Ann
Lyko Creator
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
Passform och insida
Hej!😊💖 Tror ni att storlek M ger en oversized-känsla om man vanligtvis använder S? Och har den borstad insida?1 produkt i inlägget Passform och insida87 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 5 dagarHej Ann 👋 Jag brukar ha S och köpte den storleken, men jag tycker inte att den sitter tajt. Jag skulle säga att du kan få lite av en oversized-känsla om du köper en M 🥰 Ha det bra!1 gillar