Alexandra
Alexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 timmarBetyg: 1 av 5Nya formulan helt värdelös
Färgade med 5 natural light brown i flera år. Täckte grått hår perfekt och matchade perfekt min mörkblonda/råttfärgade naturliga hårfärg. Dessutom var den utan röda pigment och neutral - kall. Tills de gjorde om formulan och håret blev mörkbrunt, nästan svart. Täckte inte heller grått hår. Och värst av allt - färgen tvättades ur ganska snabbt men lämnade en otäck röd-rödorange nyans efter sig som är närmast omöjlig få bort eller färga över.1 produkt i inlägget Nya formulan helt värdelös4 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 6 årBetyg: 2 av 5Smular
Produkten i sig är bra. Superbra. MEN allt man har på efter den gör att den smular sig. Går alltså dåligt att kombinera med andra serum eller olja Dvs I praktiken blir den värdelös eftersom den inte går att kombinera.1 produkt i inlägget Smular2476 visningar- Kommentaren lades 6 årJa. Provat alla sätt. Det är troligen så att den reagerar med min övriga hudvård och därför smular.
Alexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 6 årBetyg: 1 av 5Verifierad köpareSmular hysteriskt
De smular hysteriskt redan när MN nuddar dem. Oavsett borste, applikator eller finger. Tyvärr för färgerna är fina annars.1 produkt i inlägget Smular hysteriskt684 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 6 årBetyg: 2 av 5Verifierad köpareSämre än medelmåttig
Nej det här var en besvikelse. Gillar The Ordinary produkter men den här föll inte alls i smaken. Den gör verkligen ingenting, resultatet är jämförbart med vilken billig silikonprimer som helst (tänk Isadora mfl). Har använt Nyx primer innan och den är många gånger bättre. Den här går i soporna. Kunde lika gärna varit utan primer. Vid lunch var sminket bedrövligt. Har torr hud med normal t-zon.1 produkt i inlägget Sämre än medelmåttig6150 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 6 årBetyg: 2 av 5Verifierad köpareInget särskilt
Denna var en besvikelse. Är som vilken silikonprimer som helst. Färgkorrigerar ingenting och är just ingenting rakt över.1 produkt i inlägget Inget särskilt6915 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 4 av 5Verifierad köpareOtroligt fuktgivande.
En otroligt fuktgivande kräm! Använder den efter ordinarys squalane och det krävs bara en liten mängd men ger återfuktning som håller mer än 12 h. Går in i huden utan att lämna hinna och fungerar bra under smink. Sett till priset så är krämen helt outstanding. Skulle köpa den även om den kostade 10 gånger mer. Så bra är den. Det enda som hindrar full pott är att den inte innehåller något solskydd1 produkt i inlägget Otroligt fuktgivande.1190 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 5 av 5Verifierad köpareHelt fantastisk!
Den absolut bästa texturspray jag testat. Ger dag två känsla direkt, luktar gott och effekten håller flera dagar. Den är även kanon för att få liv i lockar mellan tvättarna1 produkt i inlägget Helt fantastisk!1499 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 2 av 5Verifierad köpareLevde inte upp till förväntningarna
Luktar gott, gör rent och lågt pris. Men återfuktar tyvärr ingenting och schampot lämnar mitt hår som svinto. Balsamet är bättre men ganska runt och blaskigt och förmår inte så mycket. Känns som valfritt shampoo och balsam från hyllan på matvaruaffären.1 produkt i inlägget Levde inte upp till förväntningarna275 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 5 av 5Verifierad köpareGör verkligen rent
Räddade mina slingor från den gröna missfärgning de fått av vattnet i lägenheten. Gör verkligen., verkligen rent.1 produkt i inlägget Gör verkligen rent1871 visningarAlexandra
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 4 av 5Fantastisk
Ger verkligen textur och lockar. Dock "klistras" håret ihop så inget om man vill dra händerna igenom lockarna.1 produkt i inlägget Fantastisk961 visningar