Jag provade hårfärgen och kan bara säga att det är en av de bästa hårfärgsprodukterna jag har testat. Jag tror att det beror på att man blandar i balsamet tillsammans med hårfärgen och låter det verka i 30 minuter. När jag sedan sköljde ur färgen blev mitt hår väldigt fint, mjukt och glansigt. Jämfört med andra hårfärger jag har provat upplevde jag att den här var betydligt skonsammare mot håret. Jag rekommenderar verkligen den här produkten!
Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.