• InlĂ€gget skapades 3 Ă„r
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€sta mask jag testat!

    Effekten av denna mask Àr den bÀsta jag nÄgonsin fÄtt; rosig och frisk hy! -1 pga att sjÀlva masken gick sönder nÀr jag försökte fÄ runt öronen #jÀttehövve
    1 produkt i inlÀgget BÀsta mask jag testat!
    819 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 Ă„r
      Visst Ă€r det en grym mask!? Älskar den! Just den dĂ€r bakom-öronen-funktionen verkar vara lite av en miss, jag fick inte upp den dit... Men i övrigt Ă€r ju masken kanonbra.