Ann

Lyko Creator
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka

    Passform och insida

    Hej!😊💖 Tror ni att storlek M ger en oversized-känsla om man vanligtvis använder S? Och har den borstad insida?
    1 produkt i inlägget Passform och insida
    87 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 5 dagar
      Hej Ann 👋 Jag brukar ha S och köpte den storleken, men jag tycker inte att den sitter tajt. Jag skulle säga att du kan få lite av en oversized-känsla om du köper en M 🥰 Ha det bra!
      1 gillar