Ella

  • InlĂ€gget skapades 1 vecka

    Diametern?

    Vad Àr diametern pÄ pumpen?
    1 produkt i inlÀgget Diametern?
    20 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 vecka
      Hejsan Ella👋 Den hĂ€r pumpen har ingen uppmĂ€tt diameter angiven pĂ„ produktsidan. Om du vill testa bestĂ€lla den kan du alltid registrera en kostnadsfri retur om du kan se att den inte passar 💗 Ha det bĂ€st!
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 mÄnad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Återfuktande och glowig toner

    Min torra och kĂ€nsliga hud Ă€lskar verkligen denna toner. Konsistensen Ă€r tjock och krĂ€mig men sjunker Ă€ndĂ„ in snabbt utan att kĂ€nnas tung. Huden blir direkt Ă„terfuktad och fĂ„r ett jĂ€ttefint glow som hĂ„ller i sig under dagen. Den lĂ€mnar en lite mer klibbig finish jĂ€mfört med andra creamy toners, men jag uppskattar faktiskt det eftersom sminket sitter sĂ„ fint ovanpĂ„ efterĂ„t. Huden kĂ€nns mjuk, plumpad och vĂ€ldigt Ă„terfuktad. Den har ocksĂ„ en ganska speciell doft som kan överraska första gĂ„ngen man anvĂ€nder den. Jag skulle beskriva den som lite örtig/risig (proteasdoft) som uppstĂ„r vid nedbrytning av proteiner, vilket kommer frĂ„n ingredienserna och de traditionella koreanska vĂ€xtextrakten i produkten. Vilket Ă€r ganska vanligt i koreansk hudvĂ„rd. Personligen störde doften mig inte alls och den försvinner snabbt efter applicering. Jag Ă€r dessutom ganska kĂ€nslig för nya hudvĂ„rdsprodukter och kan lĂ€tt fĂ„ smĂ„plitor, finnar och rodnad, men fick inget sĂ„dant alls av denna. TvĂ€rtom kĂ€nns huden lugn och balanserad varje gĂ„ng jag anvĂ€nder den. En perfekt toner för dig med torr hud som vill ha mycket glow och Ă„terfuktningđŸ€
    1 produkt i inlĂ€gget Återfuktande och glowig toner
    750 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 mÄnad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Ny favorit BUS!

    Har testat mĂ„nga BUS men denna blev verkligen en favorit! Ger en jĂ€mn och fin fĂ€rg utan att bli flĂ€ckig. Jag har vĂ€ldigt torr hud, sĂ„ jag skrubbade och Ă„terfuktade kroppen 24h innan applicering vilket gjorde stor skillnad. Applicerade tvĂ„ lager med BUS-handske och lĂ€t den sitta i ca 1,5h. FĂ€rgen ser ganska ljus ut direkt efter avsköljning men utvecklas efter nĂ„gra timmar till en jĂ€ttefin brun fĂ€rg đŸ€Ž Jag sköljde av hĂ€nderna efter 30 min eftersom jag lĂ€tt blir mörkare och flĂ€ckigare dĂ€r, och det fungerade superbra. Tips Ă€r ocksĂ„ att smörja hĂ€nder och fötter med body lotion efter applicering sĂ„ fastnar den inte i torra partier. Älskar att den bara behöver sitta 1–3 timmar och med ett bra pris. Plus att den inte kladdar av sig efter dusch och doftar kokos/tropiskt istĂ€llet för klassisk BUS-doft đŸ„„
    1 produkt i inlÀgget Ny favorit BUS!
    6019 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 mÄnader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Perfekta toner pads!

    Jag har kĂ€nslig och vĂ€ldigt torr hud och har haft svĂ„rt att hitta toner pads som inte irriterar. Dessa passar min hud perfekt och fungerar jĂ€ttebra som prep under smink! Jag anvĂ€nder dem varje morgon istĂ€llet för vatten/rengöring och har mĂ€rkt stor skillnad, inga utslag eller irritation alls. Padsen kĂ€nns bĂ„de lugnande och svalkande pĂ„ huden och de Ă€r ordentligt genomfuktade. Efter att ha anvĂ€nt de varje dag kĂ€nns huden mycket jĂ€mnare och ljusare. Jag har Ă€nnu inte haft burken tillrĂ€ckligt lĂ€nge för att kunna sĂ€ga exakt hur lĂ€nge den rĂ€cker, men hittills Ă€r jag vĂ€ldigt nöjd. Det enda negativa enligt mig Ă€r formen pĂ„ padsen, om man vĂ€ljer att dela dem. De har en rektangulĂ€r form som kan delas i tvĂ„ mindre fyrkanter och tvĂ„ mindre rektanglar. Jag föredrar runda pads som gĂ„r att dela i tvĂ„, men i övrigt tycker jag att de Ă€r fantastiska!✹ + Återfuktar + Perfekt som prep under smink + Ljusar upp och jĂ€mnar ut huden + Ingen irritation + Padsen Ă€r delbara
    1 produkt i inlÀgget Perfekta toner pads!
    399 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5

    BÀsta barriÀr krÀmen!!

    Jag har en vĂ€ldigt torr och kĂ€nslig hud, och haft svĂ„rt att hitta en tjock men ocksĂ„ stĂ€rkande hudkrĂ€m. Denna krĂ€m Ă€r perfekt för min hud och jag föredrar den som en nattkrĂ€m!đŸ«§ đŸȘ»Har en tjock och fetare konsistens đŸȘ»Lugnar ner huden snabbt đŸȘ»Doft fri đŸȘ»FĂ„r inga knottror eller finnar đŸȘ»HĂ€rlig ljuslila fĂ€rg Rekommenderar starkt!!
    1 produkt i inlÀgget BÀsta barriÀr krÀmen!!
    2037 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5

    En favorit!!

    Jag torr och kĂ€nslig hud. Denna toner Ă€r en av mina favoriter! Ibland kan jag tycka att tjocka toners kan bli för tjockt i min hudvĂ„rdsrutin, men denna Ă€r exakt lagom i konsistensen💧 🍑LĂ€ttare serum konsistens 🍑StĂ€rker hudbarriĂ€ren 🍑Doft fri 🍑Återfuktande 🍑Bra pris 🍑Ej fĂ„tt nĂ„gra reaktioner Har inte mĂ€rkt nĂ„got negativt med den Ă€n, rekommenderar starkt!
    1 produkt i inlÀgget En favorit!!
    2276 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    En av Lykos bÀsta lovables

    Är sĂ„ taggad pĂ„ att fĂ„ testa alla produkter!!
    1 produkt i inlÀgget En av Lykos bÀsta lovables
    599 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5

    Det bÀsta balsamet!!

    Jag har tjockt, vÄgigt och torrt hÄr, och Sol de Janeiro Brazilian Joia Strengthening + Smoothing Conditioner Àr det bÀsta balsamet jag nÄgonsin har testat. Konsistensen Àr tjock och krÀmig, och doften Àr helt underbar - den dröjer sig kvar i hÄret lÄngt efter tvÀtten! Jag lÄter balsamet verka i lÀngderna i 3-5 min, och resultatet Àr ett mjukt, Äterfuktat och vÀlmÄende hÄr. Rekommenderar varmt!
    1 produkt i inlÀgget Det bÀsta balsamet!!
    575 visningar
  • Ella

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 4 av 5

    Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100ml

    Jag har tjockt, slitet och blekt hÄr som utsÀtts för mycket vÀrme, vilket ofta gör det frissigt och tovigt, sÀrskilt pÄ morgonen. Men sedan jag började anvÀnda Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum har mitt hÄr blivit betydligt mer lÀtthanterligt. Jag anvÀnder det bÄde dag och natt samt i torrt och fuktigt hÄr. NÀr jag applicerar det pÄ kvÀllen vaknar jag upp med mjukt, glansigt och lent hÄr utan friss. Serumet har en lÀtt konsistens som inte tynger ner hÄret eller pÄverkar hÄrstylingen negativt. Efter ca 2 veckors anvÀndning kÀnns mitt hÄr ocksÄ mindre slitet och mer Äterfuktat. Ett mÄste för skadat hÄr som behöver extra vÄrd! De enda nackdelarna Àr att serumet Àr vÀldigt dyrt, luktar starkt (men vÀldigt gott) och man mÄste vara försiktig i solen vid anvÀndning. Men funkar bra pÄ mig nu pÄ vintern! Recensionen genomfördes pÄ uppdrag av Smartson - testpiloten har fÄtt prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlÀgget Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100ml
    917 visningar