Elsie
Elsie
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 4 av 5Perfekt under sminket!
Ger ett sÄ fint glow och blir jÀtte fint under sminket. Funkar förvÄnansvÀrt bra pÄ min bland hy. Funkar bra pÄ dagen men om man anvÀnder den innan man gÄr och lÀgger sig kan det kÀnnas lite kladdigt. Etiketten försvinner dock sÄ det kan vara lite störigt. Kommer köpa om den!1 produkt i inlÀgget Perfekt under sminket!604 visningarElsie
har recenserat en produktInlÀgget skapades 2 ÄrBetyg: 4 av 5VÀldigt bra!
LĂ€gger sig vĂ€ldigt fint pĂ„ huden och ger ett vĂ€ldigt fint glow. VĂ€ldigt krĂ€mig och funkar jĂ€tte bra att bara blanda ut med fingrarna. Jag som har akne har denna Ă€ven funkat jĂ€tte bra för och har inte fĂ„tt nĂ„gra utbrott av den. Ăr inte sĂ„ jĂ€tte pigmenterat sĂ„ man behöver ta ganska mycket produkt. Har dock en vĂ€ldigt stark doft av vattenmelon sĂ„ om man har kĂ€nslig hud skulle jag inte rekommendera denna. Ăr i övrigt vĂ€ldigt bra och super prisvĂ€rd!1 produkt i inlĂ€gget VĂ€ldigt bra!971 visningar- InlĂ€gget skapades 2 Ă„r
Bra för unga?
Ăr en tonĂ„ring som lider av akne. Jag har blandad, oljig hy och förstorade porer. Jag undrar om detta serum Ă€r lĂ€mpligt för tonĂ„ringar och framförallt om de hjĂ€lper mot akne?1 produkt i inlĂ€gget Bra för unga?1471 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 2 Ă„rHej Elsie đ Ja men absolut. DĂ„ tycker jag att du ska testa denna đ€©đ Börja med ett patchtest för att se hur din hud reagerar Lycka till đ©·1 gillar
- InlÀgget skapades 2 Är
irritation?
Ăr en tonĂ„ring med aknebenĂ€gen hy(oljig, blandad hudtyp). Jag undrar om nĂ„gon med liknande hudtyp har upplevt irritation eller finnar vid anvĂ€ndning av denna produkt?1 produkt i inlĂ€gget irritation?1349 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Medarbetare pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 2 Ă„rHejsan Elise! đ©· Jag har inte testat denna sjĂ€lv, men jag kan inte hitta nĂ„got speciellt i ingredienslistan som skulle kunna ge upphov till irritation eller att den ska tĂ€ppa till porerna đ€ Jag har kollat runt lite bland omdömena sĂ„ verkar det inte vara nĂ„gon som reagerat pĂ„ produkten tidigare, men jag hoppas att nĂ„gon annan hĂ€r pĂ„ social kan dela med sig av sin erfarenhet đđ
- InlÀgget skapades 2 Är
finnar?
MĂ„ste bara kolla innan jag köper denna om nĂ„gon har upplevt finnar eller iritationer frĂ„n den.(Jag har akne benĂ€gen hud som Ă€r lite oljig)1 produkt i inlĂ€gget finnar?1510 visningar- Kommentaren lades 2 Ă„rJag har aknebenĂ€gen hy som Ă€r otroligt oljig och kĂ€nslig för nya grejer, men fick aldrig utslag av denna đ1 gillar