Veronica Maria
- Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 5 av 5Verifierad testare
Lett å bruke & smidig
Jeg har som #lykoinflutester fått prøve denne nydelige rettetangen fra #bylyko 🩷 Jeg som tester har tynt, blondt, stripet, krusete nordisk hår. Den kommer i en emballasje som til prisen føles veldig påkostet og luksuriøs. Den er lett å komme i gang med, blir raskt varm til ønsket nivå, som justeres veldig lett og smidig med knapper. Det vises opplyst og tydelig hvilken varmeinnstilling man bruker. Den er i tillegg til å være søt og smidig i design utstyrt med en skikkelig lang ledning, noe som er veldig verdsatt! 👌🏼 Jeg er ingen erfaren rettetangbruker, må jeg innrømme, men jeg har lenge vurdert å skaffe meg en! Jeg vil raskt og smidig kunne bli kvitt alt kruset mitt, og akkurat nå bruker jeg en varmebørste til det, som tar tid. Jeg har alltid brukt varmebeskyttelse (Lykos egen Beat the Heat – super 💛) og bare rettet håret i denne prøveperioden. Jeg skal prøve å lage krøller med den i ferien når jeg har tid til å øve (altså ikke før jobb som nå 😅). Den føles veldig lett og behagelig å bruke, håret glir lett gjennom uten at den hakker eller setter seg fast, noe som føles behagelig! På mitt tynne hår har det holdt seg rett, fint og glansfullt hele dagen, uansett vær! ⭐️ Jeg er veldig fornøyd med dette produktet og anbefaler det virkelig! 💛1 produkt i posten Lett å bruke & smidig163 visninger - Innlegget ble opprettet 6 dagerVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Herlig duft & glans
Jeg har som #lykoinflutester fått prøve denne varmebeskyttende sprayen fra #bylyko 💛 Jeg har tynt, stripet blondt hår som er krusete og slitt. Produktet kommer i en frisk gul flaske som er lett å spraye ut av. Det kommer imidlertid litt for kraftig stråle enkelte steder, jeg skulle ønske det var litt mer “mistet”, men dette er det eneste jeg synes er negativt med produktet. Duften er topp 💛 Den er litt fruktig, frisk og mild. Ikke for søt eller klissete! Håret føles behagelig etter at man har sprayet det inn og latt det tørke. Når man bruker et varmeverktøy med produktet i, kan det føles litt stivt mens det kjøler seg ned, men så fort man børster gjennom det, er det bare glansfullt og herlig ⭐️ Jeg bruker ikke varmeverktøy til daglig, og når jeg gjør det, bruker jeg laveste varmeinnstilling for å skåne håret, men i testperioden har jeg garantert brukt varmeverktøy mye mer enn vanlig, og jeg opplever ikke at håret mitt har blitt mer skadet eller slitt enn ellers. Et skikkelig bra produkt til en knallpris som jeg garantert kjøper igjen når den er tom 💛1 produkt i posten Herlig duft & glans101 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Ikke for tynt og frizzy hår..?
Har i egenskap av #lykoinflutester fått prøve dette volumbalsamet fra #björnaxen 💜 Jeg som tester har tynt blond middels langt hår. Flasken er stilren, god snap-lokk. På grunn av konsistensen på balsamet kan det bli litt som et vakuum i flasken, så man må snu den opp ned og riste for å få ut produktet uten problemer. Konsistensen er tykk og kremet, lett å påføre. Duften er litt unisex, lukter ikke søtt eller blomsteraktig, noe jeg setter pris på. Har testet denne en stund nå, og jeg synes den gir god volum. Men håret føles litt frizzy og ikke så glansfullt og mykt som jeg skulle ønske. Det skal legges til at jeg som et av mine hverdagsbalsam har hatt Björn Axén the signature volume, som jeg synes er mye bedre enn denne, samt deres sølvserie, så jeg liker virkelig merket! Men leter du etter en volymserie og kanskje har litt bedre kvalitet og tykkelse på håret ditt og er på utkikk etter et virkelig godt prisverdig produkt som gir volum, er denne absolutt verdt å teste! 👌🏼1 produkt i posten Ikke for tynt og frizzy hår..?162 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Passer nok tykt hår bra!
Har i egenskap av #lykoinflutester fått prøvd dette volumshampoet fra #björnaxen 💜 Jeg som tester har tynt blond mellomlangt hår. Flasken er stilren og lett å bruke. Konsistensen er bra, lett å påføre og gir godt skum. Duften er litt unisex, lukter ikke søtt eller blomsteraktig, noe jeg setter pris på. Har testet denne en stund nå, og jeg synes den gir god volum. Men den har gjort hodebunnen min litt tørr, og håret føles litt frizzy og ikke så glansfullt og mykt. Det bør legges til at jeg som et av mine hverdags-sjampoer har hatt Björn Axén the signature volume, som jeg synes er mye bedre enn denne, samt deres sølvserie, så jeg liker virkelig merket! Men leter du etter et volumshampo og kanskje har litt bedre kvalitet og tykkelse på håret ditt og er på utkikk etter et virkelig godt prisverdig produkt som gir volum, er denne absolutt verdt å teste! 👌🏼1 produkt i posten Passer nok tykt hår bra!128 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 3 av 5Verifierad testare
Noe for tykt og glatt hår!
Har i egenskap av #lykoinflutester fått prøve denne stylingkremen med varmeskydd fra #björnaxen 💜 Jeg som tester har tynt blondt skulderlangt hår. Forpakningen er stilren og praktisk. Konsistensen er bra, litt tynn og dermed lett å jobbe inn. Duften er litt unisex og ”kjemisk”, lukter virkelig ikke søtt eller blomsteraktig, noe jeg liker. Første gang jeg prøvde den tok jeg for mye, og håret føltes som strå i prinsippet, veldig tørt og stivt! Jeg tenkte nok mer på det som en type leave-in krem, men med varmeskydd og som ga bedre grep. Har tatt mindre og mindre for hver gang, men den etterlater alltid en litt sträv følelse i mitt tynne tørre hår. For å unngå den følelsen må man nesten ta såpass lite krem at man blir skeptisk til om varmeskyddet er tilstrekkelig... 😅 Jeg tenker dog at den er perfekt for noen med tykt glansfullt glatt hår som trenger å dempes litt så stylingverktøy kan få tak og gjøre sitt 👌🏼1 produkt i posten Noe for tykt og glatt hår!342 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Gir virkelig volum!
Har i egenskap av #lykoinflutester fått prøve dette volumensprayet fra #björnaxen 💜 Jeg som tester har halvlangt blond tynt hår. Forpakningen er stilren, smidig og lett å bruke. Dysen fordeler sprayen jevnt og godt. Den lukter ikke veldig sterkt, mer “frisøraktig” og ikke så søtt parfymerte, noe jeg setter pris på! Sprayen kan brukes i fuktig eller tørt hår, men jeg foretrekker å bruke den i fuktig hår, etterfulgt av skikkelig varme fra hårføneren. Da blir resultatet topp! 👌🏼 Når jeg har brukt den i tørt hår, til tross for at jeg etter et par ganger har tatt mindre og mindre produkt, føles håret stritt og stivt, noe som trekker ned til en 4. I videoen er det ikke brukt noen volumbørster eller annet under føning for å gi volum, det er virkelig bare håndklærtørt hår, sprayen, føne og så børste når håret er tørt! Liker virkelig produktet og vil fortsette å bruke! 💜1 produkt i posten Gir virkelig volum!768 visninger - Innlegget ble opprettet 5 måneder
Hårets år!
Jeg har bestemt meg for å prøve å ta vare på håret mitt i år. Var hos frisøren på fredag, hun anbefalte dette. Bestilte hos Lyko mens jeg satt i salongen, og allerede dagen etter kom det 👌🏼 Gleder meg til å prøve, anmeldelser kommer ☺️ - Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
God verdi for pengene!
Har i egenskap av #lykoinflutester fått teste dette serumet fra #purito 💚 Jeg som tester er 42 år gammel, og noen fine linjer har begynt å komme. Har tørr og sensitiv hud, får hormonknopper fortsatt når det er den tiden i måneden. Forpakningen har litt plastaktig billig følelse, men den er jo sykt billig også, så… 🤷🏼♀️ Kommer ut i passende mengde produkt, lett å pumpe ut. Dufter ingenting, geléaktig konsistens. Jeg har brukt denne hver kveld og når jeg ikke skal sminke meg om morgenen, så ofte 2 ganger, spesielt i helgene. Konsistensen er lett og den er lett å jobbe ut. Men den gir likevel en klissete følelse. Jeg har latt det trekke inn lenge, men den klissete følelsen kommer tilbake når man har på fuktighetskrem etterpå. Har ikke merket noen større effekt på røde områder i huden som lovet, eller andre positive effekter. Men, huden min har virkelig ikke blitt verre heller på den måten jeg har brukt Purito, og jeg bruker betydelig dyrere produkter ellers. Så hvis du er på utkikk etter et skikkelig bra lommebokvennlig serum og ikke har noe imot en viss klissete følelse, kan jeg varmt anbefale dette! 💚1 produkt i posten God verdi for pengene!1895 visninger - Innlegget ble opprettet 6 månederVurdering: 4 av 5Verifierad testare
Overraskende bra for prisen!
Jeg har som #lykoinflutester fått prøve denne fuktighetskremen med panthenol fra #purito 💚 Jeg som tester er 42 år gammel, og noen fine linjer har begynt å komme. Har tørr og sensitiv hud, får hormonelle utbrudd fortsatt når det er den tiden i måneden. Forpakningen er generelt tilstrekkelig, en tube med lokk med snap-lås. Står stabilt på lokket i baderomsskapet. Kommer ut med passende mengde produkt. Litt plastaktig billig følelse på forpakningen, men den er jo sykt billig også, så… 🤷🏼♀️ Dufter ikke av noe, litt geléaktig konsistens. Jeg har brukt denne alene om morgenen og etter serum i samme serie om kvelden. Når man tar den uten serum først som eneste produkt etter vask, så trekker den litt bedre inn i huden, men den gir likevel en liten klissete følelse. Fungerer dog bra å påføre sminke oppå, selv om det føles som man vil vente så lenge som mulig, for det er fortsatt en litt klissete følelse. Skal man derimot ikke ha noe sminke etter, kan jeg kjenne at det gir en fin glød i stedet. Har ikke merket noen større effekt på røde områder i huden som lovet, og den gir ikke helt den fuktigheten min tørre hud trenger. Men, huden min har heller ikke blitt forverret på den måten jeg har brukt Purito, og jeg bruker betydelig dyrere produkter ellers. Så hvis du er på utkikk etter en virkelig god lommebokvennlig fuktighetskrem, og ikke har noe imot en viss klissete følelse, kan jeg varmt anbefale denne! 💚1 produkt i posten Overraskende bra for prisen!1312 visninger - Innlegget ble opprettet 9 måneder
Det handler om å passe på...
... for har Lyko 25% på hårpleie, så de har! Det var imidlertid flere før meg som virkelig ryddet opp blant Shu Uemura-produktene, så min vanlige balsam var utsolgt 😳 Dette fikk (tvang) meg til å prøve en annen balsam fra dette merket (som jeg elsker!) så anmeldelse kommer ✌🏼