- InlÀgget skapades 5 Är
GrÀshoppa
HĂ€r kommer min riktiga midsommar look! Det enda jag blev nöjd med var mina ögonbryn sĂ„ nu tĂ€nkte jag gĂ„ igenom hur jag fĂ„r till dom. Nej, jag varken bleker eller fĂ€rgar mina ögonbryn utan dom Ă€r naturligt glesa och mörka. 1. Först försker jag borsta till dom lite och till det har jag Ă„teranvĂ€nt en gammal mascara borste som jag gjort rent. 2. Sedan mĂ„lar jag till formen pĂ„ mina ögonbryn vĂ€ldigt försiktigt med Anastasias Dipbrow pomade i nyansen "blonde". BĂ€sta penslen till detta enligt mig Ă€r Nyx Pro Anngled Brush - sĂ„ jĂ€kla bra att jag Ă€ger 3 stycken! 3. Nu kommer den roliga biten och det Ă€r fĂ€rg! Just nu Ă€r mitt hĂ„r i en grön nyans sĂ„ jag fick rota lite i mitt sminkskĂ„p och dĂ€r hittade jag en gammal palett frĂ„n Urban Decay som hade en grön skugga som matchade perfect till mitt hĂ„r sĂ„ den fick det bli. NĂ€r jag mĂ„lar mina bryn med ögonskugga vill jag ha en mjukare pensel sĂ„ dĂ€r har jag anvĂ€nt mig av en Eyebrow Brush ifrĂ„n Essence. 4. Som grĂ€dden pĂ„ moset har jag geggat pĂ„ lite ögonbrynsgel frĂ„n LH Cosmetics. Eftersom jag hĂ„ller pĂ„ och testar denna produkt nu vet jag inte riktigt Ă€n om den Ă€r bajs eller godis... P.S HĂ„ret har jag sjĂ€lvklart lockat med en gammal strumpa som ni kan lĂ€sa om i mina tidigare inlĂ€gg. Fortsatt trevlig midsommar pĂ„ er allihopa! #midsummer2021 #grönaögonbryn #isdashit15 produkter i looken GrĂ€shoppa4357 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„rStort grattis till vinsten!! SĂ„ glad för din skull đ„°đ3 gillar