Alice
Alice
har recenserat en produktInlägget skapades 1 veckaBetyg: 5 av 5Verifierad köpareHärligt, återfuktande schampo
Jag har ett par serier jag växlar mellan och denna är en klar favorit! Både schampo och balsam är en återfuktande och passar mitt torra hår bra. Det är väldigt drygt, det krävs så liten mängd att det faktiskt är billigare än ett ”butiksschampo”. Summa summaro - prisvärt och bra! #lykoreview1 produkt i inlägget Härligt, återfuktande schampo202 visningarAlice
har recenserat en produktInlägget skapades 1 veckaBetyg: 5 av 5Verifierad köpareFavoritprodukt!
Köper den här om och om igen! Håret blir mjukt och följsamt och doften är magisk, nästan som kola! Funkar strålande för mig med klassiskt skandinaviskt hår, tunna strån men många. #lykoreview1 produkt i inlägget Favoritprodukt!43 visningar- Inlägget skapades 2 år
Doftfråga
Doftar detta som handkrämen? 😊1 produkt i inlägget Doftfråga1718 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 årHej Alice 👋 Jag har inte doftat på den här produkten, så lite osäker om det har lika doft 🤍 Men kanske någon annan stjärna här inne har mer doftinformation 🤞😃 Ha det gott!
Alice
har recenserat en produktInlägget skapades 3 årBetyg: 5 av 5Underbar!
Helt klart den bästa handkrämen, väldigt återfuktande och en otrolig doft! Dessutom är den dryg, jag har haft min i snart 4 år och behöver snart köpa en ny. Visst man ska inte ha produkter så länge men den är fortfarande lika bra! 😍1 produkt i inlägget Underbar!150 visningarAlice
har recenserat en produktInlägget skapades 7 årBetyg: 5 av 5Älskar!
Både värmeskydd (fön) och fuktgivande samtidigt, kan även applicera mellan tvättarna när håret blivit lite torrt! En av mina absoluta favoriter helt klart.1 produkt i inlägget Älskar!1645 visningar- Inlägget skapades 7 år
Hur många?
Hej, är det 50st eller 2st? Eller menas 1 par som att det är ett paket med 50st? Mvh1 produkt i inlägget Hur många?1431 visningar- Kommentaren lades 5 årHände absolut ingenting med mina fötter., har haft andra märken där huden lossnat efter några dagar men här blev bara foten väldigt torr och tappade ingen hud alls.