Elina Hiltunen

  • Elina Hiltunen

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 11 timmar
    Betyg: 3 av 5

    Tvivelaktig

    Produkten känns skön på läpparna och ger en härlig glans. Men när den kommer i munnen (t.ex. vid ätande eller drickande) smakar den fruktansvärt. Jag har inga problem med andra läpprodukter från serien. Jag är medveten om att produkten inte är avsedd att komma i munnen, men små mängder kommer ändå in. Jag är också lite skeptisk till mängden SPF (man måste lägga på ett tjockt lager för att få rätt skydd). Plus för den härliga doften🙃
    1 produkt i inlägget Tvivelaktig
    59 visningar