Marlene
Marlene
har recenserat en produktInlägget skapades 11 månaderBetyg: 1 av 5Verifierad köpareLäcker
Får en stjärna på grund av förpackningen. Läcker, måste stå på huvudet för att inte läcka. Annars bra att använda.1 produkt i inlägget Läcker1660 visningar- Användarens roll: Tidigare anställd.Kommentaren lades 11 månaderHej Marlene 💞 Tack för att du delar! Så tråkigt att förpackningen läcker – det låter som om det kan vara ett produktionsfel. Du får gärna lämna in ett reklamationsärende via Mina sidor, så kollar vi närmare på det! Bra att höra att du annars gillar produkten i bruk 😊 Ha en underbar dag vidare🌟