Rija.A
- InlÀgget skapades 6 mÄnader
Hej!
Ska man anvĂ€nda denna produkt pĂ„ rötterna eller i lĂ€ngderna? Och vad Ă€r skillnad mellan den och Osis+ grip?1 produkt i inlĂ€gget Hej!344 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 6 mĂ„naderHej Rija đđ Du kan applicera denna i hela hĂ„ret đ€ Air Whip Ă€r en lĂ€tt mousse som ger mjuk volym och stadga medan Grip Ă€r en extra kraftfull mousse som ger volym, skydd och högre stadga. Allt gott!2 gillar
- InlÀgget skapades 1 Är
Pris
Jag tĂ€nkte köpa denna produkt och det stĂ„r att den kostar 151kr men nĂ€r jag lĂ€gger till den i varukorgen stĂ„r det 171kr. Varför blir det sĂ„?1 produkt i inlĂ€gget Pris677 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan Rija.A đđ Men Ă„h, det dĂ€r lĂ€t ju riktigt tokigt! Hör gĂ€rna av dig direkt till vĂ„r kundtjĂ€nst, sĂ„ kikar vi vidare pĂ„ det hĂ€r tillsammans đ”đŒââïžđ€ Du nĂ„r oss enklast hĂ€r đ Mejl: fraga@lyko.se Telefon: 0281-71490 Chatt: lyko.com/sv Allt gott!
Rija.A
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBÀsta!!
Finns ingen bĂ€ttre solkrĂ€m Ă€n den som ser bra under smink och ger ingen utslag och dessutom jĂ€tte billig!!đ„°đ„°1 produkt i inlĂ€gget BĂ€sta!!1071 visningar- InlĂ€gget skapades 1 Ă„r
HÄrtyp
Hej, kan man anvĂ€nda denna shampoo pĂ„ naturligt svart hĂ„r!! Jag vill verkligen testa den pga av doften men Ă€r osĂ€ker om de blir bra för mig som har inte fĂ€rgat hĂ„r?1 produkt i inlĂ€gget HĂ„rtyp1291 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHej Rija.A đ Ja, du kan anvĂ€nda den hĂ€r produkten Ă€ven om du inte har fĂ€rgat hĂ„r, sĂ€rskilt om du vill ge ditt hĂ„r extra nĂ€ring, glans och fukt đđ„° Om du inte har specifika behov för fĂ€rgbevarande egenskaper, finns det andra alternativ i TIGI Bed Head-sortimentet som kan vara bĂ€ttre anpassade för ditt hĂ„r đ Ha det gott!1 gillar
- InlÀgget skapades 2 Är
Hej!
NĂ€r Ă€r den tillbaka i lager?1 produkt i inlĂ€gget Hej!2360 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 Ă„rHallĂ„ dĂ€r Farhana! đđ„° Just nu har vi inget datum pĂ„ nĂ€r den hĂ€r kommer in igen, men jag hoppas att det inte ska dröja allt för lĂ€nge đ€ Har du inte bevakat produkten, rekommenderar jag dig att göra det. DĂ„ kommer du fĂ„ ett mejl i samma stund som produkten Ă„ter finns i lager đ Ha de bĂ€st! đ·