• InlĂ€gget skapades 5 Ă„r

    GrÀshoppa

    HÀr kommer min riktiga midsommar look! Det enda jag blev nöjd med var mina ögonbryn sÄ nu tÀnkte jag gÄ igenom hur jag fÄr till dom. Nej, jag varken bleker eller fÀrgar mina ögonbryn utan dom Àr naturligt glesa och mörka. 1. Först försker jag borsta till dom lite och till det har jag ÄteranvÀnt en gammal mascara borste som jag gjort rent. 2. Sedan mÄlar jag till formen pÄ mina ögonbryn vÀldigt försiktigt med Anastasias Dipbrow pomade i nyansen "blonde". BÀsta penslen till detta enligt mig Àr Nyx Pro Anngled Brush - sÄ jÀkla bra att jag Àger 3 stycken! 3. Nu kommer den roliga biten och det Àr fÀrg! Just nu Àr mitt hÄr i en grön nyans sÄ jag fick rota lite i mitt sminkskÄp och dÀr hittade jag en gammal palett frÄn Urban Decay som hade en grön skugga som matchade perfect till mitt hÄr sÄ den fick det bli. NÀr jag mÄlar mina bryn med ögonskugga vill jag ha en mjukare pensel sÄ dÀr har jag anvÀnt mig av en Eyebrow Brush ifrÄn Essence. 4. Som grÀdden pÄ moset har jag geggat pÄ lite ögonbrynsgel frÄn LH Cosmetics. Eftersom jag hÄller pÄ och testar denna produkt nu vet jag inte riktigt Àn om den Àr bajs eller godis... P.S HÄret har jag sjÀlvklart lockat med en gammal strumpa som ni kan lÀsa om i mina tidigare inlÀgg. Fortsatt trevlig midsommar pÄ er allihopa! #midsummer2021 #grönaögonbryn #isdashit
    15 produkter i looken GrÀshoppa
    4357 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r
      Stort grattis till vinsten!! SĂ„ glad för din skull đŸ„°đŸ’–
      3 gillar