Emelie
Emelie
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 1 dag5 visningarEmelie
har recenserat en produktInlägget skapades 1 dagBetyg: 5 av 5Verifierad köpareÅterfuktande
Jag både bleker och färgar mitt hår ofta men har nu tagit en paus för att låta de vila. Har upplevt att det bara blir torrare och torrare och testade då denna inpackning och kände direkt hur den återfuktade håret och gav det liv igen! Kombinerade det men balsamet från samma serie och balsamet upplevde jag också bra men inte lika bra som masken! Men jag känner verkligen skillnaden direkt i duschen! Kände även skillnad när håret fortfarande va blött och även sen när det torkat! Rekommenderar starkt!1 produkt i inlägget Återfuktande150 visningarEmelie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 månaderBetyg: 5 av 5Håller sminket hela dagen!
Första sprutet va ganska hårt men sen blev de bättre! La sig jämt och sminket höll hela dagen. Använde tillsammans med primern i samma serie och tycker att de va en otrolig kombo! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Håller sminket hela dagen!276 visningarEmelie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 månaderBetyg: 3 av 5Fint resultat dålig hållbarhet
Ger jättefint glans, inte så pigmenterat men passar bra till lipstainen. Ger en god smak av körsbär? Varaktigheten är vad som drar ner betyget. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Fint resultat dålig hållbarhet436 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderJättesnyggt 🥰 Synd att den inte håller så bra 🙈 Sjukt läcker hårfärg 🤗
Emelie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 månaderBetyg: 4 av 5Håller hela dagen!
Lättjobbad produkt som håller hela dagen även efter mat och dryck. Blir 4 stjärnor då jag upplever att den ”torkar” så viktigt att förvara produkten uppochned. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Håller hela dagen!Emelie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 månaderBetyg: 2 av 5Torkar snabbt
Jag har torr hy och upplevde att denna torkade snabbt och var svår att jobba in. Den kanske funkar för någon med normal eller lite oljigare hy men för mig funkade den inte alls. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Torkar snabbt643 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderTack för att du delar med dig av din upplevelse 🤍 Vad tråkigt att den inte fungerade som du hade hoppats. Har man torr hud kan vissa formulor upplevas torka in lite för snabbt, särskilt om huden redan känns fuktfattig vid applicering. Ett tips kan vara att applicera den ovanpå en rikare dagkräm eller blanda en liten mängd med din ansiktskräm för en mjukare känsla. Ha en fin dag! 💌
Emelie
har recenserat en produktInlägget skapades 4 månaderBetyg: 5 av 5Toppen
Jag har torr hy men kände att denna va återfuktande och sminket blev fint, tillsammans med settingsprayen höll sminket hela dagen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Toppen350 visningarEmelie
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 7 månader8 visningarEmelie
har recenserat en produktInlägget skapades 7 månaderBetyg: 3 av 5Helt okej
Jag har väldigt torr hårbotten och det enda som hjälper är att jag tvättar håret ofta, tyvärr har jag även färgat hår vilket gör att jag inte gärna tvättar håret så ofta så att färgen håller så länge som möjligt! Jag tänkte att denna olja kanske kunde hjälpa mot min kliande hårbotten så att jag kanske kunde ta en lite längre paus mellan hårtvättningen dvs kanske var 3-4 dag istället för varannan som min hårbotten mår bäst av. Kuren ska tas i 3 veckor vilket jag nu gjort, och jag märkte absolut av att det kliade LITE mindre, men tyvärr ingen wow effekt. Jag har nu gått tillbaka till att tvätta håret varannan dag, man kan inte få allt här i världen och att ha roliga färger på håret + en hårbotten som mår bra är tyvärr något jag nog får inse att jag inte kommer uppnå samtidigt. Konsistensen på serumet är dock jätte behagligt och håret blir inte fett vare sig du använder det i torr eller fuktigt hår! Doften va helt okej men inte heller det något wow! Hade produkten vart billigare hade jag absolut kunnat tänka mig att fortsätta med den, men för priset och att effekten bara var helt okej så är detta jag något jag tyvärr inte kommer köpa igen! Jag deltar i en testpanel och har fått en fri testprodukt.1 produkt i inlägget Helt okej208 visningarEmelie
har recenserat en produktInlägget skapades 1 årBetyg: 5 av 5Verifierad köpare5/5
Så mycket för pengarna, och så bra produkter!!1 produkt i inlägget 5/51086 visningar