Elise

  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad testare

    Ok kräm, hög pris

    Jag fick denna mask (tillsammans med rengöringsgel och ögonkräm) från #coolderma som en #lykoinflutester. Detta är en ansiktsmask som antingen kan tvättas av efter 20 minuter eller användas över natten och sköljas av på morgonen. För mig är detta en lite konstig produkt. Den påminner om en lätt, lite flytande fuktighetskräm med en lite obestämd doft. Kräm tränger in i huden och ger lite fukt och lyster. Jag ser inte riktigt poängen med att tvätta av den igen. För mig känns detta mer som en fuktighetskräm än en mask. Måste också nämna att priset är högt – nästan 500 kr för en ansiktsmask är mycket, särskilt när man bara får 75 ml i tuben. Det drar ner betyget och gör att den får 2 stjärnor.
    1 produkt i inlägget Ok kräm, hög pris
    17 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 veckor
      Hei Elise! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din og gi en så utførlig anmeldelse 💗 Vi forstår hva du mener, spesielt når produktet oppleves mer som en rik fuktighetskrem enn en klassisk ansiktsmaske. Akkurat denne typen maske er utviklet for å jobbe mye med langvarig fuktighet, barrierestyrkende ingredienser og glød, noe som også gjør at den kan brukes som nattmaske i stedet for å vaskes av med en gang ✨ Hudpleie er virkelig individuelt, og det som føles perfekt for én kan oppleves mindre spesielt for en annen 😊 Takk også for tankene dine rundt prisen – slik tilbakemelding er alltid verdifull. Ønsker deg en riktig fin dag! 🌷
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Lätt fuktgivande ögonkräm

    Jag fick denna ögonkräm (tillsammans med en rengöringsgel och ansiktsmask) från #coolderma som en #lykoinflutester. Det är första gången jag har testat detta märke. Först och främst blev jag förvånad över hur stor tuben var, för här får man hela 30 ml. Inte vanligt för ögonkrämer. Kräm är lätt fuktgivande och passar bra på dagtid eftersom den absorberas snabbt. För min del behöver jag något tjockare med mer fukt till kvällen. Den är parfymdoftande och har en lätt frisk doft. Lite obestämd, men behaglig. Priset är kanske lite högt, men det är inte ovanligt för ögonkrämer – och här får du också mycket produkt för pengarna.
    1 produkt i inlägget Lätt fuktgivande ögonkräm
    15 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 veckor
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad testare

    Helt okej cleanser

    Det här är ett nytt märke för mig, hade inte hört talas om Cool Derma innan jag fick till mig cleansern, ögonkräm och ansiktsmask för testning. Nu har jag använt denna cleanser den senaste tiden på kvällarna. Den bildar ett fint lödder, känns bra på huden och gör det den ska. Den har en behaglig doft av grönt te, lite uppfriskande. För mig är parfym inget problem, men det är lite konstigt att de valt att parfymera hudvården. För min lite torrare hud har den fungerat på samma sätt som de flesta gel-cleansers jag testat, det vill säga att de torkar ut huden lite. Och det drar ner betyget lite, såklart. Jag måste också nämna att jag tycker priset är lite högt för en rengöringsgel, och designen på tuben är kanske lite för enkel. #lykoinflutester #coolderma
    1 produkt i inlägget Helt okej cleanser
    7 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Fin spray

    Jag har provat denna all-in-one spray (tillsammans med schampo och balsam) i anti-frizz serien från #noberu den senaste och en halv veckan som en #lykoinflutester. Mitt hår är något tjockt, färgat och går halvvägs ner på ryggen. First thing first, jag älskar designen på flaskorna från Noberu. Mycket minimalistisk och stilren. Jag har mest använt sprayen i handdukstorkat hår, men jag har också sprayat lite extra på topparna efter att håret har torkat. Mycket imponerad av själva sprayen, den är helt perfekt: du får en dimma som sprider sig fint utan att man behöver spraya mycket. Doften är orange cedar (apelsin och ceder), och den är mycket behaglig. Som sagt har jag använt den tillsammans med balsam och schampo i samma serie. Mitt hår ser och känns slätt ut, känns lätt och det är mindre frizz än vanligt 😊
    1 produkt i inlägget Fin spray
    136 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Ingen frizz

    Jag har provat schampo, balsam och all-in-one sprayen i anti-frizz serien från #noberu den senaste och en halv veckan som en #lykoinflutester. Jag blev lite överraskad över att läsa att det är ett märke som fokuserar på män, men när det är sagt så är hårprodukterna ganska unisex. Mitt hår är ganska tjockt, färgat och går halvvägs ner på ryggen. Först och främst älskar jag designen. Mycket minimalistisk och stilren, och flaskan ser väldigt fin ut på duschhyllan. Balsamet är krämigt och har en något fast konsistens, och har en mild doft av orange ceder (alltså apelsin och ceder). Som sagt har jag använt schampo, balsam och spray i samma serie. Efter att ha använt alla tre ser mitt hår slätt ut, känns slätt, känns lätt och det är mindre frizz än vanligt 👍
    1 produkt i inlägget Ingen frizz
    105 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Anti frizz

    Jag har provat schampo, balsam och all-in-one sprayen i anti-frizz serien från #noberu den senaste och en halv veckan som en #lykoinflutester. Lite överraskad över att läsa att det är ett märke fokuserat på män, men hårprodukterna är nog också unisex. Mitt hår är ganska tjockt, färgat och går halvvägs ner på ryggen. First thing first, älskar designen på flaskorna. Mycket minimalistisk och stilren, och ser bra ut på duschhyllan. Schampot är krämigt, lite rinnande och löddrar bra. Doften är orange ceder (apelsin och ceder), men den var överraskande mild (vanligtvis luktar produkter för män väldigt starkt). Som sagt så används schampot tillsammans med balsam och spray i samma serie. Mitt hår ser och känns slätt ut, känns lätt och det är mindre frizz än vanligt 👍
    1 produkt i inlägget Anti frizz
    78 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 månader
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad testare

    Helt okej

    Jag har som #lykoinflutester fått #cosrx Snail all in one kräm för att testa den. Jag köpte faktiskt denna kräm och den tillhörande snail power essensen för ett par år sedan, när de först blev så populära, och jag har använt båda lite då och då sedan dess. Konsistensen är väldigt unik, väldigt klibbig och klumpig. Dryg i användning, och den absorberas relativt snabbt i huden. Jag har använt den tillsammans med essensen, och för min torra hud ger de inte tillräckligt med fukt, särskilt nu på vintern. Så jag måste toppa det med en till fuktkräm. Essensen och krämen fungerar lite bättre på sommaren, när jag vill ha något som är lite lättare. Fördelar 😊 - Dryg i användning - Ger en fin lyster - Lätt fuktkräm Nackdelar 😞 - Inte tillräckligt med fukt för torr hud.
    1 produkt i inlägget Helt okej
    2014 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 månader
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad testare

    Helt okej

    Jag har som #lykoinflutester fått #cosrx sin Snail mucin essence för att testa den. Jag köpte faktiskt denna essens och den tillhörande Snail all-in-one-krämen för ett par år sedan, när de först blev så populära, och jag har använt båda lite då och då sedan dess. Konsistensen är lite rinnig, och när du pressar händerna ihop ser det lite "klibbigt" ut. Jag använder 2 pumpar av produkten, och det räcker till både ansiktet och halsen. Det känns bra på huden och absorberas relativt snabbt. Det sagt, bör du inte applicera för mycket, för då tar det en evighet innan det absorberas. För mig är det inte tillräckligt med fukt för min torra hud, särskilt nu på vintern. Det fungerar bättre på sommaren, när jag vill ha något lättare. Men det ger en fin lyster, det måste man ge den. 😊 Fördelar 🙂 - Mycket produkt för pengarna, eftersom det är drygt i användning - Ger en fin lyster - Känns bra på huden efter att det har absorberats Nackdelar 😞 - Inte tillräckligt med fukt om du har torr hud - Applicera inte för mycket
    1 produkt i inlägget Helt okej
    1941 visningar
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 månader
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad testare

    Tja...

    Jag har testat denna de senaste par veckorna, tillsammans med detox schampo från samma märke. Mitt hår är färgat, lite vågigt och lite tjockt. Och det gick inte riktigt ihop med denna balsam. För mig känns det inte som att den gjorde så mycket, jag kunde lika gärna ha hoppat över balsamen. Tillsatte kanske en aning fukt och antifrizz, men inte tillräckligt för att det skulle göra någon större skillnad. Balsamen kommer i en praktisk tub, det ska den ha. Men den är något tunn i konsistensen, vilket gör att jag också säkert använder mycket mer än nödvändigt för att håret ska kännas tillräckligt täckt. Och det vill man inte, särskilt till det lite höga priset. Något som drar upp betyget är doften, lite så där fräsch mintig, men använder man en balsam så vill man gärna att den ska göra mer än bara lukta gott. Så jag är inte så imponerad, så det blir bara 2 stjärnor, tyvärr. 😞 #lykoinflutester #waterclouds
    1 produkt i inlägget Tja...
    501 visningar
    • Ingen bild tillgänglig. Profilbild för: användare
      Om du har blivit utsatt för bedrägeri där någon har kontaktat dig om olika erbjudanden i vårt namn - vänligen kontakta oss omedelbart på WhatsApp: +44 7457 425728
  • Elise

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad testare

    Luktar gott

    Jag fick denna detox schampo (plus den tillhörande balsamen) skickad till mig för att prova dem. Jag har nu använt detta schampo varje gång jag har tvättat mitt hår de senaste veckorna. Jag måste säga att schampo är lite svårt för mig att bedöma, eftersom min standard är ganska låg. Så länge mitt hår blir rent och håller sig rent i några dagar, inte blir avfuktat och luktar gott efter tvätt, så är jag nöjd (också att produkten inte kostar skjortan 😛). Detta schampo uppfyller dessa punkter; mitt hår känns rent, det luktar fräscht och rent av mynta och örter, och fuktighetsnivån förblir densamma, plus mitt hår känns inte tungt. Priset är lite högt för en 250ml flaska, så det får inte full poäng, men det gör vad det lovar. 4 ⭐ #lykoinflutester #waterclouds
    1 produkt i inlägget Luktar gott
    707 visningar