inn i huden. Jeg vil derfor konkludere med at masken trolig fungerer bedre på hud med andre problemer enn meg, men jeg satser på at den funker veldig bra som et forebyggende tiltak. #lykoinflutester #silkn1 produkt i posten Vanskelig å se effekt7671 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 månederSykt spennende med teknologi i hudpleie 🤍🫶🏻🥰
- Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 10 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Helt grei
Jeg gledet meg veldig til å prøve dette produktet, da jeg syntes LED-masker virker svært lovende og luksuriøst. Produktet kommer i en stilren forpakning, hvor alle nødvendige deler følger med. Masken er lett å sette sammen, og man kan enkelt justere hvor langt man ønsker at munnstykket skal være. Selve masken er pen og simpel i designet, og enkel å rengjøre. Jeg slet først litt med å finne ut hvordan man skrur på apparatet, men heldigvis var brukermanualen forståelig og beskrivende. Det er to ulike modus på apparatet, da de to ulike bølgelengdene har ulik effekt/formål. Man skal kun benytte seg av apparatet i max 5 minutter kun én gang for dagen, noe apparatet kontrollerer selv med en timer som slår av apparatet etter 5 minutters bruk. Dette er et stort pluss. Man skal også bruke apparatet på ren hud (uten solkrem og sminke), slik at lysbølgene når frem til huden. Jeg har rullert på de to ulike modusene annenhver dag, slik at jeg får testet begge bølgelengdene. Jeg har også brukt masken hver dag i rundt en måned. Når man bruker apparatet kan man etter noen minutter kjenne at man blir litt varm, men det er ikke et ubehag. Prosessen lager heller ingen lyder, og masken er helt stillegående. Selve munnstykket er dessverre litt knotete å ha i munnen i 5 minutter, samt det er noe vanskelig å vurdere hvordan man skal ha leppene under prosessen. Videre til resultatet kan jeg ikke se noe særlig forskjell på leppene mine før og etter jeg har brukt apparatet (før er oppe, og etter er nede), men jeg legger merke til at de føles mykere og jevnere. Så selv om det ikke er noe synlige resultater, merkes det en virkning av produktet. Jeg kan også se at smilerynkene mine har forsvunnet litt (noe som også er en effekt av masken). Alt i alt vil jeg si at jeg er fornøyd med resultatet, selv om jeg ikke har fått noe endring i utseendet på leppene mine. Det er likevel noe tidkrevende å ha masken i munnen i fem minutter hver dag, da man som regel bruker masken ifm hudpleie eller stell. Til tross for dette er jeg fornøyd med produktet, og liker å tro det over tid vil ha god effekt. Det føles også litt luksuriøst å bruke masken som en del av hudpleierutinen. #lykoinflutester #silkn1 produkt i posten Helt grei1163 visninger - Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 årVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Myk og god påføringsevne
Jeg har fått testet Rose Inc sin Number 3 Foundation Brush, og må si meg veldig fornøyd. 🥥DESIGN🥥 Børsten har et veldig simpelt design, men det enkle er jo ofte det beste. Forholdsvis liten, som gjør det enkelt å få plass til den i sminkevesken. Børsten er også veldig lett, som gjør den enklere å manøvrere og jobbe med. 🥥BRUKERVENNLIGHET🥥 Børsten er ekstremt myk, noe som er veldig behagelig ved påføring av produkter. Det er også veldig enkelt å fordele sminken jevnt når børsten er så myk. Bakdelen med at børsten er så myk er nok påføring av produkt på kosten. Det er noe vanskelig å hente opp kremprodukter i palett ved bruk av en så myk kost, da man gjerne må bruke en del makt for å ta opp nok produkt på kosten. Børsten er også skråkuttet, noe som er en fordel ved påføring av contour og blush. Dessverre blir fordeling av produkt på børsten noe ujevnt grunnet formen, og en må derfor konsentrere seg litt ekstra ved første påføring av produkt. Heldigvis er det enkelt å blende jevnt med kosten i etterkant. Børstehårene virker også å være av god kvalitet, da kosten ikke suger opp produkt. Dette etterlater kosten i samme form og funksjon over lengre tid, da børsten beholder sin myke egenskap. 🥥RESULTAT🥥 Grunnet børstens myke børstehode får man et utrolig naturlig resultat, da produktene fordeles jevnere og er enklere å blende. 🥥KONKLUSJON🥥 Et utrolig bra produkt, som jeg vil anbefale på det sterkeste. 5 av 5 stjerner på applikasjon og design, eneste som trekker litt ned er forholdene rundt påføring av produkt på selve kosten. #lykoinflutester #roseinc1 produkt i posten Myk og god påføringsevne298 visninger