Elina Hiltunen
Elina Hiltunen
har recenserat en produktInlägget skapades 11 timmarBetyg: 3 av 5Tvivelaktig
Produkten känns skön på läpparna och ger en härlig glans. Men när den kommer i munnen (t.ex. vid ätande eller drickande) smakar den fruktansvärt. Jag har inga problem med andra läpprodukter från serien. Jag är medveten om att produkten inte är avsedd att komma i munnen, men små mängder kommer ändå in. Jag är också lite skeptisk till mängden SPF (man måste lägga på ett tjockt lager för att få rätt skydd). Plus för den härliga doften🙃1 produkt i inlägget Tvivelaktig59 visningar