Hej Ebba! 😊
Tack för att du delar med dig av din upplevelse av eyelinern.
Så tråkigt att höra att produkten inte fungerade som du hade hoppats och att du upplever att den blir ojämn samt att det svider vid ögonlocken💔 Om en produkt känns irriterande för hud eller ögon rekommenderar vi att avbryta användningen. Ibland kan det vara någon ingrediens som huden eller ögonen inte riktigt kommer överens med.
Ett tips för bättre hållbarhet kan vara att se till att huden är ren och torr innan applicering och låta eventuell hudvård sjunka in ordentligt, då kan eyelinern ofta fästa bättre✨
Önskar dig en fin dag! 💕