Ida
Ida
har recenserat en produktInlägget skapades 3 veckorBetyg: 3 av 5Verifierad köpareOk men inte mer
Läst en massa gott om denna och kände att det var dags att prova. Själva masken var ihopknölad i påsen och var ganska meckig att räta ut - något man nog kan leva med om behandlingen ger önskat resultat. Plus för väl indränkt mask som sitter bra på fejset! Tyckte tyvärr inte att den här gav särskilt mycket. Den var inte speciellt återfuktande och huden fick inget direkt glow efteråt. Ingen lyxig känsla, doften var varken eller (åtminstone ingen stark doft), behandlingen gav inget ”ihållande” resultat under kvällen… behövde smörja med annat efteråt. Själva smörjet fick inte min känsliga hud att reagera så det är ett plus. Den står sig inte alls mot t.ex. Lumenes ansiktsmasker och jag kommer därför inte köpa denna igen ☺️1 produkt i inlägget Ok men inte mer30 visningarIda
har recenserat en produktInlägget skapades 3 veckorBetyg: 4 av 5Verifierad köpareÄven solen har sina fläckar..
Enkelt och bra! Håret blir och håller sig fräscht sådär lagom länge. Luktar mjukt och fräscht och lukten sitter inte kvar en livstid. Du kommer inte störa alla omkring dig hela dagen - prisa Gud! 🙌🏽 Är rätt kinkig med (starka) dofter och har svårt för jättemånga produkter för både hår och kropp pga stark parfym men den här är bara trevlig. Som minus kan jag möjligen uppleva att topparna blir lite missnöjda och flygiga av torrschampot. Så det är bra att ha någon annan produkt för att släta ut lite. Har även jag upplevt att flaskan torkar ihop långt innan den är slut… experimenterar med att förvara den upp och ner för att se om det hjälper (skölja osv funkar inte alls) 😂 För mig är det doft, pris och funktion som ändå får mig att köpa igen… for now!1 produkt i inlägget Även solen har sina fläckar..142 visningar