- InlÀgget skapades 3 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad köpare
BĂ€sta mask jag testat!
Effekten av denna mask Ă€r den bĂ€sta jag nĂ„gonsin fĂ„tt; rosig och frisk hy! -1 pga att sjĂ€lva masken gick sönder nĂ€r jag försökte fĂ„ runt öronen #jĂ€ttehövve1 produkt i inlĂ€gget BĂ€sta mask jag testat!819 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 Ă„rVisst Ă€r det en grym mask!? Ălskar den! Just den dĂ€r bakom-öronen-funktionen verkar vara lite av en miss, jag fick inte upp den dit... Men i övrigt Ă€r ju masken kanonbra.