Rija.A

  • InlĂ€gget skapades 6 mĂ„nader

    Hej!

    Ska man anvÀnda denna produkt pÄ rötterna eller i lÀngderna? Och vad Àr skillnad mellan den och Osis+ grip?
    1 produkt i inlÀgget Hej!
    344 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 6 mĂ„nader
      Hej Rija 😊👋 Du kan applicera denna i hela hĂ„ret đŸ€ Air Whip Ă€r en lĂ€tt mousse som ger mjuk volym och stadga medan Grip Ă€r en extra kraftfull mousse som ger volym, skydd och högre stadga. Allt gott!
      2 gillar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    Pris

    Jag tÀnkte köpa denna produkt och det stÄr att den kostar 151kr men nÀr jag lÀgger till den i varukorgen stÄr det 171kr. Varför blir det sÄ?
    1 produkt i inlÀgget Pris
    677 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hejsan Rija.A 👋😊 Men Ă„h, det dĂ€r lĂ€t ju riktigt tokigt! Hör gĂ€rna av dig direkt till vĂ„r kundtjĂ€nst, sĂ„ kikar vi vidare pĂ„ det hĂ€r tillsammans đŸ•”đŸŒâ€â™€ïžđŸ€ Du nĂ„r oss enklast hĂ€r 👇 Mejl: fraga@lyko.se Telefon: 0281-71490 Chatt: lyko.com/sv Allt gott!
  • Rija.A

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€sta!!

    Finns ingen bĂ€ttre solkrĂ€m Ă€n den som ser bra under smink och ger ingen utslag och dessutom jĂ€tte billig!!đŸ„°đŸ„°
    1 produkt i inlÀgget BÀsta!!
    1071 visningar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    HÄrtyp

    Hej, kan man anvÀnda denna shampoo pÄ naturligt svart hÄr!! Jag vill verkligen testa den pga av doften men Àr osÀker om de blir bra för mig som har inte fÀrgat hÄr?
    1 produkt i inlÀgget HÄrtyp
    1291 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hej Rija.A 👋 Ja, du kan anvĂ€nda den hĂ€r produkten Ă€ven om du inte har fĂ€rgat hĂ„r, sĂ€rskilt om du vill ge ditt hĂ„r extra nĂ€ring, glans och fukt đŸ‘đŸ„° Om du inte har specifika behov för fĂ€rgbevarande egenskaper, finns det andra alternativ i TIGI Bed Head-sortimentet som kan vara bĂ€ttre anpassade för ditt hĂ„r 😍 Ha det gott!
      1 gillar
  • InlĂ€gget skapades 2 Ă„r

    Hej!

    NÀr Àr den tillbaka i lager?
    1 produkt i inlÀgget Hej!
    2360 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 Ă„r
      HallĂ„ dĂ€r Farhana! đŸ‘‹đŸ„° Just nu har vi inget datum pĂ„ nĂ€r den hĂ€r kommer in igen, men jag hoppas att det inte ska dröja allt för lĂ€nge đŸ€ž Har du inte bevakat produkten, rekommenderar jag dig att göra det. DĂ„ kommer du fĂ„ ett mejl i samma stund som produkten Ă„ter finns i lager 💌 Ha de bĂ€st! đŸŒ·