Yasmin
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fornøyd med tipset
Fikk tips av en venninne og prøvde. Nja, fornøyd, men valgte kanskje feil tone.1 produkt i posten Fornøyd med tipset230 visninger - Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Bedre før, aldri mer
Kjøpte den i fjor og hadde den før. Nå har jeg åpnet den, og den lukter ikke godt i håret i det hele tatt. Tror det er noe galt med den, men forstår at det er vanskelig å reklamere (dårlig av meg å kjøpe på lager og alltid bruke opp det jeg har før) Men nei, jeg kommer aldri til å kjøpe den igjen, da det er viktig at håret lukter godt, og den lukter ikke det samme som før. Den lukter veldig dårlig, og jeg er snill med ordene mine1 produkt i posten Bedre før, aldri mer88 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 dagerHei Yasmin 😊 Takk for at du deler 🤍 Det er synd å høre at duften ikke levde opp til forventningene dine, spesielt siden du har brukt produktet tidligere og likte det ❤ Siden produktet ble kjøpt i fjor og først åpnet nå, har vi dessverre ikke mulighet til å reklamere på det. Men vi setter virkelig pris på at du tok deg tid til å fortelle om opplevelsen din - håper du finner en annen leave-in krem som passer deg bedre ✨ Ønsker deg en fin dag! 🌸1 liker
- Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fantastisk mascara
Holder hele dagen uten kliss. Kjøper den alltid!1 produkt i posten Fantastisk mascara268 visninger - Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fantastisk penn for pengene
Superfornøyd og billig. Verdt pengene1 produkt i posten Fantastisk penn for pengene719 visninger - Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Veldig bra produkt MEN tiltrekker veps
Veldig bra produkt, virkelig MEN tiltrekker veps til håret som jeg er redd for så det må bli et vinterprodukt1 produkt i posten Veldig bra produkt MEN tiltrekker veps742 visninger