Linn
Linn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareÄlskar!
Bästa hudkrämen jag använt, väldigt mjukgörande🤩1 produkt i inlägget Älskar!3 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBra schampo och balsam
Fungerar bra, skulle kunna köpa igen!1 produkt i inlägget Bra schampo och balsam1 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 3 av 5Verifierad köpareOkej
Den är okej men hade önskat att jag inte behövde spraya så mycket för att få håret mindre fett, men jag gillar att det inte blir vitt1 produkt i inlägget Okej5 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 3 av 5Verifierad köpareBra
Bra värmeskydd men luktar ganska starkt. Gillar flaskan!1 produkt i inlägget Bra4 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 2 av 5Verifierad köpareOklar
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna leave in conditioner. Jag tycker att mitt hår kan bli lite flottigt och få textur samtidigt, vilket gör att det tynger ned håret. Jag har testat vid olika tillfällen och med olika mängd men det har inte riktigt passat mig.1 produkt i inlägget Oklar1 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBra
Jättebra produkt! Har köpt flera gånger. Den luktar vattenmelonsgodis🍉1 produkt i inlägget Bra5 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad köpareDålig förpackning
Värmeskyddet är jättebra men det som förstör är att munstycket är svårt att använda. Den är trög att trycka på vilket gör det svårt att kunna spraya1 produkt i inlägget Dålig förpackning3 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 3 av 5Verifierad köpareHelt okej
Produkten är nog väldigt bra för de som har lättstyleat hår. För mig var den inte särskilt bra då jag har väldigt platt och svårstyleat hår. Jag får väldigt lite volym när jag använt den men tror säkert den är superbra för andra hårtyper☺️1 produkt i inlägget Helt okej1 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad köpareBra!
Jag tycker båda produkterna fungerade bra, shampot rengjorde bra och balsamet gjorde mitt hår mjukt. Däremot är jag inte säker på om det hjälpte mitt hår med att få volym men jag har inte heller hittat något bättre än dessa😊1 produkt i inlägget Bra!2 visningarLinn
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareSuperbra
Det är ett schampoo som rengör väldigt bra. Dessutom luktar det gott. En av mina favoriter😊schampot räcker väldigt länge!1 produkt i inlägget Superbra1 visningar