Linn

  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Älskar!

    Bästa hudkrämen jag använt, väldigt mjukgörande🤩
    1 produkt i inlägget Älskar!
    3 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra schampo och balsam

    Fungerar bra, skulle kunna köpa igen!
    1 produkt i inlägget Bra schampo och balsam
    1 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Okej

    Den är okej men hade önskat att jag inte behövde spraya så mycket för att få håret mindre fett, men jag gillar att det inte blir vitt
    1 produkt i inlägget Okej
    5 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Bra

    Bra värmeskydd men luktar ganska starkt. Gillar flaskan!
    1 produkt i inlägget Bra
    4 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Oklar

    Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna leave in conditioner. Jag tycker att mitt hår kan bli lite flottigt och få textur samtidigt, vilket gör att det tynger ned håret. Jag har testat vid olika tillfällen och med olika mängd men det har inte riktigt passat mig.
    1 produkt i inlägget Oklar
    1 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra

    Jättebra produkt! Har köpt flera gånger. Den luktar vattenmelonsgodis🍉
    1 produkt i inlägget Bra
    5 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Dålig förpackning

    Värmeskyddet är jättebra men det som förstör är att munstycket är svårt att använda. Den är trög att trycka på vilket gör det svårt att kunna spraya
    1 produkt i inlägget Dålig förpackning
    3 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Helt okej

    Produkten är nog väldigt bra för de som har lättstyleat hår. För mig var den inte särskilt bra då jag har väldigt platt och svårstyleat hår. Jag får väldigt lite volym när jag använt den men tror säkert den är superbra för andra hårtyper☺️
    1 produkt i inlägget Helt okej
    1 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Bra!

    Jag tycker båda produkterna fungerade bra, shampot rengjorde bra och balsamet gjorde mitt hår mjukt. Däremot är jag inte säker på om det hjälpte mitt hår med att få volym men jag har inte heller hittat något bättre än dessa😊
    1 produkt i inlägget Bra!
    2 visningar
  • Linn

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Superbra

    Det är ett schampoo som rengör väldigt bra. Dessutom luktar det gott. En av mina favoriter😊schampot räcker väldigt länge!
    1 produkt i inlägget Superbra
    1 visningar